0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi Allroad 2,5 TDI 120kW

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 15:09, wd
wqw
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 16:02, servis
souhlasím s vámi co nadáváte na autorizované servisy, sice mám zkušenosti s jinou značkou ale je to asi jedno... avšak všechny problémy zmizeli když jsek ke každé, byť záruční opravě vložil nějakou bankovku do servisky... naopak s autorizovanými servisy není problém pokud se tam dostanete přímo na nějakého mechanika a opravy a servis se dělají ´´bez papíru´´, to jsou ochota sama... TOM
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 16:36, RE: servis
anonym napsal:
souhlasím s vámi co nadáváte na autorizované servisy, sice mám zkušenosti s jinou značkou ale je to asi jedno... avšak všechny problémy zmizeli když jsek ke každé, byť záruční opravě vložil nějakou bankovku do servisky... naopak s autorizovanými servisy není problém pokud se tam dostanete přímo na nějakého mechanika a opravy a servis se dělají ´´bez papíru´´, to jsou ochota sama... TOM
A zase jsme u te slusnosti .. ach jo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 17:04, RE: jo, autorizovane servisy
anonym napsal:
Mírné "táhnutí" vozu ke straně je způsobeno rozdílnou délkou poloos. tento jev se projevuje u všech vozů této konstrukce. Nedá se tomu nijak zamezit. Výrobce (nejmenovaný) se vyjadřuje ve smyslu: Volant se má držet obouma rukama, pokud se jedná o "táhnutí" tohoto typu bude to neznatelné. Tudíž bez nároku na jakoukoli "opravu" či náhradu. Je samozřejmě důležité posoudit zda se nejedná o skutečnou závadu způsobenou např. vadnou geometrií. Další problém může být v elektronickém servořízení, kterým ...
To jako že se kroutí karoserie?Větší blbost jsem ještě neslyšel.Klasika,šéfíček je blb,kterej vystudoval vysokou,ale jeho praktické znalosti jsou 0 a mechanici jsou chlapci líní,nebo méně bystří a vědí,že jinde by se pazourama neuživili,tak machrujou ve značkovým servisu.Proto mi nezbývá než vlastnit vozový park stáří 10 až 15 let a vše si servisovat sám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 17:04, RE: servis
anonym napsal:
souhlasím s vámi co nadáváte na autorizované servisy, sice mám zkušenosti s jinou značkou ale je to asi jedno... avšak všechny problémy zmizeli když jsek ke každé, byť záruční opravě vložil nějakou bankovku do servisky... naopak s autorizovanými servisy není problém pokud se tam dostanete přímo na nějakého mechanika a opravy a servis se dělají ´´bez papíru´´, to jsou ochota sama... TOM
Lidi, já zírám ! Při nehorázných cenách originálních dílů a tučných hodinových sazbách ještě něco dávat do obálky ?! Kde to, proboha, jsme ? Souhlasím s autorem, je třeba informovat dovozce a žádat jeho stanovisko. U Renaultu to asi funguje, troufám si tvrdit, že nejmenovaný dealer v Táboře u Renaultu skončil kvůli své "dobré" pověsti, a nejenom on. Bohužel, teď (pravděpodobně) mrví Hondu - pochybuji, že například výměnu nových dílců za ojeté v rámci garančky a podobná svinstva neprovozuje dál, byť pod novou značkou
JP
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 17:12, RE: bez předmětu
Mart napsal:
Hm, tak to ja si neumim predstavit jezdit z Prahy do servisu do Nemecka.

