anonym napsal:
Z vlastní zkušenosti bohužel musím potvrdit, že u Alfy se nejedná o klasickou koupi, kdy vyměňujete peníze za nějakou protihodnotu, ale o loterii, kde svoje peníze prostě vsadíte a uvidíte. Nenareklamujete nic. To mluvím o novém autě. U ojetého mi situace připadá lepší, protože vsázíte podstatně menší částku a u starého auta se počítá s tím, že nebude v pořádku.
Kromě vzhledu na Alfě není nic, co by odůvodňovalo takový risk.
svata pravda, jsou to auta co se presne hodi termin: SRACE na Ntou
kamarad jich uz vystridal 9!!!! a vsechny meli neuveritelne drahe zavady podobneho charakteru, no nic, je to proste blazen a koupi si ji po 10. jen namatkou:
164- 3.0V6 3x menen motor za 2 roky
164 2,5 TD - 2x praskla hlava (vzheldem k tomu ze sou tam 4! celkem drahe)
146 2.0ts - 160tkm a pistni koruzky v haji, krasny modry kour z vyfuku, utrzena svicka
156 2,4 jtd, turbo v haji 180tkm, predni naprava v haji kazdych 40tkm, klima v haji, elektrika v haji (startovani, imo apod.)
156 2.0ts - 160 tkm motor ma zvuk jako diesel, zdvihatka ventilu, tesneni pod hlavou, utrzena svicka (opet!)
a desitky ruznych mensich veci, je to na a4 stranku, proste sracka italska, co je jen hezka.
Nekoupil bych si od nich ani hajzl papir, viz autotest na prime, kdy dodaji novou breru na test do evropy a sedacka se s vama klati ze strany na stranu. Sou to flakaci, ty auta sou hrozny proste.
Zlaty nemci.