0
zpět
 

diskuze k tématu: Alfu Romeo 166 2.0 Ts Vs. Opel Omega 2.0

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, italská vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.02.2013 21:26, Alfu Romeo 166 2.0 Ts Vs. Opel Omega 2.0
Zdravím chtěl bych se zeptat přemýšlím o koupi vozu a rozhoduju se mezi dvěma modely Ala Romeo 166 2.0 ts rv 1999. a Opel Omega 2.2 rv. 2000, chtěl bych se zeptat nějakého odborníka jaké z těchto dvou vozů je spolehlivější popř.jaké nejčastější závady nastávají.Samozřejmě mě zajímají i věci např:podle spotřeby ,ceny nahradních dílů i po motorové stránce.Díky za info a za srovnání.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Čtvrtek 28.02.2013 23:46, Re:
Dobrý den. Tyto dva vozy jsou na to se spolehlivostí podobně. Oba vozy mají na svoji hmotnost poddimenzované brzdy, trpí na občasné závady v elektroinstalaci (Alfa ale více), u Omegy na našich nekvalitních cestách zase rychle odcházejí čepy na přední nápravě a také se ji nevyhýbá koroze. Dostupnost náhradních dílů je na obě auta dobrá, na Omegu budou o něco levnější. Co se týče motorů, dá se říct, že jsou to poměrně spolehlivé jednotky. Spotřeba se bude odvíjet od jízdního stylu, lze předpokládat, že o pár deci nižší bude u Omegy.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pátek 01.03.2013 11:39, RE: Alfu Romeo 166 2.0 Ts Vs. Opel Omega 2.0
nepřihlášený uživatel napsal:
Zdravím chtěl bych se zeptat přemýšlím o koupi vozu a rozhoduju se mezi dvěma modely Ala Romeo 166 2.0 ts rv 1999. a Opel Omega 2.2 rv. 2000, chtěl bych se zeptat nějakého odborníka jaké z těchto dvou vozů je spolehlivější popř.jaké nejčastější závady nastávají.Samozřejmě mě zajímají i věci např:podle spotřeby ,ceny nahradních dílů i po motorové stránce.Díky za info a za srovnání.


