citace:
reakce na: LLml1, 10.12.2019 20:36 (Zdravím, jaké máte zkušenosti ...)
Já bych se raději vyhnul oběma autům a raději se poohlédl po něčem jednodušším, benzinovém....sám mám Citroen C5 kombi HDI, což není žádná prémiovka, a stejně běžné věci i v druhovýrobě stojí dost, čekají mě teď vstřiky, turbo, do toho se čistilo DPF atd....a to mám auto pravidelně servisované a i tak skáčou tisíce, nebo desetitisíce, takže spotřeba, je opravdu to co bych řešil na posledním místě. Já jezdím denně minimálně 100km, takže se mi to sice vypaltilo, ale i tak bych dnes takto staré auto nekupoval v naftě. To opravdu raději Golf kombi 1,6 MPI, passat 1,6 MPI, nebo cokoliv jiného v obyčejném atmosférickém benzinovém motoru. Ono je krásný jezdit za 6l, mě C5 žere mezi 5,5 - 6,3, ale pak přijde turbo - 15 tis, vstřiky 20 tis, čištění DPF a doplnění EOLYS - 6 tis a takto bych mohl pokračovat....a to podotýkám, že o auto se starám opravdu více než pečlivě a dělá mi to člověk, se specializuje jen na citroeny. A váš passat nebo BMW bude ještě starší a ještě ojetější než můj Citroen....přitom moje druhé auto v rodně, stařičká astra G 1,6 74kw benzin žere sice 6l, nejede to tak rychle, ale zase kromě oleje, filtrů a rozvodů po mě nic nechte. Tedy jednou chtěla, odešla řídící jednotka v ceně auta, tedy cca 15 tis....ale kromě toho slouží a to je auto z roku 1999 s 200 tis km. C5 má 280 tis km a je o 12 let mladší.