0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké kombi s měkkým a pohodlným podvozkem?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, ostatní, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 02.08.2008 15:47, Piettro
C5 2,0 HDI z posledních let výroby. Asi nejpohodlnější kočár s velkým vnitřním prostorem a výborným motorem! Navíc díky "pověsti" francouzských aut se dá sehnat za opravdu dobrou cenu, přitom kvalita je víc než dobrá. Vyhnul bych se jen prvním ročníkům výroby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 02.08.2008 15:48, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Diesel je pro takovýhle auto rozumná volba, ale právě že me D5, který přes razantní vylepšení během doby výroby stále neodpovídá a konkurence (už i ta levnější) je dneska dál.
Jestli je vaším výběrem Volvo 70 určitě nevolte verzi v nafťáku D5. Provoz s benzínovým pětiválcem sice vyjde asi dráž ale je bez přehánění snad 10x lepší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 02.08.2008 15:51, RE: C5
anonym napsal:
C5 2,0 HDI z posledních let výroby. Asi nejpohodlnější kočár s velkým vnitřním prostorem a výborným motorem! Navíc díky "pověsti" francouzských aut se dá sehnat za opravdu dobrou cenu, přitom kvalita je víc než dobrá. Vyhnul bych se jen prvním ročníkům výroby.
Dobrá volba, jen je ještě lepší se trochu snažit a najít verzi s motorem 2.2, s dvěma vyvažovacími hřídeli a přímo sametovým chodem. I s tímhle motorem a autem s maximální výbavou to vyjde stále levněji než Volvo 70 a je i komfortnější, překvapivě i bezpečnější a motor má lepší snad o světelný roky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 03.08.2008 17:54, RE: bez předmětu
anonym napsal:
No uvnitř je Volvo zpracovaný pěkně, ale cena je přehnaná a hlavně: Jakej motor? Ten D5 je na dlouhý trasy stejně "dunim dunim" příjemnej jak traktor diesel injektion od VW.
hehe, driv to jezdilo mbeckem, trabantem ci ladou, a dneska je to samej fajnsmekr!))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 03.08.2008 19:57, RE: bez předmětu
anonym napsal:
hehe, driv to jezdilo mbeckem, trabantem ci ladou, a dneska je to samej fajnsmekr!))
A čím jsi "TY TO" jezdilo za komunismu? Pánbůhdíky, že už dneska máme na výběr.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 03.08.2008 22:18, 1.8GDi
Nejlepší je, nebo spíš byl 1.8GDI v Mitsubishi Carisma a jiných. Jede jak dvoulitr, spotřeba a pojistka jak 1.4. Skoro nikdo ho nezná. Podle mne je hrubě nedoceněný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 03.08.2008 23:12, RE: bez předmětu
anonym napsal:
A čím jsi "TY TO" jezdilo za komunismu? Pánbůhdíky, že už dneska máme na výběr.
no jo, ja za komunismu jeste nemel ridicak... ale i dneska kdyz jezdim lehce nadprumernym autem (ne moc stare volvo) tak neohrnuju nos nad jinymi zanckami a starymi auty, obzvlast kdyz nejsem zadnej milionar... motor d5 bych si do volva taky nekoupil, protoze bych si koupil zakladni dieslovou motorizaci, takze s jeste mene konmi nez ma ta d5, ktera se tady panum zda uz moc spatna... auto je na dopravu, a ne na popravu ve vysoke rychlosti pri predjizdeni v neprehlednych zatackach, jak to tady nemalo pisalkovskych machru praktikuje...

kdyz tady ctu ty prispevky k recenzim na novejsi auta a ctu porad samy jak je vsechno na nic a ze jedine to ci ono je to spravny vorechovy, tak se muzu jenom zasmat jak ubozi nekteri lidi jsou. vetsina cechu na novy auto za vlastni penize (nenakradeny, nezdedeny, nerestituovany a v hotovosti) ani nema, a pak tady machrujou s tim co bud maji na leasing a nebo co maji jako jetej ex-bouranej pekac z ciziny se stocenym tachometrem, o cemz samozrejme nevi nebo nechteji vedet...

