0
zpět
 

diskuze k tématu: MPV 6-7 míst do 150tis, spolehlivé a úsporné

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.07.2015 13:47, MPV 6-7 míst do 150tis, spolehlivé a úsporné
Dobrý den,

chtěla bych Vás poprosit o radu. Rádi bychom koupili nějaké MPV v naftě do 150tis, nejstarší rok 2005. Uvažujeme nad VW Sharan, Ford Galaxy, Citroen C4(8) nebo Fiat Ullyse, Lancia. Mohli byste prosím poradit? Ev. jinou značku, na kterou jsme nepřišli? Jde nám především o motorové vlastnosti a spotřebu, z palubní desky v digitálu máme trochu obavy z poruchovosti.

Moc děkuji
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Pondělí 13.07.2015 14:51, RE: MPV 6-7 míst do 150tis, spolehlivé a úsporné
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Rádi bychom koupili nějaké MPV v naftě do 150tis, nejstarší rok 2005. Uvažujeme nad VW Sharan, Ford Galaxy, Citroen C4(8) nebo Fiat Ullyse, Lancia. Mohli byste prosím poradit? Ev. jinou značku, na kterou jsme nepřišli? Jde nám především o motorové vlastnosti a spotřebu, z palubní desky v digitálu máme trochu obavy z poruchovosti. Moc děkuji


Sharan a Galaxy = vysoké riziko krádeže,připlácíte za značku
C4kča - nenápadná,jde spíše o to zvolit dobrou motorizaci
Ullyse - už je velkoprostorové hodně,je jich malý výběr,takže o to náročnějíš bude sehnat

reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Pondělí 13.07.2015 17:19, CHce to překonat fobii a neposlouchat kydy od pípy
A pak si v klidu koupit za půl darma Pažot 807 2,0HDI. Proč to doporučuji? protože jsem ho olítal od nova do asi 220tkm, posléze si ho ode mě (resp. od firmy) koupil můj kolega a ten s ním lítal dalších asi 120tkm. Auto šlo pak do bazaru s cca 350tkm, bral novou Captivu. Za sebe jsem řešil pouze dvě poruchy - v záruce odešla stahovačka PZ okna (výměna ŘJ v záruce, jinka cena 6tCZK) a jednou se zakous imobilizer. Odpojení baterky na půl hodiny a tradá do světa, jako by se nic nedělo. Prostor obrovský, variabilita výtečná, výkon sice slabší (já měl 79kW s FAP), ale když se instaloval Power Box (pak 92kW), jelo to a nežralo. Ceny jsou mrzké, ale to z důvodu lidové tvořivosti, protože stále máme v palicích zafixované, že co je od F je špatné. Není to pravda a když se náhodou něco podělá, pak to stojí daleko méně, než u SAG trojčat, o S-Maxu nemluvě. Navíc motory HDI jsou to poslední, co mě na auět vzrušovalo a věřte, že od roku 95 - 08 a pka i v soukr. rukách mi prošly rukama snad všechny HID mimo 2,7. A jak pravím, motory a převodovky jako by ani v autě nebyly. Spíše nějaké ložisko, u P406 výfuk (ale asi v 250tkm), baterky a pod.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 13.07.2015 17:19, RE: MPV 6-7 míst do 150tis, spolehlivé a úsporné
stréc od piva napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu. Rádi bychom koupili nějaké MPV v naftě do 150tis, nejstarší rok 2005. Uvažujeme nad VW Sharan, Ford Galaxy, Citroen C4(8) nebo Fiat Ullyse, Lancia. Mohli byste prosím poradit? Ev. jinou značku, na kterou jsme nepřišli? Jde nám především o motorové vlastnosti a spotřebu, z palubní desky v digitálu máme trochu obavy z poruchovosti. Moc děkuji
Sharan a Galaxy = vysoké riziko krádeže,připlácíte za značkuC4kča - nenápadná,jde spíše o to zvolit dobrou motorizaciUllyse - už je velkoprostorové hodně,je jich malý výběr,takže o to náročnějíš bude sehnat