A myslim, ze nejaci slusni Cesi urcite jsou ...
musi se chtit, za ten vylet to urcite stoji a HLAVNE KLIDNE SPANI do dalsi kontroly
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 17:18, Co blbnete??
Každý si k vám dovolí to, co mu dovolíte. Můj účetní jednou reklamoval brzdové kotouče, zkoušeli to uhádat a ten jim jenom klidně řekl, že teda zavolá mě, ať si to vyřeší se mnou. Nemusel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 17:24, Servisy
Z autorizovanými servisy mám zkušenost dvojí:
1) přijedu a přesně řeknu, co mají udělat, čili závadu jsem si diagnostikoval sám = solidní výsledek za rozumné peníze
2) přijedu a označím závadu s "okruhem" možných řešení a v případě neočekávaného problému si nechám zavolat a konzultuji jestli úkon provést, či nikoli. Předloni jsem takhle ušetřil na výměně brzdových destiček k 8-mi tisícům (nesplet jsem si cifry) a proletování studeného spoje by mě stálo 600 Kč - též jsem neodsouhlasil a postaral se sám.
Pokud nemám ponětí, co tomu je zjišťuji na internetu v knihách po přátelích a zkouším diagnostikovat závadu sám, protože vím, že je těžké to nasimulovat rychle v servisu. V tomto uznávám, že to mají těžký a zkušený je na tom lépe.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 18:17, nauč se sám
Asi je to všechno o lidech. Já jsem došel k názoru, že poctivý a šikovný automechanik nebude pracovat v autorizovaném servisu, protože se klidně uživí sám a reklamou mu je spokojenost zákazníků. Sám jednoho takového znám a proto jsem si koupil auto značky, na kterou se on specializuje. Nicméně i zde musím podotknout, že i přesto, že mě tato značka oslovila a já se stal jejím příznivcem, jsem si nastudoval a nasbíral informace o mém vozu, tak že jsem se nakonec vytvořil ještě levnější st dodavatelů náhradních dílů, včetně spotřebních věcí, než by mi dodal i můj automechanik. K autorizovaným servisům nemám vůbec důvěru, opravdu bych tam ojeté auto opravit nidky nedal, u nového maxim. garanční prohlídky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 18:34, RE: nauč se sám
Borik2 napsal:
Asi je to všechno o lidech. Já jsem došel k názoru, že poctivý a šikovný automechanik nebude pracovat v autorizovaném servisu, protože se klidně uživí sám a reklamou mu je spokojenost zákazníků. Sám jednoho takového znám a proto jsem si koupil auto značky, na kterou se on specializuje. Nicméně i zde musím podotknout, že i přesto, že mě tato značka oslovila a já se stal jejím příznivcem, jsem si nastudoval a nasbíral informace o mém vozu, tak že jsem se nakonec vytvořil ještě levnější st dodavate...
Tak to ten tvůj mechanik musí mít hroší kůži, já bych ti díly nekoupené u mně prostě nevyměnil- udělám dobrou cenu za práci a když pak nějaký chytrák jako ty podruhé nebo potřetí přijde se svými díly tak ho pošlu jinam. A kupodivu se většina těch vychcánků vrací zpět
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 18:35, RE: servis
anonym napsal:
Lidi, já zírám ! Při nehorázných cenách originálních dílů a tučných hodinových sazbách ještě něco dávat do obálky ?! Kde to, proboha, jsme ? Souhlasím s autorem, je třeba informovat dovozce a žádat jeho stanovisko. U Renaultu to asi funguje, troufám si tvrdit, že nejmenovaný dealer v Táboře u Renaultu skončil kvůli své "dobré" pověsti, a nejenom on. Bohužel, teď (pravděpodobně) mrví Hondu - pochybuji, že například výměnu nových dílců za ojeté v rámci garančky a podobná svinstva neprovozuje dál,...
Do Renault servisu v Táboře jsem jednou dotáhl svého firemního Mastera. Motor se přehříval, tak jsem si říkal, že bude možná zaseklý termostat...(jako kdysi u Š120L,žejo). Chladící kapaliny bylo dost, tak mě to připadalo jasný. Přejímací technik s krásným pláštěm s krásným nápisem RENAULT hledal termostat: sklonil se a díval se pod přední nárazník. Měl jsem sto chutí ho do té vystrčené ...dele nakopnout. Ovládl jsem se.
Od té doby do tohoto servisu nepáchnu, přestože provozujme ve firmě 3 Mastery a máme to z Plané 7km... chudák Honda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 19:21, RE: jo, autorizovane servisy
Koloděj napsal:
Zatáčení při puštěném volantu může způsobit jedno podhuštěné přední kolo. Příště před tím servisem zajeďte k první benzince a zkontrolujte přední kola.
nekdy muze staceni na stranu zpusobovat i rafek-dohustit a a pak jeste prehodit predni kola...:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 19:43, RE: jo, autorizovane servisy
anonym napsal:
nekdy muze staceni na stranu zpusobovat i rafek-dohustit a a pak jeste prehodit predni kola...:)
Docela tady zírám, co sem píše za lidi. Ten típek co má dílnu a nechce opravovat, když si někdo donese díly je dobrej. Mám díly úplně za hubičku a bez daně, takže si raději všechno udělám sám, no a když na něco nestačím, tak zajedu za kámošem, co má dílnu a díl seženem spolu a dohodnem se co a jak. Vychcaných mechaniků je plná republika. Okolnosti mě donutily, že jsem:

1. Začal opravovat auta sám a docela se mi daří
2. Koupil jsem Toyotu a měním jen výfuky, desky, kosti a ložiska.
3. Udělal jsem si známé, co prodávají díly.
4. Na el. diagnostiku jezdím taky za známým a jsem přímo u toho.