je to trapne na co si tu spousta lidi hraje. vetsina cechu je stastna kdyz si nekdy muze dovolit oktavku, o volvu s motorem d5 si muzou nechat maximalne zdat. takova je realita. a bylo mnohem hur, oproti tem skopkum co jezdili pred revoluci se mame jak panove, jezdime daleko lepsimi auty: a hle, uz ani d5 neni dobra! cheche... trapne!

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 08:03, Slušná reklama
Celkem slušná reklama na Volovo. To měl asi nekdo pěknej víkend.........
Osobně bych šel do BMW, ale chápu že nemusí sedět každému.
Pak se nabízí varianta Avensisu z NDR kde je celkem pestrá nabídka 2,2d se 130kw.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 11:11, RE: 1.8GDi
anonym napsal:
Nejlepší je, nebo spíš byl 1.8GDI v Mitsubishi Carisma a jiných. Jede jak dvoulitr, spotřeba a pojistka jak 1.4. Skoro nikdo ho nezná. Podle mne je hrubě nedoceněný.
on je nedoceněný,protože právě ta spotřeba není jako 1,4.Nevím jak jste na to přišel,chvíli jsem ho měl a po 2 měsících šel pryč!On totiž na papíře podle vás určitě vypadá jako super motor,ale v reálu tak nefunguje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 12:44, RE: D5 se tady panům zdá už moc špatná
anonym napsal:
no jo, ja za komunismu jeste nemel ridicak... ale i dneska kdyz jezdim lehce nadprumernym autem (ne moc stare volvo) tak neohrnuju nos nad jinymi zanckami a starymi auty, obzvlast kdyz nejsem zadnej milionar... motor d5 bych si do volva taky nekoupil, protoze bych si koupil zakladni dieslovou motorizaci, takze s jeste mene konmi nez ma ta d5, ktera se tady panum zda uz moc spatna... auto je na dopravu, a ne na popravu ve vysoke rychlosti pri predjizdeni v neprehlednych zatackach, jak to tady nem...
Nechápu z čeho vycházíš, teda jak víš, že: "Nemalo pisálků machruje a ve vysoké rychlosti předjíždí v nepřehledných zatáčkách". To mi příjde jako výmysl, ale asi máš důvod takovýhle věci psát.
U motoru D5 nejde o počet koní a Nm, ten je v pořádku a někomu nenáročnýmu by opravdu možná stačil 2.4 D, jde o to že ten motor vůbec není dobrej společník. Je příliš hlučnej, zřejmě blbě zpřevodovanej, prostě na auto snažící se soupeřit s BMW atd. až špatnej, bez přehánění asi nejhorší ze všech co prémiový (a bohužel nejen ty) značky nabízí. Do auta typu Volvo 70 prostě patří lepší a je to o to smutnější, že lepší motor měli v rámci koncernu Ford k dispozici. Prostě nějakej manager se blbě rozhod.
Mít auto na leasing není žádná ostuda, jak se snažíš naznačit, ale na týhle planetě (a vzhledem k tomu že komunismus zkrachoval před 19 lety i v česku) běžná forma pořízení auta, stějně jako hypotéka bytu. Těžko odhadnout, proč i s tímhle máš problém.
Koupit si auto původem ze zahraničí je docela normální, že mu dovozce-prodejce přetočí tachometr je prasárna, ale za to kupující nemůže, že? Kde a jak sis svý (ne moc stare volvo) koupil ty?
I když používáš auto na dopravdu, je VELKÝ BIG SEHR GROSS rozdíl jaký v něm máš motor. Proč nenapsat pravdu, že Volvu se pětiválec diesel zas tak moc nepoved?
"Už ani d5 není dobrá" - no to máš pravdu, za stejný, nebo dokonce menší peníze se daj sehnat lepší motory. Tak co je na tom podle tebe trapnýho? Neni spíš trapný koupit za víc peněz horší motor?
Tvoje politický přesvědčení je jen tvoje věc, ale ty jsi nějakej výrazně levicovej, nebo tak něco?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 12:49, RE: 1.8GDi
anonym napsal:
on je nedoceněný,protože právě ta spotřeba není jako 1,4.Nevím jak jste na to přišel,chvíli jsem ho měl a po 2 měsících šel pryč!On totiž na papíře podle vás určitě vypadá jako super motor,ale v reálu tak nefunguje.