celkem slušný výběr nabízí třeba Lancia Phaedra, C4 je mrňavá, tu bych vyloučil hned. Sharan/Alhambra/Galaxy je nejrozšířenější, souhlasím s rizikem krádeže, a bude to nejméně muziky za vaše peníze, auto bude mít více najeto a méně výbavy. proto bych Lancii zahrnul do výběru, tam jsou výbavy rozumné, ceny také a díky relativně nízkému zájmu kupujících půjdou jistě o něco ponížit pro mě v tomto segmentu černý kůň.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 13.07.2015 21:25, mpv
Nové velké MPV v naftě stálo okolo 800t minimálně. Za 150t to tedy bude po letech vylítaná vybydlená plečka, bez ohledu na značku. Z rodiny sourozenců PSA/FIAT jsem pár kusú v mém okolí zažil, jako nová či zánovní jsou to příjemná auta. Od jejich uživatelů je to tak 50/50 se spokojeností, někdo chválí jiný nadává. Jeden zákazník ho poté co dokočil rodinnou službu používá na dopravu psů ve své chovné stanici. Auto jezdí, ale z komfortních věcí už po 10 letech nefunguje skoro nic. Prodat se to ale nevyplatí, jak psal Zdeny ceny jsou směšné. U Sharan/Galaxy to ale se spolehlivostí lepší neni a jsou menší a dražší. Trojčata PSA jsou navíc subjektivně hezčí.
Osobně bych se na naftu vykašlal a koupil co nejnovější Previi nebo Mazdu MPV v benzínu. Nafta sice asi něco ušetří, ale u tak staré ojetiny si to velmi pravděpodobně vybere zpět.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 13.07.2015 22:09, RE: mpv
PetrT napsal:
Nové velké MPV v naftě stálo okolo 800t minimálně. Za 150t to tedy bude po letech vylítaná vybydlená plečka, bez ohledu na značku. Z rodiny sourozenců PSA/FIAT jsem pár kusú v mém okolí zažil, jako nová či zánovní jsou to příjemná auta. Od jejich uživatelů je to tak 50/50 se spokojeností, někdo chválí jiný nadává. Jeden zákazník ho poté co dokočil rodinnou službu používá na dopravu psů ve své chovné stanici. Auto jezdí, ale z komfortních věcí už po 10 letech nefunguje skoro nic. Prodat se to ale nevyplatí, jak psal Zdeny ceny jsou směšné. U Sharan/Galaxy to ale se spolehlivostí lepší neni a jsou menší a dražší. Trojčata PSA jsou navíc subjektivně hezčí.Osobně bych se na naftu vykašlal a koupil co nejnovější Previi nebo Mazdu MPV v benzínu. Nafta sice asi něco ušetří, ale u tak staré ojetiny si to velmi pravděpodobně vybere zpět.


Previi??? to asi nehrozí ani omylem...2005+ do 150k v benzínu není reálné sehnat. a asi ani v problémové naftě, leda by měla 250k na hrbu a motor před GO
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 13.07.2015 22:15, RE:
Dobrý den. Pokud ročně ujedete víc než 30 tis. km, mohl by se vyplatit naftový motor. Pokuj jezdíte méně, nebo spíše v městském provozu, volte benzínový motor. Chybu neuděláte, když za Vaše peníze koupíte některé MPV z trojice VW Sharan, Ford Galaxy nebo Seat Alhambra. Na trhu je jich dostatek, máte tedy možnost širokého výběru. Díky velmi variabilnímu prostoru lze uvnitř vytvořit místo pro pohodlné přespání dvou lidí.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 13.07.2015 23:06, RE: mpv
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
Nové velké MPV v naftě stálo okolo 800t minimálně. Za 150t to tedy bude po letech vylítaná vybydlená plečka, bez ohledu na značku. Z rodiny sourozenců PSA/FIAT jsem pár kusú v mém okolí zažil, jako nová či zánovní jsou to příjemná auta. Od jejich uživatelů je to tak 50/50 se spokojeností, někdo chválí jiný nadává. Jeden zákazník ho poté co dokočil rodinnou službu používá na dopravu psů ve své chovné stanici. Auto jezdí, ale z komfortních věcí už po 10 letech nefunguje skoro nic. Prodat se to ale nevyplatí, jak psal Zdeny ceny jsou směšné. U Sharan/Galaxy to ale se spolehlivostí lepší neni a jsou menší a dražší. Trojčata PSA jsou navíc subjektivně hezčí.Osobně bych se na naftu vykašlal a koupil co nejnovější Previi nebo Mazdu MPV v benzínu. Nafta sice asi něco ušetří, ale u tak staré ojetiny si to velmi pravděpodobně vybere zpět.
Previi??? to asi nehrozí ani omylem...2005+ do 150k v benzínu není reálné sehnat. a asi ani v problémové naftě, leda by měla 250k na hrbu a motor před GO


