pavelhrabik napsal:
Nejvíce je to slyšet na zadním sedadle, ale nepřikládal jsem tomu význam - říkal sem si, že kdoví kudy se ty vibrace přenášejí. Ale máte pravdu - lepší začít tady než dvouhmotou.Kdesi v diskusi píší, že stačí vyndat pojistku Haldexu a tím ho vyřadit a tím zjistit, zda je to tím. Nevím, zda to takto opravdu lze udělat.Nevím kde tu hardyspojku sehnat, v originále se to u VW dá koupit jen s celým kardanem za tuším 20000 Kč.
Nejsem odborník na Haldex, ale pokud vím, tak zabírá až v momentu ztráty adheze předních kol, takže vytáhnout pojistku jeho řízení bude jen znamenat, že se nepřipojí, ale pokud se hnací hřídel v Haldexu pořád točí, tak se bude točit (a vibrovat) dál. Leda, že by existovalo místo, kde se odpojí celý hnací hřídel do Haldexu, pak by se to zjistilo, ale jak jsem psal, konstrukci detailně neznám, jen zkouším nějaké tipy.
Jediné, co by šlo snad nějak vysledovat, zda je to závislé na otáčkách motoru nebo na rychlosti auta. Pokud to dělá od určité rychlosti na libovolný stupeň, vsadil bych na Haldex.