Kylie napsal:
TOMe NEnapínej! Xsaruška jistě k nejrychlejším patříla, a bylo-li něco "svižnějšího" - pověz!
PS: Jsem ještě "na cestách", doma bych možná něco našla, ale nehraji to, opravdu netuším.
To je právě něco jiného - "patřila k nejrychlejším" vs "byla nejrychlejší." Já vím,mezi námi to může být jen taková hra se slovíčky,ale někoho neznalého by to mohlo přivést na nesprávnou myšlenku.
Takže - nejdřív tedy - podle mně dostupných údajů měla Xsara VTS 120 kW nikoliv 124 kW.Což není problém,ale zrychlení z 0 na 100 já vidím pro tento vůz 8,7s ( nikoliv 7,8s),max speed je 220km/h ( souhlas?)
Pak tedy např : Lancia delta HPE 2,0 HF 137 - 142kW : 225km/h, 7,5s
Audi A3 1,8T( od 1998) - 132 kW - 226km/h , 7,5s
Audi S3 ( od 1999) - 154 kW - 238 km/h , 6,8s
BMW 323 ti compact - 125 kW - 230km/h , 7,8s
Honda Civic 1,8 VTi 5D - 124 kW - 223km/h, 8,3s
VW Golf III VR6 syncro 140 kW - 224 km/h, 7,5s ....atd
A to jsou seriovky. Co potom malovýrobci :Holzer Lancia Delta 169 kW,nebo Novitec Fiat Bravo 147 kW...
A nejrychlejší? nevím,možná toto : ( je to hatchback? - s nadsázkou a úsměvem ano -
BMW M coupe - 236 kW, 250 km/h ( omezovač - jinak cca 300), 5,4s