Paul napsal:
mikelight napsal:
Paul napsal:
a Passat má hlavní výhodu jen v menší hlučnosti od podvozku a motoru... Výhodou Passatu může být měkčí a pohodlnější podvozek
Uz jen tyto argumenty od nekoho kdo vyzkousel oba vozy by me primely ke koupi Passata...
Proti pohodlí nic nemám, ale jezdím ostřeji, a to pašíkovi absolutně nesedí a stabilizace jako obvykle u VW zasahuje brzo a dost necitlivě. V Superbu si člověk rychlejší jízdu i užije a stabilizace zasáhne až už je fakt zle. Třeba když to srovnám s mojí A4 - ta je příjemně pohodlná jako Passat, ale i na rozbitých okreskách se s ní dá jet příjemně rychle. Záleží na prioritách, doporučuji se projet v obou autech a nerozhodovat se od počítače. Motory dle kódu by měly být (v případě 103 kw CR) stejné, ale s problémy vyvažovacích hřídelí jsem se u Supa nesetkal, na rozdíl od Passatu. Možná má někdo jiné zkušenosti, nebo ty motory dodává jiný závod... těžko říct v dnešní době
koncern VW je ,,specialista´´ na milion verzí (skoro) stejných motorů
Zajimave poznatky ze Sup je pri rychlejsi jizde jistejsi, i kdyz je delsi a uzsi...Supa sem ale neridil, mam osahaneho passata, tam jsou jizdni vlastnosti bezproblemove (nejsem zavodnik).
Teoreticky by ty motory mely byt stejne co se tyce vyvazovacich hrideli, je ale pravda ze vim o 2 Supech II a par Passatech, co maji najeto ke 400kkm a hridele puvodni.
Hodne zalezi jak a kde se s tim jezdi, Pasik i Sup je stavenej aby lital po dalnicich a ne aby se motal po Lidlech...