Vzhledem ke stáří vozidel se už nedá hovořit vyloženě o spolehlivosti, ale spíše o míře opotřebení a touto optikou přistupovat k výběru automobilu. Domnívám se, stejně jako pan Směšný, že vozy na tom budou s opořebením podobně, ale na Omegu jednak seženete laciněji díly a jednak ještě donedávna (teď jsem nekontroloval) měl Opel pro tak stará auta 30% slevu na díly a 15% na práci, což už skvěle konkurovalo alternativním způsobům oprav.
O motoru 2.2 (přesný kód si nevzpomenu) vím jen to, že se lišil op pozdější 2.2 16V (Z22SE) , který se dával do Vectry. Ten v Omeze měl rozvody poháněné řemenem, zatímco ve Vectře byly řetězové a ještě rády praskaly. Kdysi tady byl článek o Sintře a tento motor tam figuroval a jen si pamatuju, že z nějakého důvodu nebyl doporučený (pro Sintru nebyl nakonec doporučený žádný motor).
Do Omegy bych si spíše uměl představit šestiválec buď 2,5 V6 nebo 2,6 V6 nebo i verzi MV6 (později 3-litr nahrazený 3,2 s nespolehlivými rozvody a vysokou spotřebou paliva s pouze průměrnými hodnotami výkonu na daný obsah). O 3-litru toho moc nevím, ale 2,5 a 2,6 nebyly vyloženě špatné (i když se určitě najde někdo, kdo nebude souhlasit). Je nutné jim vyměnit rozvodový řemen s kladkami a čerpadlem, což vleze do peněz, ale to bude nutné u každé takové ojetiny s rovodovým řemenem. A jedinou horší typickou závadou je praskání výfukových svodů v místě odbočky pro EGR ventil. Závada není fatální, svody lze zavařit a pak je klid, alespoň dle dostupných informací. Navíc je motor v Omeze podélně, takže je k tomu lepší přístup než třeba ve Vectrách - snižuje to pracnost demontáže a montáže. Opel má dlouhé převodovky, takže spotřeba nebude výrazně vyšší než u 2,2, ale komfort cestování bude vyšší.
Jako alternativu lze doporučit Ford Mondeo lidově značené II z konce výroby (1999-2000) s 2,5 litrovým šestiválcem, který má řetězové rozvody. Tam ušetříte 10 tisíc za jejich výměnu. Auto je také docela solidní kočár a se šestiválcem pěkně jezdí. Z vlastní zkušenosti si troufám tvrdit, že se s ním dá dlouhodobě jezdit kolem 9-ti litrů (pokud spotřeba u Vás hraje velkou roli).
Co se týká ostatních věcí, tal jak bylo řečeno zlobí el. instalace, typicky pak info display zobrazující rozsypaný čaj. Svého času se to dalo poslat nějakému šikulovi na proletování, pokud si člověk netroufl sám. Pak se dá obecně Opelovi vytknout méně odolný podvozek, ale to na Alfě bude asi ještě horší.
Jinak o Alfách bude muset napsat někdo jiný.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 10.05.2013 08:25, těžká volba
Třída je to sice stejná, ale auto naprosto rozdílné. Alfa má nezaměnitelný design a charismatický motor (který ale bude správně fungovat, jen pokud se o něj předchozí majitelé dobře starali). Omega je pohodlný křižník staré koncepce - motor vpředu podél, pohon zadních kol. Mechanicky spolehlivá. Každopádně bych obě auta kupoval až ve verzi po faceliftu (Alfa líp svítí a vychytali určité mouchy, Omega vypadá lépe a je odolnější vůči korozi). A teď obvyklé problémy - u Alfy je třeba počítat s italskými elektronickými vrtochy, zbytek se odvíjí od péče předchozího majitele. Proto bych Alfu kupoval pouze od fandy značky, např. kontaktoval Alfa klub, kde by mi s tím poradili. Omega před faceliftem hodně rezne, hlavně zadní blatníky, spojnice s prahy, atd. Je to takový nekonečný boj. Kamarád má jednu s 2,0 benzínem a nemůže si ji vynachválit, až na tu rez.... Jak už napsal DavidV, pozor na 2,2 s řetězem a 3,2 V6. Opět není od věci kontaktovat Opel klub a koupit raději dražší, ale opečovávaný kus. Pro co bych se rozhodnul? Pokud bude auto sloužit jako pohodlný kočár pro výlety a dovolenou, který najede pár tisíc ročně, šel bych do Alfy. Pokud jde o denní ježdění do práce, byl by to Opel. Alternativa? Napadá mně jen BMW 5, ale to je cenově někde jinde.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Pátek 10.05.2013 09:18, Citroen
Len by som rad upozornil na dalsiu alternativu- citroen xm. Az to je podla mna paradny kociar so spolahlivymi motormi (benzinovy 2.0, 3.0, naftovy 2.1TD, myslim ze sa este dal zohnat aj 2.0T benzin, o tom ale vela neviem). Toto auto je neuveritelne pohodlny, dizajnovo nezamenitelny stroj, s krasnym interierom a obrovskou vybavou. Bude asi treba prezriet hydractive (ludi na to najdete na forach, su to vacsinou len kontroly rurok kde mozu byt priesaky, gule sa tu myslim daju este dofukat, nic drahe), problem mozu byt ramena zadnej napravy (vymena par hodin, okolo 130-200E) a mozno nieco s elektrikou. Urcite by som ho aspon vyskusal. Ak do neho raz sadnete, myslim ze bude rozhodnute..
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pátek 10.05.2013 10:33, RE: Citroen
Citroenak napsal:
Len by som rad upozornil na dalsiu alternativu- citroen xm. Az to je podla mna paradny kociar so spolahlivymi motormi (benzinovy 2.0, 3.0, naftovy 2.1TD, myslim ze sa este dal zohnat aj 2.0T benzin, o tom ale vela neviem). Toto auto je neuveritelne pohodlny, dizajnovo nezamenitelny stroj, s krasnym interierom a obrovskou vybavou. Bude asi treba prezriet hydractive (ludi na to najdete na forach, su to vacsinou len kontroly rurok kde mozu byt priesaky, gule sa tu myslim daju este dofukat, nic drahe), problem mozu byt ramena zadnej napravy (vymena par hodin, okolo 130-200E) a mozno nieco s elektrikou. Urcite by som ho aspon vyskusal. Ak do neho raz sadnete, myslim ze bude rozhodnute..