Jasně že by musel být starší, ale už by to stačilo na druhou generaci se slušnou 2,4. O naftě bych u toyoty nepřemýšlel v žádném běžném modelu.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Úterý 14.07.2015 08:06, RE:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Pokud ročně ujedete víc než 30 tis. km, mohl by se vyplatit naftový motor. Pokuj jezdíte méně, nebo spíše v městském provozu, volte benzínový motor. Chybu neuděláte, když za Vaše peníze koupíte některé MPV z trojice VW Sharan, Ford Galaxy nebo Seat Alhambra. Na trhu je jich dostatek, máte tedy možnost širokého výběru. Díky velmi variabilnímu prostoru lze uvnitř vytvořit místo pro pohodlné přespání dvou lidí.


Dovolil bych si s tímto doporučením nesouhlasit a stejně jako Zdeny doporučím spíše jinou trojici - Citroen C8 / Lancia Phedra / Peugeot 807. Tato trojice je levnější na pořízení, servis i běžný provoz, přitom nabízí prostornější interiér a stejnou variabilitu. Kvalita a spolehlivost jsou přitom stejné jako u trojice na bázi Sharanu.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 14.07.2015 14:58, RE:
Pavlik napsal:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Pokud ročně ujedete víc než 30 tis. km, mohl by se vyplatit naftový motor. Pokuj jezdíte méně, nebo spíše v městském provozu, volte benzínový motor. Chybu neuděláte, když za Vaše peníze koupíte některé MPV z trojice VW Sharan, Ford Galaxy nebo Seat Alhambra. Na trhu je jich dostatek, máte tedy možnost širokého výběru. Díky velmi variabilnímu prostoru lze uvnitř vytvořit místo pro pohodlné přespání dvou lidí.
Dovolil bych si s tímto doporučením nesouhlasit a stejně jako Zdeny doporučím spíše jinou trojici - Citroen C8 / Lancia Phedra / Peugeot 807. Tato trojice je levnější na pořízení, servis i běžný provoz, přitom nabízí prostornější interiér a stejnou variabilitu. Kvalita a spolehlivost jsou přitom stejné jako u trojice na bázi Sharanu.


Se vším souhlasím, jen se mi nezdá nižší servisní náročnost trojčat PSA. Možná jako nové, to nedokážu posoudit. Většinou jsou mnohem více vybavená než Sharan a spol a to u ojetiny nevěstí nic dobrého.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Úterý 14.07.2015 16:33, RE:
PetrT napsal:
Pavlik napsal:
Karel - TipCars.com napsal:
Dobrý den. Pokud ročně ujedete víc než 30 tis. km, mohl by se vyplatit naftový motor. Pokuj jezdíte méně, nebo spíše v městském provozu, volte benzínový motor. Chybu neuděláte, když za Vaše peníze koupíte některé MPV z trojice VW Sharan, Ford Galaxy nebo Seat Alhambra. Na trhu je jich dostatek, máte tedy možnost širokého výběru. Díky velmi variabilnímu prostoru lze uvnitř vytvořit místo pro pohodlné přespání dvou lidí.
Dovolil bych si s tímto doporučením nesouhlasit a stejně jako Zdeny doporučím spíše jinou trojici - Citroen C8 / Lancia Phedra / Peugeot 807. Tato trojice je levnější na pořízení, servis i běžný provoz, přitom nabízí prostornější interiér a stejnou variabilitu. Kvalita a spolehlivost jsou přitom stejné jako u trojice na bázi Sharanu.
Se vším souhlasím, jen se mi nezdá nižší servisní náročnost trojčat PSA. Možná jako nové, to nedokážu posoudit. Většinou jsou mnohem více vybavená než Sharan a spol a to u ojetiny nevěstí nic dobrého.


