karlos napsal:
V tomto případě je rozhodování mezi tím LEPŠíM vozem a vw až VELMi jednoduché (VW Touareg 3.0 TDI V6 ,-)
Pěkný den (a vůz si "užij(e)te" .-)
S "potěšením" sleduji vaši "kopírovací" SNAHU a "s potěšením" vzpomínám z hodin psychologie CO to "znamená" ,-)
PS: Já "nudně" stojím na SVÉM a mám (víceméně) SHODNÝ názor s autorem odpovědi i s testy, které jsem o vozech četla (i s Gebrauchtwagen katalogy) - na základně ČEHO jste se OPAK rozhodl "tvrdit" vwy?
Sympatie k značce? Jste majitel BAZARu a nějaký vw Touareg 3.0 TDi (to je ten motor jak mu BEZ varování a NEčekaně někde před 200 t. km "odejde" rozvodový řetěz? - tedy DŘÍVE, než je doporučená výměna rozvodového ŘEMENE v tchýnině Citroën C3 1.4 HDi?) vám tam již dlouho stojí?
PPS: Teď si nějak NEmohu vzpomenout, ten předPOSLEDNí v dlouhodobých testech spolehlivosti v německém AutoZeitung , to by byl vw Touran TDi či vw Touareg TDi (nebo mezi těmi 4 z 6ti POSLEDNíCH - co /jistě shodou okolností/ měli v názvu TDi - byli OBA)?
A vw Touareg je ten, co mu "odchází" pneumatický podvozek (vzduchové pérování) a oprava je VELMi drahá? Nojo - "zlatý" Citroën Hydracive 3+ (a záruka 200.000 km .-)
A vw Touareg je ten, co mu vyčítají DRAHÉ náhradní díly, někdy i DRAŽŠí než u "prémiových" vozů (z důvodů absence druhovýroby)?
A vw Touareg je ten, co mu vyčítají špatnou manévrovatelnost (navíc i v nejdražších verzích byly parkovací senzory za příplatek ... nojo, "zlatý" Brumla Citroën C5, kde jsou přední/zadní "v ceně")
A vw Touareg je ten, co má VÝRAZNOU NEdotáčivost v zatáčkách? (nojo KDO by si raději koupil BMW, jehož vozy "do puntíku" splňují heslo: "Podvozek musí být rychlejší než motor" - a ZNÁTE MOTORy bmw - ty NEpatří(vají) k těm "nejpomalejším" ,-)
Pěkný den (tentokrát jdu "s davem" pro BMW - TENTO "indivwidualismus" mne nějak NE"bere")