Co se týká spolehlivosti, tak je to opravdu rovnocenný partner
O XM jsem zatím všude četl, že je to příliš složité auto na to, aby vše dobře fungovalo a nejmladší exempláře jsou tuším 13 let staré, to C-čková Omega se snad vyráběla ještě v roce 2003.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 10.05.2013 11:53, RE: Citroen
David V napsal:
Citroenak napsal:
Len by som rad upozornil na dalsiu alternativu- citroen xm. Az to je podla mna paradny kociar so spolahlivymi motormi (benzinovy 2.0, 3.0, naftovy 2.1TD, myslim ze sa este dal zohnat aj 2.0T benzin, o tom ale vela neviem). Toto auto je neuveritelne pohodlny, dizajnovo nezamenitelny stroj, s krasnym interierom a obrovskou vybavou. Bude asi treba prezriet hydractive (ludi na to najdete na forach, su to vacsinou len kontroly rurok kde mozu byt priesaky, gule sa tu myslim daju este dofukat, nic drahe), problem mozu byt ramena zadnej napravy (vymena par hodin, okolo 130-200E) a mozno nieco s elektrikou. Urcite by som ho aspon vyskusal. Ak do neho raz sadnete, myslim ze bude rozhodnute..
Co se týká spolehlivosti, tak je to opravdu rovnocenný partner O XM jsem zatím všude četl, že je to příliš složité auto na to, aby vše dobře fungovalo a nejmladší exempláře jsou tuším 13 let staré, to C-čková Omega se snad vyráběla ještě v roce 2003.


Na druhou stranu by XM mohlo mít lepší protikorozní ochranu než Omega (snad i celopozink) a o pohodlí nelze pochybovat. Rizikovost poruch je asi na úrovni Alfy, ale výběr z posledních vyrobených kusů (2000) je mizerný i na západ od nás. Volbou rozumu je Omega po faceliftu.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pátek 10.05.2013 13:59, ani jedno
kupte si Nissan Maxima
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Pátek 10.05.2013 15:01, RE: ani jedno
tomaskrtek napsal:
kupte si Nissan Maxima


...nebo Toyotu Camry
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pátek 10.05.2013 19:27, RE: ani jedno
Pepe napsal:
tomaskrtek napsal:
kupte si Nissan Maxima
...nebo Toyotu Camry