Psal jsem o levnějším servisu - tím myslím cenu a náročnost běžného servisu. Funkčnost výbavy zahrnuji pod spolehlivost. Výbava je myslím docela srovnatelná, ani trojlístek na bázi Sharanu nemívá obvykle výbavu typu chudobka a bohužel i u něj si elektrika zcela běžně žije vlastním životem.
reagovat
llug
počet příspěvků12
datum registrace15.04.2009
Úterý 14.07.2015 21:40, 807
Dobrý den vlastním p 807 kupoval jsem ho při nájezdu něco málo pod 200 000.máme ho 4roky a má 260 000 za tu dobu se dělala spojka dal jsem dvouhmotu (prý tam de i jednohmota ) v náhraze 13 000,- + práce smůla musí ven náprava a pak odešla cívka klima kompresoru 1500,- z vrakoviště dále hlučné turbo ..pro jistotu repas 12 000,- podtlakový ventil turba 1 000 dále kotouče obložení a jiné provozní srandy,tipu zatuhlá ruční brzda.VELKÁ výhoda tohoto auta jsou boční šoupačky (mám je v el. a zatím ok)což SAG nenabízí.Kamarád má alhamru setejný rok a cca stejný nájezd ....+- stejné problémy (mě odešla cívka kompresoru jemu celý kompresor turbo jsem měnil více méně preventivně on má původní) ceny ND lze překontrolovat na netu myslím že budou +- stejné něco dražší tam něco zase onam desky kotouče se dají koupit od... z číny - polska do...ATE popřípadě origo tak jako třeba pneumatik.Samozřejmě že nákladyna provoz budou větší než u felicie.Komfortně je ovšem PSA + Lacia a Fiat jinde , zato SAG je pocitově větší.Osobně bych do SAG nešel jsou prostě dražší a hudší ve výbavě.Po roce 2005 bych se nebálu 2,0 hdi od PSA(starší 2,0 bych nebral radši 2,2)PSA dělá i 2,2 v benzínu a z fóra tam není nic fatálního dělá taky 2,0 v benzínu ovšem to bude na štíru s dynamikou s 2 tunovým autem.taky je v zásobě 3,0 6 válec..... proč ne.Z důvodů firemnímu renaltu trafic (montážní vůz)a jeho relativně normalnímu provozu bych klidně pokukoval po espasu s 2,0 dci.
štastnou ruku llug
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Úterý 14.07.2015 23:18, RE: 807
llug napsal:
Dobrý den vlastním p 807 kupoval jsem ho při nájezdu něco málo pod 200 000.máme ho 4roky a má 260 000 za tu dobu se dělala spojka dal jsem dvouhmotu (prý tam de i jednohmota ) v náhraze 13 000,- + práce smůla musí ven náprava a pak odešla cívka klima kompresoru 1500,- z vrakoviště dále hlučné turbo ..pro jistotu repas 12 000,- podtlakový ventil turba 1 000 dále kotouče obložení a jiné provozní srandy,tipu zatuhlá ruční brzda.VELKÁ výhoda tohoto auta jsou boční šoupačky (mám je v el. a zatím ok)což SAG nenabízí.Kamarád má alhamru setejný rok a cca stejný nájezd ....+- stejné problémy (mě odešla cívka kompresoru jemu celý kompresor turbo jsem měnil více méně preventivně on má původní) ceny ND lze překontrolovat na netu myslím že budou +- stejné něco dražší tam něco zase onam desky kotouče se dají koupit od... z číny - polska do...ATE popřípadě origo tak jako třeba pneumatik.Samozřejmě že nákladyna provoz budou větší než u felicie.Komfortně je ovšem PSA + Lacia a Fiat jinde , zato SAG je pocitově větší.Osobně bych do SAG nešel jsou prostě dražší a hudší ve výbavě.Po roce 2005 bych se nebálu 2,0 hdi od PSA(starší 2,0 bych nebral radši 2,2)PSA dělá i 2,2 v benzínu a z fóra tam není nic fatálního dělá taky 2,0 v benzínu ovšem to bude na štíru s dynamikou s 2 tunovým autem.taky je v zásobě 3,0 6 válec..... proč ne.Z důvodů firemnímu renaltu trafic (montážní vůz)a jeho relativně normalnímu provozu bych klidně pokukoval po espasu s 2,0 dci.štastnou ruku llug


Dobrý den, podělte se prosím se svými zkušenostmi s ostatními a ohodnoťte prosím vaše auto http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.