anonym napsal:
Taky jsem o něm uvažoval, ale byl jsem odrazován cenou náhradních dílů, stejně jako pisatel. Nezáleží mi zase až tak na spotřebě, jako spíš na bezpečnosti a pohodlí. Jinak si myslím, že se jedná o velmi kvalitní vůz a možná někdy uvidíme...... Karel Pánek
Souhlasím, mám také S 40 (dokonce stejně starou, akorát 1.8) a žena jezdí v MB C první generace. Dost mě překvapilo, že díly na Volvo jsou tak o polovičku dražší než na mergla. Pokud jde o věci z druhovýroby, tak tam ten rozdíl není tak markantní, ale některé věci se z druhovýroby sehnat nedají (třeba pokud nesvítí panel autorádia montovaného výrobcem, které je jinak docela fajn a hraje lépe než to mercedesácké, tak servis mění celý panel - a to stojí tuším 7.000 Kč + odcházejí žárovičky na palubce a v pozičních světlech....). Další věc je přístup ve značkovém servisu - hodina práce stojí ve Volvu cca 800 - 900, u MB cca 1500. Ve Volvu jsem byl docela šokován (ve Stodůlkách mě dvakrát natáhli a navíc mi udělali "milost", když mě vlastním autem zavezli na metro (pro auto jsem si už samozřejmě musel dojet sám autobusem), v případě MB to bylo aspoň na úrovni, navíc se při stříkání metalízy, na rozdíl od svých kolegů ve Volvu, přesně strefili do odstínu, takže ta oprava není vůbec vidět, a to to Volvo je stříbrné, a MB je černomodrá perleť. Tím neříkám, že 1500 za hodinu u MB je lidovka, ale u Haseho by si měli uvědomit, že neopravují Kiu nebo Feldu na 250 Kč / hod.