Úterý 19.05.2009 07:27,
rada
Bavit se o spolehlivosti vzduchoveho podvozku je vcelku zbytecne, protoze kazde auto bez ohledu na znacku, ktere je timto vybaveno, ma slusny predpoklad na nutnou pomerne drahou opravu a je uplne jedno jestli je to VW nebo treba Mercedes.
Jizdni vlastnosti v terenu ma VW oproti BMW jako z uplne jineho sveta to nema smysl srovnavat. Toureg dokaze v trialu vyklepnout expedicni Patrol natoz nejakeho srandovniho Baworacka, ktery zustane viset na polni ceste. BMW X5 ma nejhorsi jizdni vlastnosti v terenu ze vsech SUVcek a je srovnatelny tak se Skodou Octavii Scout. Na druhou stranu terenni schopnosti Touregu jsou vcelku overkill, nebot je nelze vyuzit aniz by ho clovek neznicil, protoze sice ma pruchodnost terenem velkych offroadu, ale nema jejich ramovy podvozek a predimenzovanou pevnost, takze kdo se necha unest moznostmi Touaregu v terenu na nem snadno udela opravdu velkou skodu.
Motor 2.5TDI je opravdu VW nestesti, proto bych jak jsem jiz psal doporucil spise ty benziny, ktere jsou bezproblemove.
Jeste k te spolehlivosti, ani normalni BMW nepatri k nejakym obzvlaste spolehlivym autum a sypou se tak prumerne, americka X5 se pak sype vyrazne vice a draze (coz je typicke pro SUVcka), takze v porovnani s Toureg bude prast jako uhod.
Co se tyce jizdnich vlastnosti na silnici, tak pokud chce dotycny uzivat jizdu na silnici, tak at si koupi opravdu spise mnohem levnejsi Subaru Outback, ktery umi neco malo v terenu, ale umi na silnici mnohem vice nez X5tka, protoze proste nema tak silene vysoke teziste. Akorat u Subaru je potreba se vyhnout automatu, ktery je velmi spatny.
reagovat