nevím jestly to pomůže ale:tak jsem to byl zase projet a všiml jsem si že po tom co to turbo vypne tak se nemůžu dostat na více otáček jak 3000/min .. i kdyz jsem jel třeba na 5ku v plných otáčkách (3000) a podřadil jsem na 4ty rychlostní stupeň tak se to stejně seklo zase na těch 3000 otáčkách
další věc když přidám plyn tak mam pocit jako by to chtělo normalně zrychlovat ale po půl vteřině se to zase omezí.. jako by nějaká klapka ( ovšem to je jen můj názor a jsem lajk takže to tak vůbec nemusi byt)
taky jsem se tu dočetl u podobného článku jak někdo radil pánovy žě to můžou být "zatuhlé lopatky turba" že třeba při vyžší zátěži do kopce po dálnici se to může stát ,hlavně u starších dieselu ..a že by to asi chtělo pročistit a diagnostiku
dále: jak tu pán napsal: "" a je jisté že se opravdu vypíná turbo"? nepadá prostě motor jen do nouzáku?"" - i to je možné ja to boužel nepoznám jsem lajk.... poznám nějak rozdíl jestly je to motor nebo turbo?
každopádně zatím se nejvíc přikláním k nazoru od pána "dax.dax" o prokousané hadici od kuny, nevím proč ale to mě zní celkem dobře
doufám že to bude ono a bude to takhle levné řešení
na závěr: asi zním jak blbec, ja se v tom fakt nevyznám, boužel život mě naučil byt opatrný,podezřívat... nevěřím ani těm servisům... podle mě z nás chtějí vytřískat co nejvíc peněž i když ve skutečnosti je oprava banální třeba jako ta prokousaná hadice.. mohly by mě tam říct že to chce nové turbo.. proto se tu ptám lidí na radu,a možnosti abych byl trochu v obraze a připravený než stím půjdu do servisu
chtěl bych moc všem poděkovat za rady, časem sem určitě napíšu jak to dopadlo, v čem byl problém... děkuju za ochotu pomoci a poradit, v dnešní době to už moc nevidím