...nebo Hondu Legend...
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Pondělí 13.05.2013 09:04, Citroen XM
K tomu Citroenu XM, niekde som cital clanok, kde sa ludi pytali, o ktorom aute si myslia ze bude casom naberat na hodnote, ze by sa mohlo stat zberatelskym autom. A vacsina bez vahania povedala Citroen XM. Takze nakoniec by na nej mohol aj zarobit, pretoze dobrych kuskov je naozaj malo. Ale ked uz padla rec o honde legend, tak to by bola druha volba (ak by som chcel nieco drahsie)
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Pondělí 13.05.2013 11:43, moje rada - e39
já bych asi poradil na základě zkušeností BMW E39, tedy BMW 5 vyráběnou cca v letech 1995 - 2004 (do 2004 jen Touring). Ceny dílů v náhradě luxusní (levnější nebo cenově shodné s českým snem - O1), ceny dílů v originálu od BMW přijatelné. Podle mne je to poslední pořádně festovně udělané auto. Auto co vymysleli němečtí inženýři. To oceníte bude li třeba něco sem tam vyměnit / opravit. Jako příklad uvedu výměnu pylového filtru. U BMW zvednete kapotu, jedním prstem odklopíte zajištění AIR boxů, vyndáte filtr starý, vložíte nový, zaklopit zajištění (celé 2x - jsou tam 2 filtry) a je hotovo. U auta od horkokrevných frajerů - Alfy - sundáte za zpěvu písně "Voláááre kantáááre" spovní část palubní desky u spolujezdce, a úzkou štěrbinou (užší než je velikost filtru) vpochvíte papírový filtr do míst, kde očekáváte, že filtr tak nějak patří. U alfy nebyl čas se srát s myšlenkou jak se mění taková madóna mía - přízemní věc jako pylový filtr. Tam se to prostě nějak dobastlilo... A není to je záležitost filtru.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Pondělí 13.05.2013 12:34, něměčtí inženýři:-)))) chachacha
Stačí mi jen vzpomenout na výměnu řetězu v 3,0TDI a bleju jak Amina ještě měsíc. Tohle vymyslí fakt jen debil. A protože se nepoučili, resp. dosud němečtí inženýři nezvládli takovou věc, jako je rozvodový řetěz, tak mnoho majitelů slovutných TSI má noční inkontinecne .-))) Já bych moc ty německé tralaláky nevychvaloval.

Z daných dvou bych nevybral ani jedno, protože bych volil Camry, Maximu nebo Legenda, jak už se psalo nade mno a vím, že tyhle vozy budou jezdit, zatímoc Omega s Alfou budou v pekle.
reagovat
Rover623
počet příspěvků96
datum registrace14.04.2009
Pátek 17.05.2013 02:03, XM
Na ten Citroen XM bych si dal pozor, to auto se samo rozebíralo už na výrobní lince. Ochrany proti korozi taky nebyla nijak slavná a navíc to rezne dost často na místech kde to není vidět. Koule už budou asi na výměnu, ale není to žádná velká pálka, bohužel nemá protipadací, takže po vypnutí motoru prostě lehne na zem.

Zmiňovaná Honda Legend je sice velice spolehlivá, ale blbě se na ní u nás něco shání a v originálu jsou ty díly pekelně drahé (druhovýroba prakticky neexistuje). Navíc jako jediná Honda má Legend hydroštely, většina kusů co jsem viděl už cvakala jako šicí stroj.

Omega má prakticky jediný problém, korozi. Motory snesou hodně, ale občas žerou olej a taky trpí na úniky chladící směsi.

