anonym napsal:
Prostě nekupujte dízly sou to strašný sračky.............
Zdravim. S těma cenama máte mnozí pravdu, že opravit A6 jde i levněji, než uvádím ve svém článku. Vím, že kompletní přední nápravu od firmy Sidem lze koupit za asi 14 000 korun. Otázkou je, kolik toho vydrží. Za předpokladu, že ji budete muset měnit během 200 000 km dvakrát, tak už se cena blíží originálu. Koncový stupeň VP44 může shořet prostě kdykoliv a nevím sice co stojí od různých pochybných zlodějů, či na varkovištích, ale dobře vím, že diesel servisy specializující se na Bosch za něj chtějí cca 22 000 korun. I turbodmychadlo lze repasovat a to asi za 15 000 korun u specializované firmy, avšak když se zadřou vačkové hřídele, i bez výměny hlavy (rozuměj pouze za opravu) zaplatíte klidně přes 50 000 Kč. Situace je taková, že i různí prodejci náhradních dílů, či majitelé vrakovišť o problémech těchto motrů vědí a bylo by bláhové domnívat se, že vám tyto nezbytrné díly prodají levně. To bychom pak mohli i my s průměrným platem jezdit takovýmni auty jako A6 a ona hierarchie by úplně zanmikla. Tímto článkem jsem chtěl hlavně poukázat na to, co se může stát a že to prostě levné v žádném případě nebude. A6 si také koupí řada lidí, kteří o autech vědí třeba desetinu toho, co zde víte vy, diskutující. Jsou to lidé, které ani nezajímá, co mají v autě za motor, jak funguje a už vůbec nevědí nic o levných dílech, kde je sehnat, či kde je nějaké dobré vrakoviště. Takovým lidem opravdu vřele doporučuji se tomuto vozu obloukem vyhnout, nechtějí-li mít bezesné noci, po nichž bude následovat cesta do práce namísto vysněným korábem hromadnou dopravou. Je to můj nízor a závady popsané v textu jsou na základě mých a myslím že vcelku objektivích informací. Tomáš Dusil.