0
zpět
 

diskuze k tématu: Volvo S40 - zkusil jsem i 235 km/h.

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.09.2007 10:42, Volvo
Taky jsem o něm uvažoval, ale byl jsem odrazován cenou náhradních dílů, stejně jako pisatel. Nezáleží mi zase až tak na spotřebě, jako spíš na bezpečnosti a pohodlí. Jinak si myslím, že se jedná o velmi kvalitní vůz a možná někdy uvidíme...... Karel Pánek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.09.2007 11:32, Volvo
anonym napsal:
Taky jsem o něm uvažoval, ale byl jsem odrazován cenou náhradních dílů, stejně jako pisatel. Nezáleží mi zase až tak na spotřebě, jako spíš na bezpečnosti a pohodlí. Jinak si myslím, že se jedná o velmi kvalitní vůz a možná někdy uvidíme...... Karel Pánek
Souhlasím, mám také S 40 (dokonce stejně starou, akorát 1.8) a žena jezdí v MB C první generace. Dost mě překvapilo, že díly na Volvo jsou tak o polovičku dražší než na mergla. Pokud jde o věci z druhovýroby, tak tam ten rozdíl není tak markantní, ale některé věci se z druhovýroby sehnat nedají (třeba pokud nesvítí panel autorádia montovaného výrobcem, které je jinak docela fajn a hraje lépe než to mercedesácké, tak servis mění celý panel - a to stojí tuším 7.000 Kč + odcházejí žárovičky na palubce a v pozičních světlech....). Další věc je přístup ve značkovém servisu - hodina práce stojí ve Volvu cca 800 - 900, u MB cca 1500. Ve Volvu jsem byl docela šokován (ve Stodůlkách mě dvakrát natáhli a navíc mi udělali "milost", když mě vlastním autem zavezli na metro (pro auto jsem si už samozřejmě musel dojet sám autobusem), v případě MB to bylo aspoň na úrovni, navíc se při stříkání metalízy, na rozdíl od svých kolegů ve Volvu, přesně strefili do odstínu, takže ta oprava není vůbec vidět, a to to Volvo je stříbrné, a MB je černomodrá perleť. Tím neříkám, že 1500 za hodinu u MB je lidovka, ale u Haseho by si měli uvědomit, že neopravují Kiu nebo Feldu na 250 Kč / hod.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.09.2007 12:50, RE: Volvo
jiriez napsal:
Souhlasím, mám také S 40 (dokonce stejně starou, akorát 1.8) a žena jezdí v MB C první generace. Dost mě překvapilo, že díly na Volvo jsou tak o polovičku dražší než na mergla. Pokud jde o věci z druhovýroby, tak tam ten rozdíl není tak markantní, ale některé věci se z druhovýroby sehnat nedají (třeba pokud nesvítí panel autorádia montovaného výrobcem, které je jinak docela fajn a hraje lépe než to mercedesácké, tak servis mění celý panel - a to stojí tuším 7.000 Kč + odcházejí žárovičky na palu...
