anonym napsal:
Pěkné, ale sáhl bych raději po astře, ideální opc.
Astra OPC je sice rozměrově obdobný vůz, ale ZCELA nesrovnatelný. Mám-li pravdu říci, to bych raději volila jedničkové kupé bmw 135i.
Ale k volvu, podvozek Focus je velmi dobrý a dříve testovaná motorizace 1.6 D je, dle mého názoru, pro tento vůz naprosto ideální ze všech hledisek. "Divoký" T5 znám z S40 (což je to samé auto, stejná technika, jen ne tak "atraktivního" vzhledu) a komu nevadí lehký sponzoring ropných společností jej ráda doporučím a potěší i chlapečka i holčičku (při předjíždění vozů TIR - skvělý, jen mi malinko trvalo než jsem si zvykla na "nástup" turba někde u 1500 ot.).
Tenhle motor také (bohužel) znám a ne, ne, ne. Už jsem říkala NE? NElíbí se mi v luxusním sedanu S80 a NElíbí se mi v maličké C30 (snad v kombících V je "vhodný"). Tohle těžké monstrum v zatáčce "neukecá" ani povedený podvozek a pro přátele výkonu je T5 asi tak o 99% lepší volbou. Kdo nutně potřebuje silnější naftový motor, v zásadě stejně poslouží dvoulitr Citroën/Ford/Peugeot, i když ho z celé škály naftových motorů Citroën pokládám (vzhledem k objemu) za "nejslabší", v danném případě i tak poslouží lépe (a trvám si, že optimum pro toto autíčko je 1.6 D).
Vzhledově se mi C30 líbí, a i když s Buřtíkem trochu patříme mezi potencionální kupce takového vozu, poněkud na rozpacích jsem ze zavazadlového prostoru. Vzhledově nemám nejmenší problém, a nevyhledávám "praktická kombi" apod., ale tady mi to příjde příliš a ta roletka....
Chápu snahu o "prémiovost" značky, ale reálná pořizovací cena je s trochou výbavy hravě přes 800 000 kč, což na malý třídveřový hatchback nižší střední třídy s poněkud nevhodným motorem není málo.
Tak a můžete popichovat, že C5 je (nej)lepší...
Kylie