0
zpět
 

diskuze k tématu: Volvo S40

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.11.2005 08:31, motor 2.0 T
Z benzínových motorů byl opomenut 2.0 Turbo z nízkotlakým turbem o výkonu kolem 120kw od roku 2000.Podle mně nejlepší varianta z benzínových motorů pro dostatek výkonu a spotřebu menší nebo stejnou jako u 1.8l nebo 2.0l.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 26.11.2005 17:20, RE: motor 2.0 T
Radim napsal:
Z benzínových motorů byl opomenut 2.0 Turbo z nízkotlakým turbem o výkonu kolem 120kw od roku 2000.Podle mně nejlepší varianta z benzínových motorů pro dostatek výkonu a spotřebu menší nebo stejnou jako u 1.8l nebo 2.0l.
V clanku je viacero nepresnych a zlych udajov. Jednak v zozname motorov chyba vyborny benzin 2,0T, ktory je najlepsim kompromisom ceny/vykonu/spotreby (modelovy rocnik 2001 dosahuje vykon 121kW)!! V roku 2000 sa uz sice predavali modernizovane 40ky (facelift z roku 98), ktore su bezproblemove, ale az v druhej polovici roka boli k dispozicii vo verzii Phase2 (zasadna modernizacia najmensieho modeloveho radu Volvo). Od roku 00 mal benzinovy motor 1,8 litra s nepriamym vstrekom vykon 122 PS (+6PS). Motor s objemom 1,8 litra a vykonom 200PS Volvo nikdy nevyrabalo. 200 konova verzia mala do roku 2000 1,9 litra a od faceliftu objem 2,0l !!! Podobne je to aj s dieselakmi - v starej S40 mali vzdy objem 1,9 litra (aj vo Phase2). V najstarich verziach dosahoval vykon 66kw, od roku 98 70kW a po roku 00 75/85kW (tu sa ale uz jednalo o novy motor so vstrekovanim common-rail). Volvo ponukalo S40/V40 aj s motorom GDI od Mitsubishi, ale ten sa velkeho uspechu nedockal.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 26.11.2005 17:44, chyby
Niekomu sa moze zdat, ze sa jedna iba o hru s cislami, ale v skutocnosti je to uplne inak. Medzi motormi 1,8 litra (115PS) a 1,8 litra (122PS) je zasadny rozdiel, pretoze maju uplne iny priebeh krutiaceho momentu a su sprevodovane s odlisnymi prevodovkami. 1,6ka doshovala na svoju dobu pozoruhodne parametre, ale v tazkom Volve mu rychlo dochadza dych (to je pripad aj slabsej 1,8). Absolutne bezproblemovy a skoro neznicitelny je dvojliter s vykonom 136PS. Z neho boli odvodene aj preplnovane verzie T a T4. Najsilnejsia verzia T4, vo verzii s objemom 1,9 l, dosahuje na pomery Volva prilis rychle opotrebovanie (uz po 100tis km sa stava, ze motoru zacane velmi chutit olej, po 150tis sa zacinaju odchadzat turba).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 28.11.2005 10:15, RE: chyby
martas napsal:
Niekomu sa moze zdat, ze sa jedna iba o hru s cislami, ale v skutocnosti je to uplne inak. Medzi motormi 1,8 litra (115PS) a 1,8 litra (122PS) je zasadny rozdiel, pretoze maju uplne iny priebeh krutiaceho momentu a su sprevodovane s odlisnymi prevodovkami. 1,6ka doshovala na svoju dobu pozoruhodne parametre, ale v tazkom Volve mu rychlo dochadza dych (to je pripad aj slabsej 1,8). Absolutne bezproblemovy a skoro neznicitelny je dvojliter s vykonom 136PS. Z neho boli odvodene aj preplnovane verzi...
Kompletni prehled motoru od pocatku vyroby po dnesni dny, u verze T4 jsem mel chybne v recenzi uvedenou 1.8, spravne je to 2.0. Omlouvam se za chybu.
Beznzin:
1.6 - 77kW, 150N.m do roku, novější od podzimu 2004 73kW a 145N.m
1.8 - 85kW, 80kW, 92kW a od jara 2004 88kW s 160N.m
2.0 - 100, 103kW
2.0 T - 118, 121kW
2.0 T4
2.4 - 103kW a 125kW
2.5 T5 - 161 kW
diesel:
1.6 s 81kW od r. 2004
1.9 (2.0) 66kW, 70kW, 75kW, 85kW
2.0 s 100kW
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.06.2007 12:50, RE: motor 2.0 T
Radim napsal:
Z benzínových motorů byl opomenut 2.0 Turbo z nízkotlakým turbem o výkonu kolem 120kw od roku 2000.Podle mně nejlepší varianta z benzínových motorů pro dostatek výkonu a spotřebu menší nebo stejnou jako u 1.8l nebo 2.0l.
Celkem by se mě líbila ta 1.8,ale přemýšlím nad tímto volvem a novějším žraločím galantem 2.0,co vy na to!
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.