0
zpět
 

diskuze k tématu: Volvo S60 2,5T

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.05.2006 11:31, Nejistota?
nepatří S60 do střední třídy? Nezdá se mi,že by byla v nižší střední..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.05.2006 17:26, RE: Nejistota?
kaccerr napsal:
nepatří S60 do střední třídy? Nezdá se mi,že by byla v nižší střední..
patří do střední, do nižší střední by mělo patřit spíš S40
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.05.2006 21:27, RE: Nejistota?
22tommy napsal:
patří do střední, do nižší střední by mělo patřit spíš S40
samozrejme, ze do strednej triedy... su ludia, ktori s60 bezne zrovnavaju s autami vyssej strednej triedy (BMW 5) - co je tiez trochu mimo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.05.2006 09:35, RE: Nejistota?
kaccerr napsal:
nepatří S60 do střední třídy? Nezdá se mi,že by byla v nižší střední..
S60 má rozvorem, celkovou délkou i cenou nejblíže k luxusním vozům nižší střední třídy, jako A4, BMW 3, atd. (viz srovnávací tabulka), to jen design klame. Audi A6, BMW 5 apod. mají rozvor o nějakých 15 cm delší a cenou jsou také úplně jinde...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.05.2006 10:18, Crash testy
Nejak mi v recenzi chybi upozorneni na to, ze S60 ve srovnani s dnesni konkurenci hodne slabe crash testy. Taky nic o tom, kdy prijde novy model (a soucasny tak ztrati na cene)..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.05.2006 15:10, RE: Crash testy
Dan napsal:
Nejak mi v recenzi chybi upozorneni na to, ze S60 ve srovnani s dnesni konkurenci hodne slabe crash testy. Taky nic o tom, kdy prijde novy model (a soucasny tak ztrati na cene)..
Proslýchá se, že S60 už nebude mít nástupce...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.05.2006 17:10, RE: Nejistota?
Vojta - TipCars.com napsal:
S60 má rozvorem, celkovou délkou i cenou nejblíže k luxusním vozům nižší střední třídy, jako A4, BMW 3, atd. (viz srovnávací tabulka), to jen design klame. Audi A6, BMW 5 apod. mají rozvor o nějakých 15 cm delší a cenou jsou také úplně jinde...
No, Audi A4, BMW 3 a Mercedes C patří odjakživa k etalonu střední třídy... Nižší střední třída je přece třeba Golf, Audi A3, Mazda 3. BMW 5 apod. je vyšší střední třída a BMW 7, Audi A8, S-Klasse apod. luxusní vozy. Nechápu rozlišení nižší střední třída a luxusní nižší střední třída. Chcete tím říct, že Seat Ibiza a Volvo S60 jsou prakticky ve stejné třídě?:))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.05.2006 22:47, RE: Nejistota?
JP napsal:
No, Audi A4, BMW 3 a Mercedes C patří odjakživa k etalonu střední třídy... Nižší střední třída je přece třeba Golf, Audi A3, Mazda 3. BMW 5 apod. je vyšší střední třída a BMW 7, Audi A8, S-Klasse apod. luxusní vozy. Nechápu rozlišení nižší střední třída a luxusní nižší střední třída. Chcete tím říct, že Seat Ibiza a Volvo S60 jsou prakticky ve stejné třídě?:))
Rozlišení na třídy nemá až tak pevné hranice, nicméně BMW 3 určitě není odjakživa etalonem střední třídy, E30 ve své době určitě nekonkurovala Passatu nebo Sieře. Do střední třídy bych řadil třeba Mondeo, Mazdu 6, Passat, atd., tedy auta větší než je S60 a spol. z tabulky. Na druhou stranu máte pravdu, že nižší střední třída, tedy třída Golfu, Astry, Focusu, atd. také není pro luxusní auta z tabulky tou ideální škatulkou, pokud jsou ale rozhodující míry a ne cena a výbava, tak tam mají nejblíž.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.05.2006 13:18, luxusní auto?
Vojta - TipCars.com napsal:
Rozlišení na třídy nemá až tak pevné hranice, nicméně BMW 3 určitě není odjakživa etalonem střední třídy, E30 ve své době určitě nekonkurovala Passatu nebo Sieře. Do střední třídy bych řadil třeba Mondeo, Mazdu 6, Passat, atd., tedy auta větší než je S60 a spol. z tabulky. Na druhou stranu máte pravdu, že nižší střední třída, tedy třída Golfu, Astry, Focusu, atd. také není pro luxusní auta z tabulky tou ideální škatulkou, pokud jsou ale rozhodující míry a ne cena a výbava, tak tam mají nejblíž.
fiat to je značka to je lepší než všechny tyhle auta!!!!tak čus
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.05.2006 20:39, RE: Crash testy
Dan napsal:
Nejak mi v recenzi chybi upozorneni na to, ze S60 ve srovnani s dnesni konkurenci hodne slabe crash testy. Taky nic o tom, kdy prijde novy model (a soucasny tak ztrati na cene)..
nato si prisel jak ze ma slabe cresh testy? scim to srovnavas?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.05.2006 22:45, RE: Nejistota?
