0
zpět
 

diskuze k tématu: Volvo C30 1.6D DRIVe v testu spotřeby

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.08.2010 07:17, rozdil
Proc uvadite, ze spotreba volva byla 3.8 a tim se stal nejuspornejsim vozem, kdyz skutecnsot po dotankovani byla 4 litry? Neni lepsi uvadat skutecne hodnoty nezli z PP? To ja bych jinak se svym mondeem jezdil porad za 5.7 sviznejsi jizdou :) i kdyz skutecnost je vzdy o 0.9 vyssi u meho mondea....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.08.2010 12:48, PSA
Jeden motor, několik modifikací, spousta aut - k nezaplacení....
Teda až na ten 1,3 multijet
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.08.2010 19:18, RE: rozdil
mufik.martin napsal:
Proc uvadite, ze spotreba volva byla 3.8 a tim se stal nejuspornejsim vozem, kdyz skutecnsot po dotankovani byla 4 litry? Neni lepsi uvadat skutecne hodnoty nezli z PP? To ja bych jinak se svym mondeem jezdil porad za 5.7 sviznejsi jizdou :) i kdyz skutecnost je vzdy o 0.9 vyssi u meho mondea....
Naprostý souhlas. To by vůz, jehož palubní počítač kecá nejvíce, měl největší šance. Vzhledem k tomu, že se v testu tankuje vždy od plné do plné na stejném stojanu, tak nevidím důvod hodnotit auto podle počítače, který by měl být jen doplňkovou informací, aby čtenář věděl, jak to kterému výrobci kecá.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.