europa00 napsal:
c3 je nic moc tedy design..to uz se mi libi spise c4 to uz to auto trochu vypada za ty penizetreba tohlehttp://www.tipcars.com/citroen-c4/citroen-c4-38400561.htmljenze u auta nejdep reci jen o motor ne...dneska ty auta maji tunu elektroniky a zrovna francouzi jsou prosluli tim jak se jim tam vsechno kazi...a pak clovek ani nvi jestli s tim auten neco je nebo jen blbne kontrolka...citroeny nevim jk na tom jsou...ja nasla hezke to polo a myslim ze bych sde dostala na cenu tak 95 000 za 2008a pokud dobre slychava VW tolik neklesaji na cene jako jine auta...
púroboha už je rok 2016! Ty kydy o elektrice francouzkejch aut jsou už asi 10 let mimo mísu!!! Francouzký auta jsou dnes se spolehlivostí srovnatelné se zbytkme produkce, včetně té proslulé německé a v mnoha případech je i předčí - odolností.
Ono spolehlivost auta není o tom, jestli někde odejde žárovka, ale třeba o tom, jak si stojí elektrkcý systém auta jako celekm. nechchi s erozepisovat, rptože by to bylo mlácení prázdný slámy a lidi vědí stejně sami všechno nejlépe - jezdil jsem od roku 1995 do roku 2010 jen a pouze francouzké služební vozy a dnes v rodině jednoho fratíka dokonce máme. Ale v mezidobí jsme měl i dost škodovek, které vždy byly modlami mezi českými auty - a dám to otázku: který myslíš že byly více poruchové? odpovím ti sám a věřit tomu může a taky nemusíš, nikdo tě nepřemluvá. Oktávide I 1,9TDI 81klW: řídící jednotka komfortu - auto asi měsíc po záruce - odešla tak že stáhla všechna okna na parkovišti u Kaufglandu v dešti včetně střechy, auto řvalo a za chvíli v něm bylo 5 cm vody. Výrobce se postavil k problému prde*li aŘJ komfortu jsem si zacáloval včetně nákladů na vysušení auta - 11.000Kč. Odešlo čidlo hladiny v nádobce chaldící směsi - dva drátky zalisované v stěně nádobky - koupit nov=é - za kus plastu 1200Kč. problémy se zatuhlými lopatkami turba jsem už přestal počítat. Oktávia I TDI 1,9 drzhý kus, který jsem dostal, když jsme jako firma odešli od pežotů - proti generaci před FL jeden problém za druhým, ale mechanického rázu - spojka, opětovně turbo (lopatky, pak celá regulace, ankonec výměna turba- ale to se tě u benzínů etýká, píšu to jen pro srovnání, protože ty pežoty, co jsem jezdil deset let, byly všechno taky turbodýzly a tento problém jsem nikdy nemusel řešit), žhaviče, jednou jsem zůstal v noci trčet kdesi na Vrchovině díky spálenému relé žhavení a bez něj slovutná octívie nejede!!! Výma releé za 800KLč + úhrada za žkuté anděly!!! Dále Superb 2,5 V6 - mechanické problémy, vysypané přední osy po pár tisícíh km, hniloba na víku kufru - a bonbonek, na který nikdy nezapomenu - výměna tlakové hadice od serva - asi 60cmdlouhá pancéřovaná haidce se 2 koncovkami výměna v servisu nádherných 7500Kč !!! Na pežotech (vyjemuju ti je: 306TD, 405SRDT, 406HDO 80kW, 605SRDT, 407 1,6HDO, 807 2,0 79kW FAP a následně jeden rodinný 407SW 1,6HDI) jsem nikdy ani jednou nemusel šáhnout na motor, spojku, převodovku. ANi jednou jedinkrát!!! A nebýt jednou vadné ŘJ stajování okna u 807, kterou mi v záruce během 20 minut vyměnili, se v životě nesáhlo na nic jiného, než na brzdy a rozvody. Nikdy se nestalo, že by se stalo něco s elektronikou.
V roce 2013 jsem kouil dceři pro začátek Clio s 1,2 benzínem. Auto bylo ojetéa nikod neví, kolik má v reálu km. Jedno ale vím jistě, že se už zaplatilo. Stojí venku, je to 2005, na autě není ani pupíneček koroze nikde, na to jsem alergickej, mění se jn oleje a filtry. AUto jezdí absolutně 100% splehlivě, nebýt překousaných kabelů od jednoho čidla od kuny, které jsem na cestě provozorně spojil a zamotal náplastí, tak se nikdá nikdy nic neřešilo. Nápravy - tam se dělal jednou tyčky, což u měststskýho auta je clekem banální věc. Palubní elektornika funguje absolutně, disleje všechny svítí, což třeba u Audi by majitelé mohli vyprávět i u BMW - řeší tzv. rozsypaný čaj, kdy jim půka dipsljů nesvítí. Tady svítí vše absolutně. Auto jezdfí za 5 litrů benzínu, ted v zimě dcera jezdi dio práce 3+3km, takže tam má asi 6,8. Kupuje jen benzín - toť vše.
Takže se nenech zmást těmy kecy- doba už trochu pokročila.
Sorry, je tam asi kupa překlepů, ale tohle jsem měl napsané asi za dvě minuty