0
zpět
 

diskuze k tématu: Volvo C30 1,6D

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 14:16, Firma, kde dnes už bylo včera
kdysi byly vozy Volvo známé tím, že málo korodovaly, používaly velmi konservativní motory od Forda a na svoji dobu byly spolehlivé.
Dnes je i nejnovější verze Sněhurčiny rakve už na prospektu starožitnost, s tím motůrkem se nevyhraje ani kaktus v květináči.
Pokud jde o spolehlivost, konkuruje Volvo dnes Renaultu, Peugeotovi a Citroenu, tedy nic moc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 15:42, RE: Firma, kde dnes už bylo včera
anonym napsal:
kdysi byly vozy Volvo známé tím, že málo korodovaly, používaly velmi konservativní motory od Forda a na svoji dobu byly spolehlivé.
Dnes je i nejnovější verze Sněhurčiny rakve už na prospektu starožitnost, s tím motůrkem se nevyhraje ani kaktus v květináči.
Pokud jde o spolehlivost, konkuruje Volvo dnes Renaultu, Peugeotovi a Citroenu, tedy nic moc.
No v dnešní době je poruchovost Renault, Peugeot, Citroen na stejné úrovni, jako ostatní evr auta. Takový vw neni žádný zázrak, o mercedesu kolují již historky po bazarech atd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.08.2007 15:55, RE: Firma, kde dnes už bylo včera
anonym napsal:
kdysi byly vozy Volvo známé tím, že málo korodovaly, používaly velmi konservativní motory od Forda a na svoji dobu byly spolehlivé.
Dnes je i nejnovější verze Sněhurčiny rakve už na prospektu starožitnost, s tím motůrkem se nevyhraje ani kaktus v květináči.
Pokud jde o spolehlivost, konkuruje Volvo dnes Renaultu, Peugeotovi a Citroenu, tedy nic moc.
ano??? menuj teda lepšiu automobilku, som zvedavý...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 00:13, RE: Firma, kde dnes už bylo včera
anonym napsal:
ano??? menuj teda lepšiu automobilku, som zvedavý...
Orientuji se už velmi dlouho na taxikářích, tedy u nás, v Mnichově. Nejpopulárnějším vozem pro řidiče, kteří za rok ujedou téměř 100 tisíc km je ještě stále Mercedes W211, většinou E200CDI. Jinak se vyskytuje Ford Mondeo nebo BMW pětka, viděl jsem i několi Oktávií 1,9D.
Japonci jsou sice na začátku spolehlivější, náhradní díly ale za nesmyslné ceny, proto se za použité velmi málo platí. Fiaty jsou sice stejně poruchové, jako Francouzi, ale náhradní díly jsou mnohem levnější. Pro taxikáře ale nevhodné, stejně jako Francouzi.
Já osobně mám masařku W210 z r. 2000, ale 270CDI je taxikářům moc silné, já jsem s tím vozem velmi spokojený, posledních 35 tis. km jsem pouze měnil olej a filtry, dvě žárovky. Jinak dílnu nenavštěvuji.
Předtím jsem měl W124 250 DT, koupený s 160 tkm, prodaný s 398 tkm, mezitím žádné opravy, jenom brzdové kotouče a destičky.
Prodejce toho 250DT mě jednou kontaktoval, koupil si Volvo 70 a prý stále spíše po dílnách, než na výlety. Rád by ten svůj vůz měl zpět. Takové zkušenosti s Volvo má více mých známých.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.08.2007 00:13, RE: Firma, kde dnes už bylo včera
anonym napsal:
ano??? menuj teda lepšiu automobilku, som zvedavý...
Orientuji se už velmi dlouho na taxikářích, tedy u nás, v Mnichově. Nejpopulárnějším vozem pro řidiče, kteří za rok ujedou téměř 100 tisíc km je ještě stále Mercedes W211, většinou E200CDI. Jinak se vyskytuje Ford Mondeo nebo BMW pětka, viděl jsem i několi Oktávií 1,9D.
Japonci jsou sice na začátku spolehlivější, náhradní díly ale za nesmyslné ceny, proto se za použité velmi málo platí. Fiaty jsou sice stejně poruchové, jako Francouzi, ale náhradní díly jsou mnohem levnější. Pro taxikáře ale nevhodné, stejně jako Francouzi.
Já osobně mám masařku W210 z r. 2000, ale 270CDI je taxikářům moc silné, já jsem s tím vozem velmi spokojený, posledních 35 tis. km jsem pouze měnil olej a filtry, dvě žárovky. Jinak dílnu nenavštěvuji.
Předtím jsem měl W124 250 DT, koupený s 160 tkm, prodaný s 398 tkm, mezitím žádné opravy, jenom brzdové kotouče a destičky.
Prodejce toho 250DT mě jednou kontaktoval, koupil si Volvo 70 a prý stále spíše po dílnách, než na výlety. Rád by ten svůj vůz měl zpět. Takové zkušenosti s Volvo má více mých známých.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.