Zdeny60 napsal:
s dýzlem si pořídil před lety na důchod můj bývalý šéf. Koupil ho jako předváděčku ve federal Cars na CHdově. Po půl roce po záruce na dálnici při zpáteční cestě ze Žiliny zadřel motor. Vyjednávání o opravě se táhlo dobu a skončilo až ve Švédsku, oprava stála po všech slevách a kulancíh neuvěřitelných 300.000Kč - motor se pro fatáoní poškození měnil jako celý, neopravoval se.Jednou jsem v tom seděl, ani nejel, ale dodnes pamatuji že přes vnjěší rozměry auta je to uvnitř pidi prcek a vzdau jsem nebyl schopen se se svými 185cm poskládat. Vpředu to sice bylo lepší, ale nic moc. Za cenu auta, servisu, návštěv servisu pro kdejakou elektronickou kravinu (každá se koduje zvlášť) si dovedu předtsavit kupu lepších aut, která bduou nejen levnější, ale nabídnou prostor, o x tříd lepší jídzní vlastnosti a v benzínových verzích budou míst stejnou spotřebu, jako naftová XC 60. Volvo u mě osobně skončilo s modelem XC70Cross country, zbytek je jen nafouklá bublina za těžký peníz. Abych se přesněji vyjádřil, u aut v této ceně by člověk cjtěl i nějaký ten ožitek z řízení auta, ale to Volo nenabízí ani u jednoho modelu, jsou to křižníky, kde člověk sedne v bodě A a po 1500km vystoupí v bodě Ba jde hrát fotbal. Mezi body A a B není nic.
S tím co jsi napsal se dá souhlasit jen z části.
1) Všechna SUV této kategorie jsou uvnitř malá - proti vnějšímu rozměru min. o jednu třídu auta. SUV má prostorově smysl až u o třídu věších modelů (X5, Touareg, Q7, XC90, atd.).
2) Málokdo si kupuje SUV a touží přitom po zážitku z řízení, naopak, drtivá většina zájemců o tato auta chce pohodlí (diskutabilní položka), lepšímu výhledu a nastupování a v neposlední řadě chtějí pocit bezpečí. To, že vystoupí z auta po x stovkách kilometrů v naprosté pohodě a "mohou jít hrát fotbal" (nebo spíš dělat business) tito lidé oceňují daleko více. Pro řidiče požadující po SUV zážitek z jízdy (na silnici) je na trhu prakticky jen jedna volba - BMW.