Úterý 30.03.2010 19:50,
Tak s majitelem soucítím.Je to pech.
Je to opravdu pech? A nebo jen věčná snaha srazit náklady pod únosnou mez při stálém tlakui na zvyšování prodejní ceny=zvyšování míry zisku výrobce/prodejců?
Já se obávám, že na vině je tak trochu obojí - snaha ušetřit a v případě nešťastného vlastníka 3,2FSI i fakt, že nkoupil předváděčku. Předváděčka je od slova předvést. A když přijde natěšený klinet s 50a více tisci éček v kapse, tak za své potenciápně utracené prachy má právo vidět, co za ně eventuelně může očekávat: maldý ribízek ve věku 23 jar v modré či sněhobílé košli a kravtě vám auto opravdu předvede. V zimě, za -15°C mu naloží pod kotel, aby pán viděl, jak to jako tedy jede, ne? A jedno k druhýmu. A takhle to jde půl roku den co den...
A pak se chytně český čížek, který vidí reálnou úsporu. A na potíže je zaděláno. Tak s tímhle jednáním jsem se setkal já osobně několikrát, když jsem přišel k dealerovi se snahou o zakoupení nového auta,opoředváděčka probíhlaa téměř výdy podle jednotného klišé. A od určité doby jsem si řekl -ne.
Kulance - to je o dobré snaze vyhovět jako člověk člověku. Ale v poslední době - člověk člověku vlkem a nelze se tedy moc divit jednání aut. zastoupení, že se jako vlci chovají. Vždyť kulnce má negativní vliv na jejich ohodnocení (pletu se??)
Já tak nějak auta sleduji již z povzdálí, maje zatím na pár let "útrum", ale Audi v poseldní době - a potažmo i BMW jaksi polevily v kvalitě a hlavně v přístupu k zákazníkovi. Jenže, ono je to téměř všude stejné. Ale přeci -u německých značek je to do očí bijící (měl jsem několik koncernových auta a návštěva v servisu byla vždy o zkoušce pevnosti nervů .
Co se týká přístupu k zákazníkovi, těžko volit to "nej". Jedno jisté ale je - že u nás to někdy hraničí s neskutečnostíé, je fakt. Jako příklad bydch mohl uvést chování zastoupení SUbaru (/ač sám jsem vlastníkem Subaru a fanda značky, o dalším nákupu bych silně uvažoval ), kdy se stalo, ženzákazníkm reklamoval u nového auta )asi 10.000km) potíže s tím, že se mu zastavil motor a nejde už nastartovat. Místo hledání příčiny se snažili hodit vinu na zákazníka, když rozbor paliva vykízal určité nestandardnosti a tedy popírali vinu-záruku. Až expertýza prokázala, že motor se zakousnul na klikovce, což s palive,m zcela evidentně nesouviselo. Německý technik jednal jinak - motor je v záruce --> výměna. V Čechcáh - nestandardrní palivo = máš, zákazníku , smůlu.
Jak to dopadlo, se zatím neví, dělají se další expertýzy a vše se táhne. Jedno je ale jisté - už nyní si Subaru Cz značně poškodilo svoji pověst.
Je to jako z deště pod okap. Všechno stejné. jen prachy, prachy, prachy, snížit náklady a ty, zákazníku, plať.
reagovat