0
zpět
 

diskuze k tématu: Alfa Giulietta – první dojmy ze Ženevy

kategorie zařazení tématu: italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.03.2010 12:43, Konečně normální auto.
Akorát se mi nepozdává podle fotky ta palubovka. Co to je? Nějaký lesklý bakelit od firmy Bejing automotive company? Jinak ty motory zní zajímavě. Z té 1750 turbo bych měl strach..to budou hotové "pretěky"..to zas bude smutných krotitelů turbodehtů, když je bude předjíždět nějaká 1.8ka. Jako se stalo včera mě s moji milovanou AR. Obří luxusní mercedes (typ neznám..kupé s takovou sníženou designovou zádí), typuju tak na osmiválec....mi nemohl dost dlouho ujet. V dlouhém dálničním stoupání....oba jedem 150,170, 200....pak mi ujel...ale určitě byl nešťastný, když pak měl šanci později vidět na zádi nápis 1.8TS...a přidáme- li k tomu to turbo...tak to bude dost zajímavé! Myslím, že teď Fiat prožívá renesanci...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.03.2010 13:18, RE: Konečně normální auto.
gablenz napsal:
Akorát se mi nepozdává podle fotky ta palubovka. Co to je? Nějaký lesklý bakelit od firmy Bejing automotive company? Jinak ty motory zní zajímavě. Z té 1750 turbo bych měl strach..to budou hotové "pretěky"..to zas bude smutných krotitelů turbodehtů, když je bude předjíždět nějaká 1.8ka. Jako se stalo včera mě s moji milovanou AR. Obří luxusní mercedes (typ neznám..kupé s takovou sníženou designovou zádí), typuju tak na osmiválec....mi nemohl dost dlouho ujet. V dlouhém dálničním stoupání....ob...
Výhoda osmiválců je jejich výrazná převaha nad běžnou produkcí právě v rychlostech nad 200km/h. To vám ten mercedes ukázal. Pokud tedy vůbec měl potřebu vám něco ukazovat a zároveň nevidím ani nejmenší důvod proč by měl být nešťastný, když zjistil, že vaše 1,8 jede 200.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.03.2010 23:28, RE: Konečně normální auto.
gablenz napsal:
Akorát se mi nepozdává podle fotky ta palubovka. Co to je? Nějaký lesklý bakelit od firmy Bejing automotive company? Jinak ty motory zní zajímavě. Z té 1750 turbo bych měl strach..to budou hotové "pretěky"..to zas bude smutných krotitelů turbodehtů, když je bude předjíždět nějaká 1.8ka. Jako se stalo včera mě s moji milovanou AR. Obří luxusní mercedes (typ neznám..kupé s takovou sníženou designovou zádí), typuju tak na osmiválec....mi nemohl dost dlouho ujet. V dlouhém dálničním stoupání....ob...
Souhlasím, že Fiat prožívá renesanci. Nové modely jsou údajně tak spolehlivé, jako nikdy před tím žádné nebyly a pak technologie Multiair. Jako recenzent ojetin o nich nemám skoro co psát Na novu Alfu Giulietta se moc těším. Je na první pohled úžasná. A má víceprvkovou zadní nápravu...) Budoucí zítřky automobilismu ale vidím dobře i u jiných značek. Hodně se zlepšili Korejci, Renault, Opel, ale i třeba VW. V kontextu tak většina značek (snad kromě naší, ta druhá fabie opravdu není nic moc(). Třeba dnes jsem řídil nový Citroen C3 s motorem 1,4 VTi a je to úžasné auto. I Citroen už tak začíná dělat zase dobrá auta. Tomáš Dusil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 10:00, RE: Konečně normální auto.
TOM napsal:
Výhoda osmiválců je jejich výrazná převaha nad běžnou produkcí právě v rychlostech nad 200km/h. To vám ten mercedes ukázal. Pokud tedy vůbec měl potřebu vám něco ukazovat a zároveň nevidím ani nejmenší důvod proč by měl být nešťastný, když zjistil, že vaše 1,8 jede 200.
Podle čeho soudím, že mi chtěl něco dokazovat? Podle jeho nervních reakcí...a taky podle osazenstva vozu. U nás tady na Ostravsku jezdí podobnými pablb-auty pouze výkvět demence. V něměcku z toho vydíte vystoupit postaršího pána s brejličkami a přehazovačkou ze zbytků vlasů a na straně spolujezdce sedí jeho stará matka....viděno v Bavorsku milionkrát. A u nás? Dement v šusťákách, kilo zlatých řetězů....Albánec, Srb, Chorvat...Rom...Polský mafiózo...V 90 proc případů mě v Bavorsku NIKDY takové vozy netlačí nebo nepříjmou výzvu k souboji...to jen tady v tom našem blátě...když se projíždím někde po Tyrolsku, tak jsem jako beránek...v obci padesát, mimo obec kolikrát osmdesát....jakmile přejedu hranice zpátky k nám, tak je ze mě pirát silnic...a kdo k tomu dává příčinu? Třeba Audi A8 plné snědých tváří, které to ženou po obci 110 a na dálnici 250.....věřte mi, že tyhle lidi ta moje 1.8 nasere!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 10:04, RE: Konečně normální auto.