On to nebyl zas tak špatný motor, ale místní mix benzínu a vody mu hrubě nevyhovoval. Dobře fungoval v Japonsku, tady předstihl dobu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 12:53, RE: Slušná reklama
anonym napsal:
Celkem slušná reklama na Volovo. To měl asi nekdo pěknej víkend.........
Osobně bych šel do BMW, ale chápu že nemusí sedět každému.
Pak se nabízí varianta Avensisu z NDR kde je celkem pestrá nabídka 2,2d se 130kw.
Taky myslim, že Avensis se 130 kW je lepší rozumější volba než to Volvo, který se před lety potácelo v děsnejch finančních problémech, pak ho koupil Ford ,zainvestoval a trochu dohlali konkurenci, ale teď jsem slyšel že znova omezujou výrobu, propouštěj a logicky technologicky zaostávaj.
PS: Třeba je koupí indická Tata nebo něco takovýho, což je jediná šance, protože s výrobou 200 000 aut (a i ta klesá) se přežít nedá
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 13:06, RE: Slušná reklama
anonym napsal:
Taky myslim, že Avensis se 130 kW je lepší rozumější volba než to Volvo, který se před lety potácelo v děsnejch finančních problémech, pak ho koupil Ford ,zainvestoval a trochu dohlali konkurenci, ale teď jsem slyšel že znova omezujou výrobu, propouštěj a logicky technologicky zaostávaj.
PS: Třeba je koupí indická Tata nebo něco takovýho, což je jediná šance, protože s výrobou 200 000 aut (a i ta klesá) se přežít nedá
Taky doporucuji Avensise, ackoliv nevim, jestli ojety posledni model jde sehnat pod 300k. Motor D-4D neni zadny zazrak, ale sluzbu udela (zkusenost s RAV 4 D-4D, celkova hmotnost 1,7 tuny). Jizdni komfort velmi dobry, zajem nenechavcu maly a prodejnost za 3-5 let porad dobra.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 14:25, RE: Slušná reklama
anonym napsal:
Taky doporucuji Avensise, ackoliv nevim, jestli ojety posledni model jde sehnat pod 300k. Motor D-4D neni zadny zazrak, ale sluzbu udela (zkusenost s RAV 4 D-4D, celkova hmotnost 1,7 tuny). Jizdni komfort velmi dobry, zajem nenechavcu maly a prodejnost za 3-5 let porad dobra.
Určitě ještě lepší motor než Avensis má Honda Accord a možná je to i lepší auto. To Volvo působí líp a dráž, ale v reálu se Hondě nevyrovná
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 14:39, RE: Slušná reklama
anonym napsal:
Určitě ještě lepší motor než Avensis má Honda Accord a možná je to i lepší auto. To Volvo působí líp a dráž, ale v reálu se Hondě nevyrovná
Který motor od hondy myslíš? 2,2iCTDI?
Tak si to shrňme: avensis má o:
27kw vyšší výkon
60Nm větší točák
stejnou spotřebu (papírově)
a o 5km/h větší maximálku.
Přiznám se v acordu jsem na rozdíl od avensise nejel ale avensis bych s klidem doporučil.
Navíc ve verzi combi je acord lehounce krabicoidního tvaru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 15:19, RE: motor 2.2
anonym napsal:
Který motor od hondy myslíš? 2,2iCTDI?
Tak si to shrňme: avensis má o:
27kw vyšší výkon
60Nm větší točák
stejnou spotřebu (papírově)
a o 5km/h větší maximálku.
Přiznám se v acordu jsem na rozdíl od avensise nejel ale avensis bych s klidem doporučil.
Navíc ve verzi combi je acord lehounce krabicoidního tvaru.
- Jo Honda Accord kombi fakt je krabice, čehož důledkem je fakt velkej prostor, což je u kombi skoro to nejdůležitější, žejo
- Nedej jen na čísla, to je potvrzený nesčíslným množstvím testů a koneckonců i praxí. Motory 2.2 od Hondy a Peugeot/Citroënu jsou v reálném provozu (skoro i výrazně) lepší než velkej diesel od Toyoty o čemž se dá m.j. rok co rok přesvědčit i v Engine of the Year.