Alfa je na tom hůř, sportovní podvozek nebyl řešený na naše tankodromy a tak odchází. Počítal bych, že bude KO i zadní náprava. Ale co je horší, motory TwinSpark potřebují kvalitní olej (Selenia). Mnoho majitelů šetřilo, protože olej Selenia není zrovna levný a lilo sice kvalitní, ale jiný olej, to nemá TwinSpark rád, u tohohle motoru prostě platí, že buď Selenia předepsaná výrobcem nebo nic. Pokud to majitel šulil a ještě nedodržoval intervaly výměny, klidně se vám může na dálnici podívat ojnice ven z motoru.
reagovat
gablenz
počet příspěvků137
datum registrace12.01.2009
Pátek 17.05.2013 09:54, kraviny
Děti, vzchopte se, vemte rozum do hrsti a začněte používat svoje zbytky IQ: Ten pán se ptal na dva auta, ne na vaše škaredé, neprodejné, bizarní, úchylně asiatické pra pra japonce. Camry? Starý Legend? Možné spolehlivé, takže s tím debílek Antonín odvozí spoustu pytlů cementu, okey. David V: když už konečně přestaneš v každém příspěvku doporučovat to svoje Mondeo? To je pořád dokola. Ten pán se ptal na dva JINÉ auta. Na Omegu a Na 166! Tak se toho příště drž. Někdo chce koupit Yugo Florida nebo Barkas, a ty se hned ozveš s tím svým Mondeem. Každý nechce jezdit v lidovém autě, kterého vzniklo 9 000 897 kusů. A XM? Složité a zajímavé auto! Ale dneska už ho neseženete a naví ten design jasně řve: jsem socka a koupil jsem si to za dvě flašky rumu z kopřivového bazaru. Tohle už bylo out někde v letech 2000-2004. Pamatuju tu dobu. Taky jsem ho chtěl. Už tehdy stával 10 - 30 000 a byly to křápy obrostlé lopuchama.
Moje tipy: Teď jsme měli jednu omegu asi rok 1999 na plošině. Přijela se dvěma dědky, co jí hýčkají. Náramně robustní starý křáp. Kyvná ramena vzadu, diferák mezi nima se přímo směje, samé železo, troška koroze (musí být garáž!) a v interiéru obří prostor a plyš a luxus. Dneska už je to ale bohužel auto pro chudší Olachy. Lidi se vám budou spíše smát. Jinak Omega byla legenda, ale její doba skončila na začátku 3. tisíciletí.
166: Soused si před rokem koupil za cenu vylítané Fabie černou předfaceliftovou 166 2.5 6v benzín ve světlé kůži s komplet výbavou. Asi za 70 000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bez náznaku koroze. Auto celý ten rok jezdí bez problému a stojí venku. Každý den s ním dojíží do práce (i když na tohle Alfy nejsou dělané). Pořád zajímavý design (až na předek), který u lajka vyvovlá dojem, že to auto má 5 let. O Omeze už lidí vědí že v tom jezdili cigani a veksláci před 25lety. Zvláště taková 166 ve fialové metalíze a na správných liťácích může u sousedů vyvolat pár dotazů... kde na to ti hajzli vzali? Jinak tahle 166 už je dost těžká a velká, takže její podvozek je vepředu trošku poddimenzovaný. Ale při cenách náhradních dílů a trošce slušného zacházení není problém to prostě jednou za tři čtyři roky vyměnit. Komplet celek by měl bez práce přijít na nějakých 12 000!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tyčky, horní ramena, dolní ramena, táhla řízení na obě strany....vše TRW. A to je pádný argument koupit tohle auto. Doporučuju 2.5 6v. Ne diesely!!!!!! Obří strojovna 2.4 jtd 129 Kw je sice dělo, ale servis bude někde jinde a navíc dá přední nápravě zabrat. A nečkejte od tohohle dieselu, že se někdo zbaví pod 300 000 km......
A drahá Selenia 10w -60? U hodně dobrého prodejce na internetu Olejshop stojí litr asi 220 Kč. To je drahé? Koupit do auta jednou za rok oleje asi za 1200Kč? A originál filtr Tutela za 200 kč???? A navíc do téhle 166 nebude muset kupovat náhradní díly, které se kazí jinde. Když už jsme třeba u toho oleje. Rozměrná a složitě tvarovaná hliníková vana na olej je věčná. (to se o Oplech říct nedá...) A pro japoncofily: Tenhle italský krám má automaty Aisin..... Navíc 2.5 nepotřebuje 8 svíček NGK originál Platinum (asi 4000 Kč), ale obyčejné třeba Bosch. Ale já osobně bych si 166 nekoupil. I když je jasné, že ze všech těch zníměných bizarností právě tahle 166 BUDE mít historickou hodnotu a budete za 15 let vítání na každém srazu youngtimerů někde v alpské vesnici pod Matterhornem. To s Camry nebo Omegou určitě ne...
reagovat
gablenz
počet příspěvků137
datum registrace12.01.2009
Pátek 17.05.2013 10:05, tak to je

