0
zpět
 

diskuze k tématu: Passat B6 a jeho motorizace

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Mexxim
počet příspěvků11
datum registrace05.10.2014
Pátek 10.10.2014 11:59, Passat B6 a jeho motorizace
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 10.10.2014 12:47, RE: Passat B6 a jeho motorizace
Mexxim napsal:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji


Jednoduchá odpověď - žádná kromě základní staré 1,6 Mpi (žádnou jsem ale ještě neviděl). B6 má všechny ostatní benzíny přímovstřikové a ještě jsem neviděl přestavěný kus, který by LPG buď neodvařilo, nebo aspoň nedělalo problémy ještě s očekáváním značného snížení životnosti motoru. Proto i VW přešlo u přímovstřiků k CNG a tyto motory jsou před přestavbou značně upraveny aby to vydržely. Naopak u předchozí generace s podélně uloženým motorem jsou na kvalitní!!! přestavbu na LPG vhodné všechny a to včetně 1.8T. Alternativou je koupit tovární CNG 1.4 TSI, jenže ta sama o sobě (zde ještě dvojitě přeplňovaná) není z hlediska spolehlivosti a životnosti výhrou. Problém může být i malá nádrž na benzín...
reagovat
mikelight
počet příspěvků34
datum registrace01.08.2010
Pátek 10.10.2014 14:08, RE: Passat B6 a jeho motorizace
Mexxim napsal:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji


Dobry den, o jakem roku vyroby uvazujete? Rada B6 u passatu neexistuje, passat z let 1997-2004 je B5, pripadne B5.5 jako facelift od r. 2001. Model od roku 2005 je 3C.

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 10.10.2014 14:38, RE: Passat B6 a jeho motorizace
mikelight napsal:
Mexxim napsal:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji
Dobry den, o jakem roku vyroby uvazujete? Rada B6 u passatu neexistuje, passat z let 1997-2004 je B5, pripadne B5.5 jako facelift od r. 2001. Model od roku 2005 je 3C.


http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_(B6)

reagovat
mikelight
počet příspěvků34
datum registrace01.08.2010
Pátek 10.10.2014 19:36, RE: Passat B6 a jeho motorizace
Reno napsal:
mikelight napsal:
Mexxim napsal:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji
Dobry den, o jakem roku vyroby uvazujete? Rada B6 u passatu neexistuje, passat z let 1997-2004 je B5, pripadne B5.5 jako facelift od r. 2001. Model od roku 2005 je 3C.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_(B6)


Oukej noted, "B6" (or "Typ 3C") . Nicmene kovani vw fans oznaceni B6 neuznavaji, je to pro ne 3C.
Aby to nebylo tak jednoduche, tak nekteri oznacuji jako B6 model B5 po faceliftu. Nicmene aspon vime, o ktery model ma tazatel zajem a ze tech motoru idealnich pro LPG moc neni, nebo spis nejsou vubec.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pátek 10.10.2014 22:48, RE:
Dobrý den. Volkswagen Passat B6 (jinak také 3C) bohužel nemá, až na základní benzínovou šestnáctistovku MPI, vhodnou motorizaci k přestavbě na pohon LPG. Přímovstřikové motory TSI a TFSI vyžadují v jistých cyklech přistřikovat i benzín kvůli chlazení vstřikovačů, což zvyšuje náklady na palivo a sráží tak výhodnost přestavby. Alternativou může být verze 1.4 TSI továrně upravená na spalování zemního plynu.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Sobota 11.10.2014 08:42, RE:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Volkswagen Passat B6 (jinak také 3C) bohužel nemá, až na základní benzínovou šestnáctistovku MPI, vhodnou motorizaci k přestavbě na pohon LPG. Přímovstřikové motory TSI a TFSI vyžadují v jistých cyklech přistřikovat i benzín kvůli chlazení vstřikovačů, což zvyšuje náklady na palivo a sráží tak výhodnost přestavby. Alternativou může být verze 1.4 TSI továrně upravená na spalování zemního plynu.


Motor 1,4 TSI upravený na CNG je bohužel také jen částečné řešení. Sám má několik technických slabin, ale hlavně byl standardně spojen s DSG, což je zvláště u prvních ročníků téměř jistý drahý průšvih. To už bych si snad raději koupil 2,0 TDI.
Jinak FSI a TFSI prý už jdou přestavět na LPG tak, že se původními vstřikovači benzínu vstřikuje kapalný LPG (ale sám jsem to v reálu zatím nikdy neviděl). Navíc je cena přestavby podstatně vyšší (tuším od 60 do 100 tisíc korun) a poskytovaná záruka na 50 tisíc ujetých km mi také nepřipadá jako sebevědomá nabídka výrobce věřícího ve svůj produkt.
reagovat
danecek82
počet příspěvků4
datum registrace19.12.2013
Sobota 11.10.2014 20:09, LPG - FSI
Kolega to zkoušel u 2.0FSI 110 kw, a stejně to zlikvidovalo vstřiky do 40 tkm.... Propočtem pak zjistil, že přestavba plus následný repas bylo víc než za kolik koupil celé auto.
reagovat
capslock
počet příspěvků354
datum registrace28.07.2007
Sobota 11.10.2014 21:47, RE:
Pavlik napsal:
Motor 1,4 TSI upravený na CNG je bohužel také jen částečné řešení. Sám má několik technických slabin....


Jaké technické slabiny má tento motor? Zrovna o něm totiž uvažuju ...

reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.