JP napsal:
No, Audi A4, BMW 3 a Mercedes C patří odjakživa k etalonu střední třídy... Nižší střední třída je přece třeba Golf, Audi A3, Mazda 3. BMW 5 apod. je vyšší střední třída a BMW 7, Audi A8, S-Klasse apod. luxusní vozy. Nechápu rozlišení nižší střední třída a luxusní nižší střední třída. Chcete tím říct, že Seat Ibiza a Volvo S60 jsou prakticky ve stejné třídě?:))
Souhlasím, akorát Seat Ibiza patří mezi "malé vozy".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.06.2006 18:18, RE: Nejistota?
Vojta - TipCars.com napsal:
Rozlišení na třídy nemá až tak pevné hranice, nicméně BMW 3 určitě není odjakživa etalonem střední třídy, E30 ve své době určitě nekonkurovala Passatu nebo Sieře. Do střední třídy bych řadil třeba Mondeo, Mazdu 6, Passat, atd., tedy auta větší než je S60 a spol. z tabulky. Na druhou stranu máte pravdu, že nižší střední třída, tedy třída Golfu, Astry, Focusu, atd. také není pro luxusní auta z tabulky tou ideální škatulkou, pokud jsou ale rozhodující míry a ne cena a výbava, tak tam mají nejblíž.
Ve všech běžných motoristických časopisech domácích i zahraničních jsou při srovnávacích testech řazeny vozy typu BMW, MB C, Volvo S60 do střední střídy, a to jak s ohledem na rozvor , vnější rozměry, tak i pořizovací cenu. Tedy do stejné třídy jako méně luxusní, leč trochu větší Mondeo, Passat nebo Mazda6. Sami prodejci při srovnávaní s konkurenci toto třídění většinou respektují. Ještě bych připomenul, že nejslabší motor pro Volvo S60 je 2,4D 130k pětiválec. To věru asi nebude typický zástupce nižší střední třídy. Lidé , kteří na straně jedné zařadí například Octavii s rozvorem 2,58m do střední třídy a na druhé straně Volvo S60 s rozvorem 2,73m do nižší střední třídy jsou mimo mísu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.06.2006 18:21, RE: Nejistota?
Chreno napsal:
Ve všech běžných motoristických časopisech domácích i zahraničních jsou při srovnávacích testech řazeny vozy typu BMW, MB C, Volvo S60 do střední střídy, a to jak s ohledem na rozvor , vnější rozměry, tak i pořizovací cenu. Tedy do stejné třídy jako méně luxusní, leč trochu větší Mondeo, Passat nebo Mazda6. Sami prodejci při srovnávaní s konkurenci toto třídění většinou respektují. Ještě bych připomenul, že nejslabší motor pro Volvo S60 je 2,4D 130k pětiválec. To věru asi nebude typický zás...
Souhlasím s Chrenem , jen u BMW chybí označení 3.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.06.2006 20:59, RE: Nejistota?
Vojta - TipCars.com napsal:
S60 má rozvorem, celkovou délkou i cenou nejblíže k luxusním vozům nižší střední třídy, jako A4, BMW 3, atd. (viz srovnávací tabulka), to jen design klame. Audi A6, BMW 5 apod. mají rozvor o nějakých 15 cm delší a cenou jsou také úplně jinde...
To mi opravdu nějak nesedí - všechna jmenovaná auta jsou dle mého minimálně střední třídy. Přece nejde jen o rozměry, ale i výbavu atd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 21.06.2006 21:00, RE: Nejistota?
Vojta - TipCars.com napsal:
Rozlišení na třídy nemá až tak pevné hranice, nicméně BMW 3 určitě není odjakživa etalonem střední třídy, E30 ve své době určitě nekonkurovala Passatu nebo Sieře. Do střední třídy bych řadil třeba Mondeo, Mazdu 6, Passat, atd., tedy auta větší než je S60 a spol. z tabulky. Na druhou stranu máte pravdu, že nižší střední třída, tedy třída Golfu, Astry, Focusu, atd. také není pro luxusní auta z tabulky tou ideální škatulkou, pokud jsou ale rozhodující míry a ne cena a výbava, tak tam mají nejblíž.
Teď vidím, že v tom máš slušnej hokej, takže už toho radši necháme ... buď s těma termínama příště trochu opatrnější
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.