Středa 30.03.2016 16:12,
Není Passat jako Passat
Tak Passata Variant 2.0 TDI, r.v. 2013, 103 kW, výbava Comfortline, mám teď necelý rok jako služebáka. Zatím jsem s tím najel přes 10 tkm, a spoustou věcí, co se tady píše, souhlasím. Motoricky si myslím, že ten základ 103 kW je tak minimum, co bych tam člověk mohl chtít. Ne, že by ten motor byl špatnej, to vůbec ne. Ale to předlouhé zpřevodování je úplně k ničemu...Šestku tam člověk řadí ve městě jen zřídka, na dálnici pouze na rovině, popř. v mírném kopci. Pětka je posazená těsně před tím, takže pokud nedejbože chcete akcelerovat, běžně řadíte třeba z šestky na čtyři nebo pětky na tři..Na druhé straně - jednička je zase hrozně krátká...Mám srovnání s B6 a tam to taková trága nebyla. A rovněž ani ne tak ošizenej vnitřek plnej hnusnejch tvrdejch hnědejch plastů i na palubce (od ozdobné lišty dolů) a na výplních dveří. A kufr bez osvětlení (zřejmě za nějakej idiotskej příplatek). To je za bratru 800 tisíc a něco, co ta legrace stála, trochu smutnej příběh...Jinak souhlasím s tím, že největší bazmek, co v koncernu vyrobili, je elektronická parkovací brzda (loni v létě přestal fungovat asistent pro rozjezd do kopce v krpálech, co jsou v Děčíně u synagogy a taky na zpátečku. No, docela jsem se zapotil, protože to jsou zrovna situace, kdy se člověk zpravidla rozjíždí na ruční brzdu, aby mu auto neujelo o půl metru...). A další bazmek stop/start, který zdechal motor, když jsem přejížděl oslí hřbet před přechodem. No, naštěstí se to dá vypnout (bohužel ne trvale, ale to je jen o cviku), a tak mám klid. Vůbec mám za to, že B7 je nějaká horší než B6, třeba i pérováním,. ta moje služebka je jak prkno... Jinak motor drží, s tím problém není - ale zase mám nalítáno sotva 50 tkm...
reagovat