0
zpět
 

diskuze k tématu: Koupě ojetého VW Passata 343tkm

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, automobilky, německá vozidla
modricluka
počet příspěvků1
datum registrace25.07.2016
Pondělí 25.07.2016 08:25, Koupě ojetého VW Passata 343tkm
Myslíte, že má cenu jít do takto ojetých kilometrů, nebo to je moc velký risk? Lidi se totiž hned ojetých kilometrů bojí, ale to by pak nikdo neprodával žádné auto, které má najeto nad 200tkm. Jelikož se v Passatech vůbec nevyznám, jsou to spolehlivá auta? Je to ročník 2006 a ještě ke všemu je to nafta. Nepotřebuji, aby to bylo nějaké torpédo, a to auto se mi dost líbí, ale mám omezený rozpočet, budu jezdit pouze krátké trasy.
reagovat
Excalibur
počet příspěvků36
datum registrace16.07.2013
Pondělí 25.07.2016 13:13, RE: Koupě ojetého VW Passata 343tkm
Dobře a pravidelně servisované auto může sloužit i s vyšším nájezdem, ale v podstatě jste si odpověděl sám - krátké trasy, omezený rozpočet...Chápu, že se Vám Passat líbí, ale přesto bych Vám radil se řídit rozumem a vybrat něco jiného. Sice neuvádíte cenu, ale jsem přesvědčen, že za stejné peníze jako tento Passat koupíte (třeba ne tak populární), ale dobré auto s polovičním nájezdem. Např. Focus se r.v. 2006, 2007 v benzínu dá koupit za cca 120 - 140 tisíc Kč.

reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 25.07.2016 13:39, RE: Koupě ojetého VW Passata 343tkm
modricluka napsal:
Myslíte, že má cenu jít do takto ojetých kilometrů, nebo to je moc velký risk? Lidi se totiž hned ojetých kilometrů bojí, ale to by pak nikdo neprodával žádné auto, které má najeto nad 200tkm. Jelikož se v Passatech vůbec nevyznám, jsou to spolehlivá auta? Je to ročník 2006 a ještě ke všemu je to nafta. Nepotřebuji, aby to bylo nějaké torpédo, a to auto se mi dost líbí, ale mám omezený rozpočet, budu jezdit pouze krátké trasy.


Obecně se nedá poradit. Konkrétní kus by měl absolvovat kontrolu stavu motoru, jako jsou tlaky ve válcích, stav vstřikovačů a jiné věci, které lze nějak otestovat. To nebude zadarmo, takže je potřeba být připraven na to, že se investují peníze, o které třeba přijdete, protože odhalí budoucí zdroje problémů. Dále je důležité, jakým způsobem budete auto používat a kolik na něm najedete. a za třetí je potřeba smířit se s tím, že budete dost možná poslední majitel, pokud budete poctivý.
Mnoho aut má za sebou 300 tkm, i když číslice na tachometru ukazují něco jiného, takže se štěstím toho lze využít alespoň toho, že to bude za dobrou cenu.
Nicméně na krátké trasy bych takové auto v tomto stavu spíše nedoporučil.
reagovat
capslock
počet příspěvků354
datum registrace28.07.2007
Úterý 26.07.2016 10:58, km
Na kilometrech téměř nesejde. Klíčové je (kromě vizuálního opotřebování), jak bylo auto servisované a co vše už má vyměněné. 300 tisíc není žádný velký nájezd, to má většina větších aut z té doby, tuplem ty z dovozu.

Jednou jsem koukal na zachovalou lagunu servisovanou v ČR, na tachometru ~290 tis (klidně mohla mít obligátních dovozových 180). Vyjel jsem v servise historii a skutečný nájezd přes 500 (výměna budíků). Motor jel pěkně, pokud se majitel stará, nepoznáš nic.

Nicméně pokud auto není vyloženě zánovní voňavka, za servis budeš sypat tak jako tak, je pak skoro jedno, jestli má 150 nebo 350 tisíc (paradoxně může být lepší koupit vyšší nájezd, pokud má auto po výměně spojky a rozvodů, turba, atp.).

Každopádně na krátké vzdálenosti ve městě se příjemněji jezdí s lehkým atmosferickým benzínovým autem, které akceleruje plynule prakticky od volnoběhu, turbodíra je akorát ke zlosti.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Úterý 26.07.2016 16:14, RE: km
capslock napsal:
Na kilometrech téměř nesejde. Klíčové je (kromě vizuálního opotřebování), jak bylo auto servisované a co vše už má vyměněné. 300 tisíc není žádný velký nájezd, to má většina větších aut z té doby, tuplem ty z dovozu.Jednou jsem koukal na zachovalou lagunu servisovanou v ČR, na tachometru ~290 tis (klidně mohla mít obligátních dovozových 180). Vyjel jsem v servise historii a skutečný nájezd přes 500 (výměna budíků). Motor jel pěkně, pokud se majitel stará, nepoznáš nic.Nicméně pokud auto není vyloženě zánovní voňavka, za servis budeš sypat tak jako tak, je pak skoro jedno, jestli má 150 nebo 350 tisíc (paradoxně může být lepší koupit vyšší nájezd, pokud má auto po výměně spojky a rozvodů, turba, atp.).Každopádně na krátké vzdálenosti ve městě se příjemněji jezdí s lehkým atmosferickým benzínovým autem, které akceleruje plynule prakticky od volnoběhu, turbodíra je akorát ke zlosti.


Souhlasím. Takovéto auto bych na krátké vzdálenosti a hlavně malý nájezd nepořizoval. Protože až něco odejde (a ono odejde stopro), tak se to díky malému nájezdu nízkou spotřebou nezaplatí
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.