Pátek 08.03.2013 21:43,
Passa výběr
Vím, že většina zdejších odborníků pravděpodobně doporučí spíš benzín, ale ve střední třídě je v nabídkách je kolikrát 10x víc ojetých dieselů a obvykle nejsou tak vybavené.
S benzínem u passate je to těžké, výber typů je celkem slušný ale u 1,4TSI odchází rozvody, 1,8TSI je na tom z rozvody o něco lépe ale asi bych spíš doporučil 2,0TSI který ovšem už docela žere. Výše zminovaný motor 3,2 FSI je určitě super, ale jezdit v průměru za 11L není pro každého.
S dieselem to není o mnoho lepší, 1,9TDI je sice spolehlivý a moc nežere, ale má jenom 5 st. převodvku (pokud není DSG) a obvykle nic moc výbavu a výkonem taky neochromý.
Vzhledem k tomu, že tazatel hledá max. 6 leté auto tak by bylo lepší hledat diesela už s commonrailem, které jsou spolehlivjejší než motory s PD vstřikovač.
Motor 2,0TDI s výkonem 103kW se vstřikováním PD se vyráběly ve dvou verzích a to s 8V hlavou a 16V hlavou, přičemž 16V je větší průšvih ještě umocněný použitím piezo vstřikovačů. Passat navíc jako jediný (kromě Audi) měl vyvažovací hřídele, kde odchází nechvalně známá osička která jako naschvál pohání i olejové čerpadlo.
Přeji šťastnou ruku, určitě je z čeho vybírat.
reagovat