Úterý 12.02.2019 18:32,
Sharan 1,8T 20V
Dobrý den.
Vlastním Sharana 1,8T 20V, 2006 kterého mám od 25tis.km, kdy byla proveden "optimalizace ŘJ na 142,7Kw a 270Nm/1900ot.(paráda) a dnes má najeto 367000Km téměř bez jakýchkoli problémů. První větší oprava byl na 350tis. startér a právě teď Turbo. Odlomený kousek lopatky - jinak ložiska absolutně bez vůle! Je ale možné, že je viníkem před 30tis.km provedená přestavba na LPG, která prý způsobuje "chemickou korozi lopatek" při střídání benzín - LPG??? Spotřeba, je věčně diskutované téma těchto motorů a velmi záleží na jízdním stylu. 160km/hod. opravdu odsává i přes 10lit/100, ale při slušném zacházení, není problém, se vejít do osmy litrů. U mě, poměrně dost proměřoval palubní PC, podle které jsem měl spotřebu vždy kolem 7,3 - 7,5. Skutečná spotřeba byla o 0,4 - 0,5 vyšší. Na LPG jezdím za 10 - 10,5/100. Auto jsem nikdy neměl na závody. Je krásně tiché, pohodlné a když je potřeba i velmi rychlé. Má stále maximální péči - Olej po 15ti, převodovka po 120ti, brzdovka co 2ky, atd...a možná se právě za to odměňuje bezproblémovým provozem. Už mnohokrát jsem uvažoval o výměně za nové, ale proč a za co??
reagovat