tak to prostě je
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pátek 17.05.2013 10:47, RE: kraviny
gablenz napsal:
... Camry? Starý Legend? Možné spolehlivé, takže s tím debílek Antonín odvozí spoustu pytlů cementu, okey. David V: když už konečně přestaneš v každém příspěvku doporučovat to svoje Mondeo? To je pořád dokola. Ten pán se ptal na dva JINÉ auta. Na Omegu a Na 166! Tak se toho příště drž. ...


No, kdybys četl můj příspěvek, tak bys věděl, že jsem psal primárně o Omeze a Mondeo doporučil, jako alternativu. A pokud se bude Mondeo na požadovanou aplikaci hodit, budu je doporučovat, protože stále nabízí dobrý poměr cena/užitná hodnota. Taky nekritizuji Tvé blahořečení Alf, o kterých si myslím v ojetinách své a mohl bych...
reagovat
gablenz
počet příspěvků137
datum registrace12.01.2009
Pátek 17.05.2013 12:50, RE: kraviny
David V napsal:
gablenz napsal:
... Camry? Starý Legend? Možné spolehlivé, takže s tím debílek Antonín odvozí spoustu pytlů cementu, okey. David V: když už konečně přestaneš v každém příspěvku doporučovat to svoje Mondeo? To je pořád dokola. Ten pán se ptal na dva JINÉ auta. Na Omegu a Na 166! Tak se toho příště drž. ...
No, kdybys četl můj příspěvek, tak bys věděl, že jsem psal primárně o Omeze a Mondeo doporučil, jako alternativu. A pokud se bude Mondeo na požadovanou aplikaci hodit, budu je doporučovat, protože stále nabízí dobrý poměr cena/užitná hodnota. Taky nekritizuji Tvé blahořečení Alf, o kterých si myslím v ojetinách své a mohl bych...



Ale pane Véčko, trky plky. Já jsem tu ještě nikdy nikomu AR nedoporučil. Jenom v recenzi jsem to krátce nadhodil. Nejsem totiž Průša, abych pořád někomu cpal svoji oblíbenou značku tak jako vy. Pořád to Mondeo, pořád dokola jenom to samé. Chápu, že ho máte na fotce, tak ho musíte doporučovat. Nestalo se, aby se tu někdo ptal na Zaporožce a já bych hned přispěchal a řekl: kupte si to nejlepší auto na světě AR 156. Každý není Průša, aby jezdil v masovém Mondeu. Kdyby v tom jezdil každý, tak jsme úplný průšaland. Zanikly by servisy, protože Mondeo je soustružené z plného materiálu a na to je třeba spíš materiálový inženýr a ne mechanik.

David V: No a nakonec bych doporučil Mondeo MKIV cé typ, revize 1.2.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pátek 17.05.2013 13:42, RE: kraviny
gablenz napsal:
David V napsal:
gablenz napsal:
... Camry? Starý Legend? Možné spolehlivé, takže s tím debílek Antonín odvozí spoustu pytlů cementu, okey. David V: když už konečně přestaneš v každém příspěvku doporučovat to svoje Mondeo? To je pořád dokola. Ten pán se ptal na dva JINÉ auta. Na Omegu a Na 166! Tak se toho příště drž. ...
No, kdybys četl můj příspěvek, tak bys věděl, že jsem psal primárně o Omeze a Mondeo doporučil, jako alternativu. A pokud se bude Mondeo na požadovanou aplikaci hodit, budu je doporučovat, protože stále nabízí dobrý poměr cena/užitná hodnota. Taky nekritizuji Tvé blahořečení Alf, o kterých si myslím v ojetinách své a mohl bych...
Ale pane Véčko, trky plky. Já jsem tu ještě nikdy nikomu AR nedoporučil. Jenom v recenzi jsem to krátce nadhodil. Nejsem totiž Průša, abych pořád někomu cpal svoji oblíbenou značku tak jako vy. Pořád to Mondeo, pořád dokola jenom to samé. Chápu, že ho máte na fotce, tak ho musíte doporučovat. Nestalo se, aby se tu někdo ptal na Zaporožce a já bych hned přispěchal a řekl: kupte si to nejlepší auto na světě AR 156. Každý není Průša, aby jezdil v masovém Mondeu. Kdyby v tom jezdil každý, tak jsme úplný průšaland. Zanikly by servisy, protože Mondeo je soustružené z plného materiálu a na to je třeba spíš materiálový inženýr a ne mechanik. David V: No a nakonec bych doporučil Mondeo MKIV cé typ, revize 1.2.


