0
zpět
 

diskuze k tématu: Jake auto do 150tis. km, diesel, 1.6-2.0, spolahlive do 300tis kč

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, dovoz vozidel, ostatní, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
Miroslav
počet příspěvků1
datum registrace29.02.2016
Pondělí 29.02.2016 10:06, Jake auto do 150tis. km, diesel, 1.6-2.0, spolahlive do 300tis kč
Dobry den,
rad by som si zakupil jazdene auto s parametrami:

Cena: do 300 000 Kc s DPH
Najazd: do 150 000 km
Objem: min 1.6 ale radsej by som nieco sviznejsie, jazdievat budem domov na Slovensko z Brna a to je nejakych 560km jednym smerom. Inak budem jazdievat trocha po meste a na vylety v okoli ( do 500km/mesacne, celkovo to vidim na najazd do 10tis km / rocne )
Palivo: diesel ( z dovodu dlhsich jazd domov )
Karoseria: kombi ( no nie je to ale povinne )
RV: od 2012 ( starsieho auta sa bojim, rad by som na nom jazdil aspon 4 roky pokial mozno bez dalsich vacsich nakladov. Aj ked viem ze tomu sa neda 100% vyhnut )

Rozmyslam nad Octaviou II 1.6 / 2.0 TDI, Passat 2.0 TDI alebo VW Golf Variant 1.6 / 2.0 TDI.
Cital som tu aj na inych strankach, ze 2.0 TDI od VW byvaju nespolahlive a je do nich treba investovat.

Dakujem za akukolvek radu resp. doporucenie ineho modulu znacky.

Miro


reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Pondělí 29.02.2016 10:32, RE: Auto do 150tis km, diesel, 1.6-2.0, spolahlive do 300tis
Miroslav napsal:
Dobry den,rad by som si zakupil jazdene auto s parametrami:Cena: do 300 000 Kc s DPHNajazd: do 150 000 kmObjem: min 1.6 ale radsej by som nieco sviznejsie, jazdievat budem domov na Slovensko z Brna a to je nejakych 560km jednym smerom. Inak budem jazdievat trocha po meste a na vylety v okoli ( do 500km/mesacne, celkovo to vidim na najazd do 10tis km / rocne )Palivo: diesel ( z dovodu dlhsich jazd domov )Karoseria: kombi ( no nie je to ale povinne )RV: od 2012 ( starsieho auta sa bojim, rad by som na nom jazdil aspon 4 roky pokial mozno bez dalsich vacsich nakladov. Aj ked viem ze tomu sa neda 100% vyhnut )Rozmyslam nad Octaviou II 1.6 / 2.0 TDI, Passat 2.0 TDI alebo VW Golf Variant 1.6 / 2.0 TDI.Cital som tu aj na inych strankach, ze 2.0 TDI od VW byvaju nespolahlive a je do nich treba investovat.Dakujem za akukolvek radu resp. doporucenie ineho modulu znacky.Miro


Proč pořád tolik lidí dělá tu stejnou chybu? Máte rozpočet na nové, resp. skoro nové auto. Nájezd máte "směšný" (pokud nejezdíte tu štreku na Slovensko každý týden; dokonce i při nájezdu 12x Slovensko + 10 tisíc km zbytek ročně se vám ta nafta nevyplatí, vyloženě nesmysl je kupovat ji jen kvůli občasných cest na Slovensko). Jestli máte špatný pocit z vyšších průběžných výdajů za pohonné hmoty, kupte auto na benzin a přestavějte jej na LPG. Na rozdíl of nafty to není nevhodné na "cukání" po městě. Benzinový hatchback nižší střední třídy zcela splňuje vaše nároky a budete mít klid, protože většina značek (dokonce i Dacia) už vám dneska dá záruku 5 let/60-100 tisíc km.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pondělí 29.02.2016 11:32, Také bych raději koupil nový vůz :-) ... a klidně benzín
Dobrý den,

jen namátkou Kia Ceed 1.4 74kw nová cca 310000kč, kombi 329000kč !!
Ceed v dieslu 1.4 CRDI vyjde na 359tis. kč, což je dobrá cena...
Škoda Rapid Fresh 1.2 TSI 66kw 329000kč - auto snese dálnice vklidu
Citroen C4 PuteTech 1.2 110k 329000kč - komfotní auto, 5 letá záruka se dá dokoupit
Ford Focus 1.6 nebo 1.0 Ecoboost se dá sehnat jako skladovka od 310/350tis. kč...
atd. atd...
Pro mě jasná volba koupit nové auto s pěti/sedmi letou zárukou. Dobrý benzín snese hodně a záruka pořeší zbytek
reagovat
JARDA3
počet příspěvků89
datum registrace15.01.2010
Pondělí 29.02.2016 20:26, spolehlivost je ta tam
spolahlivé ojeté nebude už žádné
reagovat
cobo
počet příspěvků43
datum registrace05.03.2015
Pondělí 29.02.2016 21:05, rozdíl na 10tis km
Ahoj,
musím souhlasit s předchozími přispěvateli. Při tvém nájezdu při výběru vhodného benzínovýho motoru je roční rozdíl v nákladech na PHM opravdu minimální. Řekněme že bude žrát o 1,5l navíc (a to si myslím že je i nadhodnocené). Pak na 10tik km je rozdíl 1,5L x 100 (stokilometrů) x cca 25kč = 3750.
POkud zvážíš nějaký 2l v naftě tak to máš za rok jen v povinném ručení. Pojistka, servis, strach o to že je vůz starší....podle mě ti opravdu radí dobře aby sis koupil ten benzín.
Mě se nejvíc líbí v současné nabídce Leon 1.2 TSI 81kw 6M. Ten dynamicky opravdu moc za naftovým dvoulitrem nezaostane, provozně příjemnější a na tý dálnici pokud nemusíš jet nad 140 tak to se spotřebou bude taky dobrý. A je k mání do 300.
Alternativa B je podle mě C4 1.2.
reagovat
cobo
počet příspěvků43
datum registrace05.03.2015
Pondělí 29.02.2016 21:11, spotřeba 1.2 TSI vs 2.0TDI
Koukal sem teď na spritmonitr a u 342 octavií 2.0 tdi průměr 5,89.
když jsem zadal Leon 1.2 tsi 81kw tak jen 8 aut....průměr 6,22. Tak jsem dal všechny 1.2 TSI 81kw a průměr 142 uživatelů je 6.35.
Jak vidíš tak ten rozdíl je spíš půllitr a to je opravdu nic...za rok cca 1250kč.

