0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Na obláčku za dvě mega

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Pondělí 10.08.2015 06:37, k
Jak to ,že to nemá super moderní a úspornou 1,2 tsi či 1,6 tdi
reagovat
Abík
počet příspěvků93
datum registrace20.01.2009
Pondělí 10.08.2015 07:22, Oblíbený lidový vůz mezi lékaři.
Zase budou muset měnit.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 10.08.2015 11:08, tuareg
Jsem zvědavej kdy vyměkne i VW a začne nabízet do Tuarega čtyřválec a pohon 4x2 po vzoru BMW a Mercedesu. Zatím se drží. Tuareg je ve své třídě opravdu výborné auto. Pro někoho kdo občas musí i do terénu mezi SUV asi nejlepší volba.
reagovat
jiriez
počet příspěvků10
datum registrace10.05.2007
Pondělí 10.08.2015 14:31, Pokrok
Zrovna jsem teď vracel po čtyřech letech služební VW Touareg I 3.0 TDI po FL. Ta průměrná spotřeba, co vyšla redakci, pokud je to pravda (neznám charakter trasy a počet ujetých km), tj. 8.4 na 100 km, je skvělá hodnota. Já měl na té první generaci na letních gumách dlouhodobě 10,5 na 100 km, na zimních 9,6 na 100 km, pokud jsem ten plyn vyloženě lechtal. Spotřeba byla jediná věc, která mě na tom autě vyloženě vadila. Těch necelých osm a půl je mnohem zajímavější hodnota...PS: Vzduchový podvozek je fajn, ale pořád se nemohu po srovnání zbavit dojmu, že MB v GL nebo ML umí to vzduchové pérování líp.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 13.08.2015 09:25, RE: Pokrok
jiriez napsal:
Zrovna jsem teď vracel po čtyřech letech služební VW Touareg I 3.0 TDI po FL. Ta průměrná spotřeba, co vyšla redakci, pokud je to pravda (neznám charakter trasy a počet ujetých km), tj. 8.4 na 100 km, je skvělá hodnota. Já měl na té první generaci na letních gumách dlouhodobě 10,5 na 100 km, na zimních 9,6 na 100 km, pokud jsem ten plyn vyloženě lechtal. Spotřeba byla jediná věc, která mě na tom autě vyloženě vadila. Těch necelých osm a půl je mnohem zajímavější hodnota...PS: Vzduchový podvozek je fajn, ale pořád se nemohu po srovnání zbavit dojmu, že MB v GL nebo ML umí to vzduchové pérování líp.


Velké auto, větší spotřeba... ale nový má 8ZF takže litr až dva dolů jsou naprosto v pohodě. Za mně výborná volba, V8 je docela zbytečné, i když samozřejmě, jede to s ním famózně a ta nová 380hp verze musí být naprostá raketa...

reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.