- Jo Avensis není špatná volba, myslím že je rozumnější než to Volvo s D5
- Vybírat auto podle vzhledu je trochu blbost - auto je docela složitá hromada součástek a vzhled pravda nemusí urážet, ale v spíš bych ho řadil až daleko za podvozek, motor, bezpečnost, pohodlí, velikost/prostor atd.
- Ta o 5 km vyšší maximálka je taky spíš teorie, tyhle motory na žádný závody myšlený nejsou, v reálu tak do 200 km/h, na vyšší rychlosti jsou tu jiný auta (třeba Octavia 1.8, jak tady někde nějakej ffftipálek psal). A těch 200 jedou myslím obě auta víceméně stejně, jen ten motor od Hondy je celou dobu kultivovanější, tižší a to o dost, a spotřeba je myslím víceméně podobná.
Jinak nic proti Avensisu, myslím že i ten je lepší variantou než Volvo s D5.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.08.2008 22:40, RE: motor 2.2
anonym napsal:
- Jo Honda Accord kombi fakt je krabice, čehož důledkem je fakt velkej prostor, což je u kombi skoro to nejdůležitější, žejo
- Nedej jen na čísla, to je potvrzený nesčíslným množstvím testů a koneckonců i praxí. Motory 2.2 od Hondy a Peugeot/Citroënu jsou v reálném provozu (skoro i výrazně) lepší než velkej diesel od Toyoty o čemž se dá m.j. rok co rok přesvědčit i v Engine of the Year.
- Jo Avensis není špatná volba, myslím že je rozumnější než to Volvo s D5
- Vybírat auto podle vzhledu je tro...
Volvo je daleko lepší imageovka. Na ukazování a machrování se mu ze všech tady menovanejch nikdo nevyrovná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.08.2008 07:29, Leasing
anonym napsal:
Volvo je daleko lepší imageovka. Na ukazování a machrování se mu ze všech tady menovanejch nikdo nevyrovná.
Jak tady nekdo psal, ze mit auto na leasing neni ostuda - ovsem ne, je to blbost. Z jakyhokoliv auta s casem stane srot, zazitky z dovolenych, luxusniho jidla atd zustavaji. Takze nez platit leasing je lepsi jezdit starsim a levnejsim autem a za usetrene penize misto Chorvatska jezdit na dovcu do Braziliji a na Tahiti, dopravat si konjacek X.O atd
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.08.2008 11:41, RE: Leasing
anonym napsal:
Jak tady nekdo psal, ze mit auto na leasing neni ostuda - ovsem ne, je to blbost. Z jakyhokoliv auta s casem stane srot, zazitky z dovolenych, luxusniho jidla atd zustavaji. Takze nez platit leasing je lepsi jezdit starsim a levnejsim autem a za usetrene penize misto Chorvatska jezdit na dovcu do Braziliji a na Tahiti, dopravat si konjacek X.O atd
A není leasing PRÁVĚ proto, abych si současně dopřál auto jaký chci a přitom i jezdil na exotické dovolené a popíjel 12 letou whisky? Kdo leasing chce a vyhovujemu nechť si ho vezme a je dobře, že to leze, kdo nechce ať si koupí 10 let starou ojetinu, to je každýho věc! Blbost je tak leda koupit nepovedený auto za hodně peněz. Jestli si někdo koupí auto na leasing, úvěr, za hotový, nový nebo starý do toho nekecej! Socialismus zkrachoval, ať si každej dělá co chce a umí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.08.2008 14:34, RE: BMW
klobrch napsal:
BMW 525 D nedoporučuji. Brácha ho měl a neustále se něco kazilo. Teď má BMW 535 D a je spokojenej. Jináč do 300000,- Kč se dá sehnat slušná Toyta, ale těžko BMW a nebo Volvo. Záleží, jestli má pisatel kontakt na levný servis, kde by mu případné poruchy u BMW či V 70 opravili, protože v této cenové hladině by už toho auta těchto značek měla hodně za sebou a oprav by tam bylo asi dost.
Jednoznačně doporučuji Toytu Avensis D4D, sám mám japonce a naprostá spokojenost.
ahoj , ja bych se chtel zeptat, za kolik bys prodal to bmw 535d,,,jen za kolik, bych chtel vedet, jinak nekupuju,,,a jo, prosím te, žere to hodne benálu nebo jak? dik napiš na [email protected]
reagovat
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.