anonym napsal:
ano??? menuj teda lepšiu automobilku, som zvedavý...
Orientuji se už velmi dlouho na taxikářích, tedy u nás, v Mnichově. Nejpopulárnějším vozem pro řidiče, kteří za rok ujedou téměř 100 tisíc km je ještě stále Mercedes W211, většinou E200CDI. Jinak se vyskytuje Ford Mondeo nebo BMW pětka, viděl jsem i několi Oktávií 1,9D.
Japonci jsou sice na začátku spolehlivější, náhradní díly ale za nesmyslné ceny, proto se za použité velmi málo platí. Fiaty jsou sice stejně poruchové, jako Francouzi, ale náhradní díly jsou mnohem levnější. Pro taxikáře ale nevhodné, stejně jako Francouzi.
Já osobně mám masařku W210 z r. 2000, ale 270CDI je taxikářům moc silné, já jsem s tím vozem velmi spokojený, posledních 35 tis. km jsem pouze měnil olej a filtry, dvě žárovky. Jinak dílnu nenavštěvuji.
Předtím jsem měl W124 250 DT, koupený s 160 tkm, prodaný s 398 tkm, mezitím žádné opravy, jenom brzdové kotouče a destičky.
Prodejce toho 250DT mě jednou kontaktoval, koupil si Volvo 70 a prý stále spíše po dílnách, než na výlety. Rád by ten svůj vůz měl zpět. Takové zkušenosti s Volvo má více mých známých.