Byvavalo. Ted uz sehnat zachovalou, peknou D2, zvlast facelift a benzin je celkem problem. Da se sehnat kolem 120k, ale bude mit alespon 300kkm nalitano.
U tech dilu je to jak co. Vetsinou to neni problem, ale treba dily podvozku/naprav jsou drazsi, jakykoliv opravy karoserie jsou problem (hlinik). Jinak Koloss ma pravdu - original dily odpovidaji cenove tride auta.
To samy udrzba, 8 svicek, vymeny oleje v automatu, vetsi rozmer pneu.
Na druhou stranu se da prijemne a pohodlne prepravovat i na vetsi vzdalenosti, a na rozdil od skoro vseho s cim jsem jezdil v A8 ani po tech 15 letech nic nevrze, kastle se nekrouti. A ten pohled pres dlouhou kapotu je taky fajn
Nejhorsi je, ze si na to clovek dost rychle zvykne. Pamatuju si jak jsem jel asi po roce od nakupu A8 s o dost mladsim Passatem CC 2.0TDI DSG a prislo me to proti stare A8 laciny, vrzajici na kazde nerovnosti...