0
zpět
 

diskuze k tématu: Volvo C30 T5 - test spotřeby

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.04.2007 09:37, Spotreba
Neviem odkiaľ zobral výrobca tie údaje o spotrebe ,keď vám vyšlo niečo úplne iné ....žeby zámer ??? alebo mali iné podmienky na testovanie?? a možno to urobili aby to pepierovo vyzeralo super......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.04.2007 17:18, Motor
Asi se budu opakovat, ale ideální se mi jeví 1,6D. 2,5T by byla zajisté moje smrt - navzdory vysoké pasivní bezpečnosti.... A taky pohled do ceníku mě probral.... Ale volvo se nekupuje z nouze a za poslední prachy, že.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.04.2007 21:42, RE: Motor
Pepe napsal:
Asi se budu opakovat, ale ideální se mi jeví 1,6D. 2,5T by byla zajisté moje smrt - navzdory vysoké pasivní bezpečnosti.... A taky pohled do ceníku mě probral.... Ale volvo se nekupuje z nouze a za poslední prachy, že.
To souhlasím. Za poslední peníze se kupuje Fabia HTP, co mám já.
U takovýhleho auta bych na spotřebu nekoukal. Resp. kdo má mega na auto, má asi i na benzín, že !?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.05.2007 10:55, RE: Motor
Pepe napsal:
Asi se budu opakovat, ale ideální se mi jeví 1,6D. 2,5T by byla zajisté moje smrt - navzdory vysoké pasivní bezpečnosti.... A taky pohled do ceníku mě probral.... Ale volvo se nekupuje z nouze a za poslední prachy, že.
Ano, aj pre mna by to bola mometalne smrt financná a mozno aj skutocná- pri nehode (162 Kw nie je malo), ale tak snad nie. Zastavam nazor, ze ked uz, tak uz poriadne. Hadam si k tomuto premiovemu autu nekupim 1.6tku... Toto auto si kupi niekto, kto bude mat aj na reziu, takze spotrebu asi nebude velmi riesit.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.