anonym napsal:
Ja bych rekl ze naopak Fiati benzinove motory umi a konecne se naucil delat i naftaky. Problem u italskych aut je, ze jsou neuveritelne ziva a velmi prijemna na rizeni, takze si je vetsinou kupuji lidi co jim davaji poradne na frak, kdo si kupuje itala z druhe ruky, musi pocitat s tim ze to auto melo daleko tezsi zivot nez usedly nemec a ze to na tom aute muze byt znat. Kdo kupuje itala, at nekupuje auto za cely svuj rozpocet, ale at si radeji necha neco pro stricka prihodu...
Přesně tak! Frajer asi neví že 1,6 měla 88kW, 1,8 107kw a 2,0 114kW o 2,5 a 3,2 GTA ani nemluvě. Přesto že se AR 156 již pár let nedělá tak výkonově předčí spousty dnes produkovaných aut. Příkladem je třeba VW 1,6 77kW v Octaviich a Golfech. A oslavovane 1,6FSI s 85kw.
Italsá živá auta si kupují lidé co se chtějí povozit, lidé kterým lahodí ten zvuk co má jen Alfa.