Zdeny60 napsal:
I guwno.
měl jsem ho (120kW) v SUperbu, sice jen FWD, ale nebyl problém jezdit za průměr za 7,2. Takže na zadek přihodím litr do spotřeby a jsem na rund necelých 9. Takže jde to.
Ad motor: jak správně napsal autor v úvaze, za první tři roky (tedy většinou odpisové období) najede motor za svůj život najvíce. Pak to rapidně klesá a nájezd se zvětšuje tím méně, čím je auto starší. to praví statistika.
Takže u auta 10 let bych počítal takto:
3 roky 180 = kosnt.
6 let + 80
10let +45
Suma:cca 300-320...
jj, s tím souhlasím, se superbem V6 jsem jel a fakt umí jet do 8litrů. Nicméně pouze manuál!!! Tiptronic chce min. o litr víc (čím víc rozjezdů, tím to jde vzhůru) Když s Audi jedu okresky jede za 7,5 v Quattru i s Tiptronicem, ale dlouhodobě je do jak píši v článku. Nicméně to není moc, protože auto má samo 1,7tuny! A minulé BMW ve 3,0d taky jezdilo za to samé, možná ještě o pul litru víc (xdrive+steptronic) Výhoda BMW byla, že mělo 235koní a spotřeba byla pře velmi svižném tempu. a Audi jezdím pomaleji (BMW totiž rychlost od řidiče vyžaduje :o) audi ne) Jo a BMW umělo jet Ostravu Prahu za 6,3l/100km nafty :o)))) (ale to jsem jel 110-130km/h) To Audi myslím nedokáže. HOlt technika jde dopředu, však bylo o 6let modernější! Novější model A6tky taky umí jet za míň než stará, resp. za totéž ale při dravějším stylu jízdy....