Tak "Průšů" v Mondeu jezdilo k polovině loňského roku (čerstvější info jsem v rychlosti nenašel) úctyhodných 1,5% ze všech registrovaných vozidel. Tak "masové" to Mondeo je.
Pr srovnání uvedu jiné "Průše" ve Fabiích (8,5%), Octáviích (8,4%) a Feliciích (8%). Takže jestli jsme průšaland, tak ne kvůli Fordu a už vůbec kvůli Mondeu.
reagovat
gablenz
počet příspěvků137
datum registrace12.01.2009
Pátek 17.05.2013 14:40, RE: kraviny
David V napsal:
gablenz napsal:
David V napsal:
gablenz napsal:
... Camry? Starý Legend? Možné spolehlivé, takže s tím debílek Antonín odvozí spoustu pytlů cementu, okey. David V: když už konečně přestaneš v každém příspěvku doporučovat to svoje Mondeo? To je pořád dokola. Ten pán se ptal na dva JINÉ auta. Na Omegu a Na 166! Tak se toho příště drž. ...
No, kdybys četl můj příspěvek, tak bys věděl, že jsem psal primárně o Omeze a Mondeo doporučil, jako alternativu. A pokud se bude Mondeo na požadovanou aplikaci hodit, budu je doporučovat, protože stále nabízí dobrý poměr cena/užitná hodnota. Taky nekritizuji Tvé blahořečení Alf, o kterých si myslím v ojetinách své a mohl bych...
Ale pane Véčko, trky plky. Já jsem tu ještě nikdy nikomu AR nedoporučil. Jenom v recenzi jsem to krátce nadhodil. Nejsem totiž Průša, abych pořád někomu cpal svoji oblíbenou značku tak jako vy. Pořád to Mondeo, pořád dokola jenom to samé. Chápu, že ho máte na fotce, tak ho musíte doporučovat. Nestalo se, aby se tu někdo ptal na Zaporožce a já bych hned přispěchal a řekl: kupte si to nejlepší auto na světě AR 156. Každý není Průša, aby jezdil v masovém Mondeu. Kdyby v tom jezdil každý, tak jsme úplný průšaland. Zanikly by servisy, protože Mondeo je soustružené z plného materiálu a na to je třeba spíš materiálový inženýr a ne mechanik. David V: No a nakonec bych doporučil Mondeo MKIV cé typ, revize 1.2.
Tak "Průšů" v Mondeu jezdilo k polovině loňského roku (čerstvější info jsem v rychlosti nenašel) úctyhodných 1,5% ze všech registrovaných vozidel. Tak "masové" to Mondeo je. Pr srovnání uvedu jiné "Průše" ve Fabiích (8,5%), Octáviích (8,4%) a Feliciích (8%). Takže jestli jsme průšaland, tak ne kvůli Fordu a už vůbec kvůli Mondeu.


Tak dobře. Věřím ti. A uměl bys zarecitovat o svém Mondeu nějakou pěknou básničku?
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.