Paul napsal:
Zajímaly by mě celkové náklady na provozování dálničních passatů. Vždyť jen za benzín vydali přes 4,5 mega. Kde je amortizace, servis (který u těchto aut a tak vysokém nájezdu nebude malý), pojištění, platy policajtů atd...
A je zvrácenost se chlubit, kolik na pokutách vybrali. Smyslem dálniční policie a zvlášť passatů by mělo být zvyšování bezpečnosti na dálnicích a ne pouze šíření strachu, represe a buzerace. Vsadím se, že většina pokud byla vybrána na chudácích co jeli o pár km/hod. rychl...
Myslim ze zrovna za par km/h navic pokuty nerozdavaji.... Pripominam clanek na idnesu par mesicu zpet: http://xman.idnes.cz/rychla-kola-v-akci-jeden-den-ve-sluzbe-s-dalnicni-policii-a-passatem-r36-1j
xman-adrenalin.aspx?c=A090311_111424_xman-styl_fro
Citace:
Hned další zákrok je pořádným adrenalinem. Na novém úseku dálnice z Ostravy na Bohumín se zdálky blížíme takřka dvoustovkou k rychle jedoucímu staršímu fordu. Na dálnici se pohybuje asi stopadesátkou, to ale pro policisty nic moc neznamená. "Je prázdná dálnice, nikoho neohrožuje, tohle je navíc ještě mírný přestupek za tisícikorunovou pokutu. Počkáme, jak pojede dál," prozrazuje mi plán Roman Gnida.
nebo:
"Netrestáme ale každou maličkost, jak si někdy lidé myslí. Zaměřujeme se na závažnější přestupky, nedáváme pokuty za padesát pět v obci nebo sto čtyřicet na dálnici. Také nevytáhneme jednoho řidiče z kolony aut, která jede konstantní rychlostí převyšující tu maximální povolenou. To by bylo nefér," zdůrazňuje hlídka rozumný přístup k věci.
Konec citace.
Samozrejme me pokuta taky nastve, kdyz uz me chyti, ale tohle mi prijde jako rozumny pristup k trestani ridicskych prestupku.