Je to časově náročné, ale mě to navíc baví, jasně, kdo podniká, tak na takové věci nemá čas.

PS: Lidi nedejte se! Musíme ty zmrdy vyškolit!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 19:49, RE: Auto janák Ústí nad Orlicí
anonym napsal:
Docela tady zírám, co sem píše za lidi. Ten típek co má dílnu a nechce opravovat, když si někdo donese díly je dobrej. Mám díly úplně za hubičku a bez daně, takže si raději všechno udělám sám, no a když na něco nestačím, tak zajedu za kámošem, co má dílnu a díl seženem spolu a dohodnem se co a jak. Vychcaných mechaniků je plná republika. Okolnosti mě donutily, že jsem:

1. Začal opravovat auta sám a docela se mi daří
2. Koupil jsem Toyotu a měním jen výfuky, desky, kosti a ložiska.
3. Uděl...
To je přesně ten servis, co účtuje nové a dává staré!!!! Znám několik přímo postižených zákazníků. Kamarádovi naúčtovali nový startér na feldu a dali mu tam repas. Když se mu do půl roku vysypal znovu a přišlo se na to, tak dělali strašný pitomce, že nevědí, jak se to mohlo stát. Karosářské díly jsou rovněž z bouraček, stačí rýpnout někde ze spoda a zjistíte, že je tam úpně jiný lak-také se stalo u Janáka v Ústí nad Orlicí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 19:54, RE: jo, autorizovane servisy
anonym napsal:
Docela tady zírám, co sem píše za lidi. Ten típek co má dílnu a nechce opravovat, když si někdo donese díly je dobrej. Mám díly úplně za hubičku a bez daně, takže si raději všechno udělám sám, no a když na něco nestačím, tak zajedu za kámošem, co má dílnu a díl seženem spolu a dohodnem se co a jak. Vychcaných mechaniků je plná republika. Okolnosti mě donutily, že jsem:

1. Začal opravovat auta sám a docela se mi daří
2. Koupil jsem Toyotu a měním jen výfuky, desky, kosti a ložiska.
3. Uděl...
jo to s tebou plne souhlasim, je to vsechno jedna banda, garazovi si udelaj 1000 cisteho jen na rozdilu ceny nahrad. dilu a znackovy te okrade 10-ti nasobne, takze vsechno sam
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 20:10, servis audi
urcite souhlasim s pripominkou na servis,asi je to ale problem vetsiny autor.servisu,mam podobne zkusenosti u exnera-vracene spinave auto v interieru a znudeny personal,s otravenym personalem mam zkusenosti i u bmw --- no skoda
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 20:30, RE: jo, autorizovane servisy
anonym napsal:
Mírné "táhnutí" vozu ke straně je způsobeno rozdílnou délkou poloos. tento jev se projevuje u všech vozů této konstrukce. Nedá se tomu nijak zamezit. Výrobce (nejmenovaný) se vyjadřuje ve smyslu: Volant se má držet obouma rukama, pokud se jedná o "táhnutí" tohoto typu bude to neznatelné. Tudíž bez nároku na jakoukoli "opravu" či náhradu. Je samozřejmě důležité posoudit zda se nejedná o skutečnou závadu způsobenou např. vadnou geometrií. Další problém může být v elektronickém servořízení, kterým ...
Ha!!! Poznávám Renaulta Megana II - to je přesně ono, i s tím servisem !!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.09.2007 21:05, RE: Co blbnete??
edmund napsal:
Každý si k vám dovolí to, co mu dovolíte. Můj účetní jednou reklamoval brzdové kotouče, zkoušeli to uhádat a ten jim jenom klidně řekl, že teda zavolá mě, ať si to vyřeší se mnou. Nemusel.
Samozřejmě Edmunde
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.09.2007 08:16, RE: servis audi
anonym napsal:
urcite souhlasim s pripominkou na servis,asi je to ale problem vetsiny autor.servisu,mam podobne zkusenosti u exnera-vracene spinave auto v interieru a znudeny personal,s otravenym personalem mam zkusenosti i u bmw --- no skoda
No on je hlavně problém v tom, že tam mají jisté fleky. Malý, neznačkový servis, kde děl servisáka i majitel, sebou musí jinak švihat, aby to k něčemu vedlo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.09.2007 13:41, No pardon
Koupil jsem Toyotu a do servisu fakt nejezdím!!!! Olej a brzdové desky měním u známého mechanika.Mezitím pokecáme a pomluvíme nová auta,že se na ty starý poctiví nehrabou. Čím dál víc elektriky,za chvíli bude potřeba počítačové experty na auta.....
Kupte si ojeté BMW 7!!??? Až se tam něco zadrhne,tak budete mrkat...
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.