koos napsal:
Souhlasím, že Fiat prožívá renesanci. Nové modely jsou údajně tak spolehlivé, jako nikdy před tím žádné nebyly a pak technologie Multiair. Jako recenzent ojetin o nich nemám skoro co psát Na novu Alfu Giulietta se moc těším. Je na první pohled úžasná. A má víceprvkovou zadní nápravu...) Budoucí zítřky automobilismu ale vidím dobře i u jiných značek. Hodně se zlepšili Korejci, Renault, Opel, ale i třeba VW. V kontextu tak většina značek (snad kromě naší, ta druhá fabie opravdu není nic moc...
Tomáš Dusil....to je pouze shoda jmen s Tomášem Dusilem z jednoho dnes již neexistujícího časopisu? Jestli ano...tak škoda ho!!!! Právě ten časopis mi vymil mozek a naučil mě nenávidět stříbrná turbovznášedla a poohlížet se po tak nedospělé a ostudné produkci jako jsou AR, Lancie, Rovery,....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 11:41, RE: Konečně normální auto.
gablenz napsal:
Podle čeho soudím, že mi chtěl něco dokazovat? Podle jeho nervních reakcí...a taky podle osazenstva vozu. U nás tady na Ostravsku jezdí podobnými pablb-auty pouze výkvět demence. V něměcku z toho vydíte vystoupit postaršího pána s brejličkami a přehazovačkou ze zbytků vlasů a na straně spolujezdce sedí jeho stará matka....viděno v Bavorsku milionkrát. A u nás? Dement v šusťákách, kilo zlatých řetězů....Albánec, Srb, Chorvat...Rom...Polský mafiózo...V 90 proc případů mě v Bavorsku NIKDY takové v...
Výzva k souboji??? Co to je?? Každý kdo se nechá v chování na silnici ovlivnit jinými účastníky at z jakéhokoliv důvodu je podle mě nevyzrálý a měl by odevzdat řidičák dřív než se něco stane....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 14:02, RE: Konečně normální auto.
TOM napsal:
Výzva k souboji??? Co to je?? Každý kdo se nechá v chování na silnici ovlivnit jinými účastníky at z jakéhokoliv důvodu je podle mě nevyzrálý a měl by odevzdat řidičák dřív než se něco stane....
To máte holou pravdu. Zvláště když řídíte 1.2 Htp tak by mohly škody být strašné. Ale na druhou stranu bysme se museli vzdát spousty dalších věcí. Motosportu....nebyly by žádné Le Mansy atd....protože by neměl ty auta kdo řídit. Nebyly by filmy s Paulem Newmanem a spol....ono, težko by to mohl hrát někdo , komu by nešlo uvěřit, že je takový i v reálu.....chybělo by nám modly jako James Dean a jeho megakřach v Porsche...takhle by umřel v 72 letech zadušením vařenou kukuřicí z Wallmartku...A jde ještě o to, když na silnici závodí ti, kteří tomu rozumí a mají auta v pořádku....a berou v potaz povrch vozovky, povětrnostní podmínky....atd. V padesáti procentech případů nechám toho pospíchajícího romáka ve svém starém Mamutu klidně předjet...ono, závodit v obci s křivolakými a děravými silničkami opravdu nejde....zase ale na druhou stranu jsem rád, že se mi výkonná auta dostala do rukou až po sedmadvaceti....nevím, nevím, jak by to dopadlo v 18 letech. To jsem ještě naštěstí byl v plném studijním nasazení....a výkonná auta jsem si ledatak prohlížel v časopisech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 15:21, RE: Konečně normální auto.
gablenz napsal:
Tomáš Dusil....to je pouze shoda jmen s Tomášem Dusilem z jednoho dnes již neexistujícího časopisu? Jestli ano...tak škoda ho!!!! Právě ten časopis mi vymil mozek a naučil mě nenávidět stříbrná turbovznášedla a poohlížet se po tak nedospělé a ostudné produkci jako jsou AR, Lancie, Rovery,....
