Sopta napsal:
Milý Romane za prvé nevím proč semka taháš nějákýho Nisana, za druhé dvoulitr s 102 kW co tě zatlačí ve 180 km/h do sedaček (znatelně) v zatáčkách sedí jako přibitá a vůbec nežere a je tak spolehlivá že tam vlastě mimo paliva a oleje nic nestrkáš to si děláš prdel nebo nás tady všechny považuješ za idioty? Ty si v žádný alfě nikdy neseděl ! Natoš abys ji řídil ! Puč si někde GTV 2l turbo se 150 kw nebo když nesnášíš alfy tak třeba Fiata Cupe 2l turbo 164kW a možná pochopíč o čem se tady bavíme t...
Ja som tiež za Primeru. Podvozkovo a motoricky je fakt perfektná nech tu píše kto chce čo chce. Už v roku 1990 kedy sa začala vyrábať mala viacprvkové nápravy typu Mult-link (koleso je vždy naklonene kolmo na vozovku).
Možno nevyzerá až tak dobre ako niektoré Alfy (aj keď Alfa 145 je riadne nepodarená HUMUS, malá sračka, 146 je krajšia) Ale hlavne niesom každú chvíľu v servise s dajakou somarinou ako alfáci. Na Primeru som nepočul ešte ani jedno zlé slovo či fám o jej spoľahlivosti. Narozdiel od Alfy, kde ešte aj sami majitelia na ne nadávajú (viz diskusie na Tipcars).
Pre Sopta: práveže v zatáčkach nemáš žiadnu šancu. Chceš tvrdiť, že tvoja alfa s podvozkom, ktorý ma korene niekde v shit Fiate Tipo, ujde sedanu strednej triedy s viacprvkovov zadnou nápravou?! Dobre som sa zase pobavil. Na Tipcarse bol uverejneny článok o Nissane Primera a podtitulok bol "Vzor jazdných vlastností a spoľahlivosti" takže neviem..... Aj tak neviem o čom to tu je, lebo japonské autá môžme porovnávať tak z nemeckými a nie z niejakými shit car made in Italia! Taliani robia pekné autá to nepopieram, ale technicky sú to všetko samé nepodarky. (samo okrem Ferrari, Lamba a Masserati)