Ryšár napsal:
Jezdím s O1 1,9TDi 81 kW již 7 let (r.v.2002). Po dvou letech v roce 2004 jsem ji nechal také odborně čipnout na 96 kW (cena 10.000). Od té doby se auto začalo třepat přesně tak, jak vy popisujete. Největší vibrace - táhlá zatáčka do kopce na čtyřku kolem 1500 ot/min na mokré vozovce. Nepřestalo to ani po pravidelné roční generálce, kde se měnily opotřebované čepy, silentbloky a jedno ložisko. Takže nápravou to není. Zajel jsem tedy zpět do Škodovky, kde mi zdarma přečipovali vůz na původních vý...
Já s tímto plně souhlasím. Je takových více. Doporučoval bych pobyt motoru na brzdě. Průběh výkonu a krouťáku. Porovnat s původním a budete koukat co jste vlastně chipem získal. Tak prostě jezděte nad 2200 ot. a nedřete motor v otáčkách, které mu nesvědčí. I když zase tady, z hlediska životnosti motoru: dřít ho kolem 1500 ot. do kopce? No nevím nevím? Mám zásadu, pod 2000 ot. tak jedině na rozjezd. Ale na 4 a 5 st., nikdy.