Shoda jmen to není. Jsem ten Dusil z časopisu AutoOjetiny. A mimochodem pořád vycházíme. Jen už ne jako samostatný "časák", nýbrž sloučený s Auto-Moto Speciálem. Ten byl dříve novinami, teď je časopisem s mnohem podrobnějšími testy aut. Jinak mě moc těší, že Vám náš časopis něco dal. I pro mě jsou Vámi zmíněné značky posvátné, byť mnohými neprávem opomíjené. Budete-li nás hledat, ptejte se po Auto-Moto Speciálu, jehož součástí jsou právě AutoOjetiny. S pozdarvem Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 19:56, RE: Konečně normální auto.
gablenz napsal:
To máte holou pravdu. Zvláště když řídíte 1.2 Htp tak by mohly škody být strašné. Ale na druhou stranu bysme se museli vzdát spousty dalších věcí. Motosportu....nebyly by žádné Le Mansy atd....protože by neměl ty auta kdo řídit. Nebyly by filmy s Paulem Newmanem a spol....ono, težko by to mohl hrát někdo , komu by nešlo uvěřit, že je takový i v reálu.....chybělo by nám modly jako James Dean a jeho megakřach v Porsche...takhle by umřel v 72 letech zadušením vařenou kukuřicí z Wallmartku...A jde j...
No, já myslím, že závody patří právě jen na ty okruhy a do filmů. Na silnici teda ani náhodou. A právě ti co tomu rozumí a mají na to auta, tak na silnici v bežném provozu nikdy závodit nepotřebují a nebudou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 19:58, pro T.Dusila..důležité ohledně Autoojetiny!!!!!
koos napsal:
Shoda jmen to není. Jsem ten Dusil z časopisu AutoOjetiny. A mimochodem pořád vycházíme. Jen už ne jako samostatný "časák", nýbrž sloučený s Auto-Moto Speciálem. Ten byl dříve novinami, teď je časopisem s mnohem podrobnějšími testy aut. Jinak mě moc těší, že Vám náš časopis něco dal. I pro mě jsou Vámi zmíněné značky posvátné, byť mnohými neprávem opomíjené. Budete-li nás hledat, ptejte se po Auto-Moto Speciálu, jehož součástí jsou právě AutoOjetiny. S pozdarvem Tomáš Dusil.
A víte že se po tom časopisu už od prosince ptám? A nikdo v budkách i ve větších marketech to více neodebírá!!! Pro všechny už to krachlo! Obešel jsem v Severomoravském kraji vše a konec! Všude mi říkali, že už to neexistuje. Já mám tu první "sloučeninu" Autoojetiny a Auto-moto speciál...myslím s A4 na obálce....a od té doby konec..prošel jsem toho kvanta a všude se dokonce dívali i do počítačů a jediná odpověď byla: vydavatel zkrachoval, už to máme v databázi vymazané......bohužel, je nám líto. Tak co teď? Já to druhé číslo životně potřebuju...je tam AR 159!!!!!!!!!! Dival jsem se i na internetu a v různých databázích je konečná u toho prvního sloučeného čísla. Kdysi mi chodilo upozornění dokonce i na mail...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 21:41, RE: pro T.Dusila..důležité ohledně Autoojetiny!!!!!
gablenz napsal:
A víte že se po tom časopisu už od prosince ptám? A nikdo v budkách i ve větších marketech to více neodebírá!!! Pro všechny už to krachlo! Obešel jsem v Severomoravském kraji vše a konec! Všude mi říkali, že už to neexistuje. Já mám tu první "sloučeninu" Autoojetiny a Auto-moto speciál...myslím s A4 na obálce....a od té doby konec..prošel jsem toho kvanta a všude se dokonce dívali i do počítačů a jediná odpověď byla: vydavatel zkrachoval, už to máme v databázi vymazané......bohužel, je nám líto....
Váš zájem mě moc těší. Druhé číslo Auto - Moto Speciálu s vloženými ojetinami už skutečně vyšlo. Kromě té 159 je tam ufon Civic (hlavní profil) pak luxusní ojetina Porsche Cayenne, užitkáč Citroen Berlingo, bourák za pár korun VW Passat B3/B4 od Marka Oborníka. No a za jeden plat je fakt kuriozita: BMW 750il E32, čili magický dvanáctiválec (auto je jednoho načšeho kamaráda, který text i velice pěkně napsal). Jmenuje se to Auto-Moto Special a je to únor2010 1/2. Na obálce je černá Insignie a úplně nahoře je malá fotka Citroenu C3 nové generace z profilu. Majitel je teď na dovolené. Až se vrátí, tak se ho zeptám, proč to na severní moravě nikde není. Při nejhorším Vám to můžeme poslat. Dobírka je drahá, ale šlo by to vyřešit tak, že pošlete peníze předem a my Vám to pošlem. Kdyžatk mi sem napište Vaši adresu, nebo jestli nechcete z důvodu diskrétnosti - chápu, tak můžete na můj mail: [email protected] a já to předám dál. Snad Vás náš časopis najde. S pozdravem Tomáš Dusil
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.