0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Sharan 1,9 TDI 4Motion - zkušenosti majitele

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.01.2010 07:13, chjo...
No takže v podstatě jsme se opět nic nedozvěděli. Shrnutí: Kvůli jednomu dítěti jsem vyměnil auto za obyvák. Jsem zaměstnanec showroomu Das Auto a tak si ho můžu dovolit, neboť jako platící zákazník bych odešel s holým zadkem (následně pak nefungují například zpátečková světla, stěrač+ostřikovač a v neposlední řadě nefunguje centrál. Oprava a pomoc je však jednoduchá a středně zručný majitel si tuto závadu opraví sám.) Dále to vidím tak, že když mám volno tak sem do ČR tahám auta..... no nic,opět recenze alá pojď na mě z boku. A k tomu sexu, motelů,hotelů je dneska tolik,že v autě......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.01.2010 07:16, RE: chjo...
Drago5 napsal:
No takže v podstatě jsme se opět nic nedozvěděli. Shrnutí: Kvůli jednomu dítěti jsem vyměnil auto za obyvák. Jsem zaměstnanec showroomu Das Auto a tak si ho můžu dovolit, neboť jako platící zákazník bych odešel s holým zadkem (následně pak nefungují například zpátečková světla, stěrač+ostřikovač a v neposlední řadě nefunguje centrál. Oprava a pomoc je však jednoduchá a středně zručný majitel si tuto závadu opraví sám.) Dále to vidím tak, že když mám volno tak sem do ČR tahám auta..... no nic,...
trocha spamu : http://www.facebook.com/?ref=home#/group.php?gid=253918715317&ref=nf pro ty kdo chtějí.Je to skupina Zkušenosti s autoservisy.časem tam snad bude hafo příspěvků.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.01.2010 07:52, Mrydek
V podstatě do diskuzí nepíšu, ale tohle mi nedá. Za prvé nevím, jak velké dítě se mu narodilo, že musí hned kupovat stěhovák. Ale budiž, to je každého věc. Co ale nepochopím je to, že zaměstnanec autorizovaného servisu VW hledá rady jak co opravit na amaterských internetových fórech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.01.2010 08:05, RE: Mrydek
nepřihlášen napsal:
V podstatě do diskuzí nepíšu, ale tohle mi nedá. Za prvé nevím, jak velké dítě se mu narodilo, že musí hned kupovat stěhovák. Ale budiž, to je každého věc. Co ale nepochopím je to, že zaměstnanec autorizovaného servisu VW hledá rady jak co opravit na amaterských internetových fórech.
To je tím, že dnešní automechanici v servisech jsou jen ovečky,které pouze mnění díly kus za kus. S automechanikem to nemá nic společného.A tak,když si neví rady a mají to cvakat ze svojí kapsy tak hledají rady na webu...na fóru,kde se to podobnými experty hemží.Děs a bída našich servisů
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.01.2010 09:45, ještě že ...
Také se mi kdysi toto auto líbilo. Uvažoval jsem o koupi jednoho z trojlístku Sharan/Alhambra/Galaxy. Design byl tehdy ještě neokoukaný, prostoru víc než dost. Nepříjemný pocit z celkového projevu TDI nedokázala však potlačit ani vidina příznivější spotřeby. Pošilhával jsem tedy po benzínovém šestiválci, navzdory vyšším provozním nákladům. Jenže sehnat jej byl velký problém. Při usednutí za volant mě ale nadšení rychle opustilo. Nemohl jsem tak nějak pořád nalézt tu správnou polohu. Ruce na volantu akorát, ale moc pokrčené nohy, nebo naopak. Při nalezení jakž takž kompromisu převažoval pocit nízko uloženého volantu. Zkrátka bych asi dříve složil rubikovu kostku, než bych našel za volantem příjemnou polohu. (Dobře vím, že je to záležitost ryze individuální). Tím však můj zájem o toto auto definitivně vyprchal. Když se postupně dozvídám o dalších mínusech, tak si říkám: „Ještě že se mi tenkrát za tím volantem nelíbilo...“
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.01.2010 10:51, RE: Mrydek
nepřihlášen napsal:
V podstatě do diskuzí nepíšu, ale tohle mi nedá. Za prvé nevím, jak velké dítě se mu narodilo, že musí hned kupovat stěhovák. Ale budiž, to je každého věc. Co ale nepochopím je to, že zaměstnanec autorizovaného servisu VW hledá rady jak co opravit na amaterských internetových fórech.
Mě by zajímalo, kdo nakonec náhradní díl zaplatil... Jéje, pane, máte rozbitý tohle a tohle... Asi se někdo našel. Potěš koště.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.01.2010 11:51, RE: ještě že ...
Expi napsal:
Také se mi kdysi toto auto líbilo. Uvažoval jsem o koupi jednoho z trojlístku Sharan/Alhambra/Galaxy. Design byl tehdy ještě neokoukaný, prostoru víc než dost. Nepříjemný pocit z celkového projevu TDI nedokázala však potlačit ani vidina příznivější spotřeby. Pošilhával jsem tedy po benzínovém šestiválci, navzdory vyšším provozním nákladům. Jenže sehnat jej byl velký problém. Při usednutí za volant mě ale nadšení rychle opustilo. Nemohl jsem tak nějak pořád nalézt tu správnou polohu. Ruce na vola...