Ono to s tím lakováním v autorizovaných servisech bude asi jako všude jinde - prostě záleží na tom, jestli mají maníci dobrý nebo špatný den. V roce 2005 mi museli ve Fiatu 2x lakovat LP blatník. Poprvé to bylo v lednu, podruhé v září. Poprvé se trefili naprosto precizně, podruhé to jde na přímém slunci poznat. Nikoliv markantně, ale jde. A jelikož je to jediná část auta, která nemá původní barvu (byť ten blatník původní je), tak to vypadá trochu divně. Teď už parkuju v garáži a platí celodenní svícení, takže doufám, že další lakování třeba nebude.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.09.2007 14:08, Screepy
no dost o tomhle modelu,přesně v této motorizaci,uvažuju jako o svém dalším autě, ojetiny se dají sehnat za slušný peníze a 2.0T prostě musí být svkělej motor i kdyby nevim co :) Volva turbomotory umí. Jediná věc co mě trochu od koupi odrazuje je cena právě náhradních dílů a taky spotřeba :( Ty díly snad v druhovýrobě budou a jsou za relativně slušnej peníz,ale ta spotřeba ,jak jí dostat pod 10 to je záhada :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.09.2007 10:16, RE: Screepy
anonym napsal:
no dost o tomhle modelu,přesně v této motorizaci,uvažuju jako o svém dalším autě, ojetiny se dají sehnat za slušný peníze a 2.0T prostě musí být svkělej motor i kdyby nevim co :) Volva turbomotory umí. Jediná věc co mě trochu od koupi odrazuje je cena právě náhradních dílů a taky spotřeba :( Ty díly snad v druhovýrobě budou a jsou za relativně slušnej peníz,ale ta spotřeba ,jak jí dostat pod 10 to je záhada :)
No, dalo by se to kompenzovat LPGčkem. V dnešní době sekvenční systémy pracují naprosto spolehlivě a není s tím žádný problém. Je pak velký rozdíl, jezdit za 10l benzínu, nebo 11l LPG. Měl jsem Mitsubishi Galant 2,0i a na LPG jsem jezdil za 9-11l. Bylo to naprosto v pohodě. Turbo motor není taky žádný problém, viděl jsem Saaby na LPG a chovalo se to naprosto v poho. Jenom ta pořizovací cena je navíc 30 000,- ale kdo jezí ročně kolem 30 000km, tak to má za rok spátky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 23.09.2007 14:17, RE: Alex
napsal:
Proč nejsi spokojen?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.09.2007 03:54, ach jo
bohajeho, to je zas recenze jak z pomocné školy ...hlavně že má z 235 oči navrch hlavy hihi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 24.09.2007 11:07, Alex
Jezdím ve volvu, ale je to pěknej shit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.10.2007 10:14, RE: Alex
anonym napsal:
Jezdím ve volvu, ale je to pěknej shit.
Sám jsi shit, že se nedokážeš ani podepsat. A pokud jsi koupil nějakou starou plečku, která byla svařená ze tří aut, tak se moc nediv. Ale teď vážně, myslím, že S 40 co se týče spolehlivosti docela jde, pěti letech intenzivního provozu, jezdění po Praze a parkování venku mi nekleklo vůbec nic, závady jsou v podstatě blbosti (nesvítící diody na palubce, občas nějaké žárovky, prasklá manžeta na LP, potom tekoucí gufero - asi v souvislosti s tou manžetou), které by mi měli ostatní závidět (zejména ti, co mají Pažouty 307). Taky třeba lak není nic moc. Ale faktem je, že novější Volva jsou na tom se spolehlivostí prý podstatně hůř. Pokud hledáš sportovnější svezení, tak si kup BMW, Alfu nebo Hondu a ne Volvo, které sporťáky nikdy nedělalo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.11.2007 17:05, 2000 Volvo S40
Máme doma výše uvedené od podzimu 1999 (1,9 Turbo Automat). V současnosti najeto 265 000 km (od nuly). Na tomto modelu se opotřebovávaly originální brzdy - destičky a kotouče. Po přechodu na aftermarket díly nastalo pronikavé zlepšení, destičky vydrží 50-60 tis. km, kotouče 2x tolik. Další problém byl malý únik oleje v okolí turba. Olej kapal na výfuk a při dopadu každé kapky se za autem (pouze při jízdě) objevil obláček kouře. Výměna těsnění šroubů držáku turba pomohla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 22.11.2007 17:09, 2000 Volvo S40 pokr.
Poslední problém byla ohnutá pravá poloosa, která vydávala nepříjemné vibrace asi od 50 km/hod. Je nutné jí vyměnit a doslechl jsem se, že to byl problém originální pravé osy tohoto ročníku. V současnosti existuje nový díl, který tento problém nemá. Jinak jsme spokojeni a koupili jsme další S40, tenotkrát 2005, AWD, manuál, 2,5T, které má už 90 000 km bez závad.
Libor Velíšek
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.