dutin napsal:
Filtr bych nechal rozhodně vyčistit a určitě bych se toho nebál. Naprosto zbytečně se tím straší. Ve firmě mám 5 nebo 6 VW dodávek a 3 osobáky Škoda Superb, všechny opravdu hodně najeto a filtry všude původní a absolutně bez problémů. Jediné kdy jsem filtr musel měnit bylo, když mi shořelo turbo, a tím pádem se zničil i filtr pevných částic. Naštěstí škodovka filtry rapidně zlevnila, a nový mě stál tuším 13.600,- včetně DPH, když jsem jim vrátil ten starý. Takže se na to zeptejte, protože jak tady někdo píše že na Yeti mu řekli 50tis, to je uplná blbost....Ale myslím že Vám bude stopro stačit vyčištění.... Nevidím žádný důvod ke kupování nového
A pamatujete si nebo víte přesně, jakým způsobem vám to čistili? Jestli to bylo nějakou chemkou, nebo mechanicky? Případně u jaké firmy a kolik to stálo?
budu rád za co nejvíce informací. Já se toho určitě nebojím, jen takové věci rád řeším preventivně a nechám si poradit, at nevyhazuju peníze za něco, co nefunguje...