JJ souhlas, vpředu se člověk po chvíli srovná (do ideálu to má daleko), vzadu má kolena pod bradou vždycky. K tomu známé chrochtání dieselu s brutálním zátahem odzpoda, které se zahřátím motoru neustává. Sharan/Alhambra/Galaxy jsou halt takové parodie na Voyager. V Americe jsem s ním toho najezdil docela hodně, pohodlí jako v obýváku, spotřebu šestiválce jsem při tehdejších cenách benzínu (roky 2000 a 2001) a rychlostních limitech neřešil. A ani se to nesypalo (na rozdíl od kousků prodávaných v Evropě).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.01.2010 12:45, RE: Mrydek
Pepe napsal:
Mě by zajímalo, kdo nakonec náhradní díl zaplatil... Jéje, pane, máte rozbitý tohle a tohle... Asi se někdo našel. Potěš koště.
Neřekl bych, že to někdo zapaltit musí. Spolupracovník má 4 škodovky, které chodí servisovat do jednoho autorizovaneho servisu Škoda. Teď se mu porouchala DSG převodovka na OII. Po záruce. Cenu za opravu mu sdělili 128 tisic, s čímž je samozřejmě poslal do háje ( a né zrovna slušně) a s tím, že s nima končí. Výsledkem bylo, že autoriz. servis mu domluvil individuální slevu přímo u škoda auto - cca 70 procent z koncové ceny. Oprava padla na cca 35 tisíc.
Když má tohle škoda, veřím, že i VW, tak proč by podobné "akce" nemohly být i pro zaměstnance VW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.01.2010 18:20, RE: Mrydek
Alkantpan napsal:
Neřekl bych, že to někdo zapaltit musí. Spolupracovník má 4 škodovky, které chodí servisovat do jednoho autorizovaneho servisu Škoda. Teď se mu porouchala DSG převodovka na OII. Po záruce. Cenu za opravu mu sdělili 128 tisic, s čímž je samozřejmě poslal do háje ( a né zrovna slušně) a s tím, že s nima končí. Výsledkem bylo, že autoriz. servis mu domluvil individuální slevu přímo u škoda auto - cca 70 procent z koncové ceny. Oprava padla na cca 35 tisíc.
Když má tohle škoda, veřím, že i VW, ta...
Ano, taky to tak jde... Kamarádovi se na O1 20Vturbo roztrhl rozvoďák, komplet motor ko. Sice po záruce, ale jelikož jezdil na prav. servis do aut. servisu, tak mu to s participací výrobce dali za hubičku. Ale zase strejda měl Almeru hatch, při garančce mu vyměnili zadní stěrač (měl najeto 15tkm), a chtěli ho zaplatit. Do kufru mu hodili kus 10 let starýho drátu s plastem... Když někdo zkusí i tohle, a nestydí se... Ano, obě cesty jsou u nás možné (v aut. servisech).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.01.2010 09:10, Slabé
Musím se přidat, nic podstatného v té recenzi není. Jen nevím, za co Sharana vymění, když se mu nedejbože narodí další dítě...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.01.2010 11:50, RE: Slabé
David V napsal:
Musím se přidat, nic podstatného v té recenzi není. Jen nevím, za co Sharana vymění, když se mu nedejbože narodí další dítě...
Volkswagen Crafter, to je jasné, ne ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.01.2010 14:43, RE: ještě že ...
jiriez napsal:
JJ souhlas, vpředu se člověk po chvíli srovná (do ideálu to má daleko), vzadu má kolena pod bradou vždycky. K tomu známé chrochtání dieselu s brutálním zátahem odzpoda, které se zahřátím motoru neustává. Sharan/Alhambra/Galaxy jsou halt takové parodie na Voyager. V Americe jsem s ním toho najezdil docela hodně, pohodlí jako v obýváku, spotřebu šestiválce jsem při tehdejších cenách benzínu (roky 2000 a 2001) a rychlostních limitech neřešil. A ani se to nesypalo (na rozdíl od kousků prodávaných v Evropě).
Tzv. GSA aut potkávám na silnici čím dál více a jelikož jedno také vlastním, můj kamarád rovněž a vím o mnoha dalších lidech mající jedno i dvě z těchto vozidel ve své garáži, nedám na ně dopustit. Galaxy, Sharany, Alhambry...skutečně prostorná auta, často s nadprůměrnou výbavou a co se týká ojetin, dají se sehnat za velice příznivou cenu. Poruchovost v normálu, zdravý průměr,... apropo, které auto je bezporuchové ? Zvláště staré, tolik už zde propírané, oslavované i haněné, VW TDI 66 a 81 kW se v těchto obrech osvědčily a spotřeba do 6 l nafty na 100 km není nereálná. To, že někomu GSA prostě "nesedlo" ještě neznamená, že jde o špatná auta či nějaké parodie na cosi z USA. Pokud není člověk zrovna majetný a potřebuje, nebo prostě chce (kvůli jednomu dítěti...no a proč ne ?), prostorný a variabilní vůz, tak s GSA určitě chybu neudělá. Naštěstí je z čeho vybírat a zachovalý kousek se vždycky najde. Pěkný den všem...
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.