citace:
reakce na: Sebik, 11.03.2019 18:38 (Čau, chtěl jsem se zeptat na n ...)
Ahoj, bohužel zkušeností s motorem HTP mám hned několik a to špatných. Opravdu doporučuji se mu vyhnout. V krajním případě lze vzít až motor s označením CGPA a CGPB(2010), ale říkám na rovinu, motor 1.4 16v je natolik lepším motorem, že se oplatí s větším nájezdem a dá se případně i lépe opravit.
Bohužel HTP 2007 jsou verze BBM (44 kW) a BZG (51 kW), kde kromě podpálení ventilů, které se stane prakticky všem HTP, ještě můžou přeskočit rozvody.
Ale pozor - jsou lidé kteří s HTP najezdili 200tis.km , protože měnili olej co 10tis.km odolný na vysoké teploty, NIKDY motor nevytáčeli nad 3000 a jezdili okresky. Ale i těm se mohl rozsypat katalyzátor a jeho zbytky rošrotovaly motor.
HTP motor podle koncernu generálkovat totiž nejde!, ale české ručičky to umí, u nás jsou asi dva specialisté v ČR co, za 27000kč udělají GO HTP, dle mého už to za to nestojí.
Jinak vůbec se neboj R. Clio 1.2 2007+. vůbec se neboj Peugeotu 207 1.4i(neplést s VTi), jsou to dobré motory!!, daleko lepší a spolehlivější, než HTP.
Pak jsou tu odolné motory ve Fordu Fiesta 1.3 atd...
Nevím jaký máš rozpočet, ale je lépe vzít Polo s 1.4 s nájezdem 200tis.km, než HTP s 80tis.km. a nebo se podívat ke konkurenci