Jinak by tě možná mohlo odrazovat, že jsi slyšel různé problémy TSI motorů. Tahle poslední varianta je ale prý docela ok a hlavně furt tam máš záruku a nemusíš řešit jestli se k tomu někdo nechoval před tebou jak hovado.
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Úterý 01.03.2016 08:36, benzín vs. vylítané naftové krámy
Souhlasím s ostatníma, nové nebo zánovní auto na benzín.

Vámi uvedená auta (Octávka, Golf, Passat) v naftě budou všechno vylítané mrdky, s prominutím. Passaty v tom roku výroby za ty prachy budou mít všechny najeto okolo 200 000 km.
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Úterý 01.03.2016 14:23, RE: benzín vs. vylítané naftové krámy
PavelKeprt napsal:
Souhlasím s ostatníma, nové nebo zánovní auto na benzín. Vámi uvedená auta (Octávka, Golf, Passat) v naftě budou všechno vylítané mrdky, s prominutím. Passaty v tom roku výroby za ty prachy budou mít všechny najeto okolo 200 000 km.


Na slušnou Octávka nebo Golfa 300t bohatě stačí, to není zas tak malý rozpočet.
Nové auto v záruce je vždycky sázka na jistotu, ale né každý se spokojí s holátkem v základní výbavě. Třeba manuální klimu bych u ž v autě nechtěl, stejně tak Bluetooth handsfree je pro mě nutnost.
Já bych šel do ojetého se slušnou výbavou.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 01.03.2016 15:44, RE: benzín vs. vylítané naftové krámy
ctverak napsal:
PavelKeprt napsal:
Souhlasím s ostatníma, nové nebo zánovní auto na benzín. Vámi uvedená auta (Octávka, Golf, Passat) v naftě budou všechno vylítané mrdky, s prominutím. Passaty v tom roku výroby za ty prachy budou mít všechny najeto okolo 200 000 km.
Na slušnou Octávka nebo Golfa 300t bohatě stačí, to není zas tak malý rozpočet. Nové auto v záruce je vždycky sázka na jistotu, ale né každý se spokojí s holátkem v základní výbavě. Třeba manuální klimu bych u ž v autě nechtěl, stejně tak Bluetooth handsfree je pro mě nutnost. Já bych šel do ojetého se slušnou výbavou.



Passat za ty prachy bude mít na budíku 200t, to ale znamená tak o 100t víc v realu.
Bluetooth handsfree stojí pár stovek maximálně tisíc a když se u ojetiny podělá digiklima (u některých dost často) je nutno ji opravit protože auto ani netopí ani nevětrá. A většinou je to dost drahé. U manuálu holt jen nechladí, to se dá přežít.
Samozřejmě každý má jiné priority, už jsem tu četl jako závažný nedostatek i absenci blikačů v zrcátkách, což mi přijde fakt ulítlé
reagovat
gravestone
počet příspěvků105
datum registrace14.02.2016
Středa 02.03.2016 00:39, Koncernový vůz
S tímto rozpočtem se dá sehnat slušné auto, ideálně předváděčka nebo roční referentský vůz s prokazatelnou historií a i v max výbavě Dostupnost náhradních dílů na vozy koncernu je slušná, na vrakovištích se dají sehnat i úplně nové nikdy nepoužité za zlomkové ceny z autorizovaných servisů.
P.S. manuální klimatizace pro chlazení v letních měsících bohatě stačí, climatronic je jen potencionální riziko že se něco časem rozbije.
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Středa 02.03.2016 12:58, RE: Koncernový vůz
Tak samozřejmě každý od auta čeká něco jiného a někomu bude stačit i Dacka za 199t a bude spokojeny. Já bych 500km trasy jezdil s něčím pohodlnějším např. typu Passat, Rapid a podobně velká auta jsou primárně určené spíš pro kratší vzdálenosti.
A ohledně klimatizace, když zůstaneme u toho koncernu tak si nejsem vědomí toho že by se climatronic nějak kazil a i kdyby tak je tam snad 6 servomotorků s cenou cca 1000kč za kus.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.