.... už tam byla provedena původním majitelem.A sto tisíc se mi zdá hrubě nadsazené.
to Reno: neřekl bych, že je to nadsazené, viz napsáno. Schodou okolností má kamrádův otec A6 Allroad myslím 2008 3,0TDi od nova, jezdí hodně málo, ale když už, tak dlouhé trasy do Německa. A bohužel pod hranicí 200tkm (podotýkám servis jak se patří + správné chování) automat, přední měchy, kompresor měchů, klapky v motoru, EGR, ventilátor topení + ventilátor na sahaře. k tomu standardní oleje+filtry, turbo dělal teda jen repas (nějaké čištění a jen nějaká malá věc, platil myslím 7000, ale nevím to přesně), řemen, kladky. Ano sešlu se mu víc věcí a má na servis a nikdy nešidil servis, ale pak taková "sranda" + prevence může vyjít na 120-130 tkč ani nevíš jak.
A pokud máš 500 + 30 rezervu, tak tě to zničí. Je mi jasné, že se to nemusí stát, ALE co když?
Jinak auto jezdí suprově, vzduchový podvozek je špičkový, motor má chiplý v Německu v Audi na nějakých 200kW, táhne jak lokomotiva, spotřeba ECO 6,2L, MAX 12,5L, běžně 7,5-8,5L. Pohodlné velké kombi na cestování.
Ale jak už tady bylo napsáno x-krát, KDYŽ CHCEŠ OPIČKU, MUSÍŠ MÍT NA BANÁNY. Většina těchto aut stála jako nová 2 a víc miliónu a tomu odpovídá servis. Ano nechci strašit pána, že je to popelnice, to ne, ale aby věděl, že se to může stát.
Měl jsem BMW e46 330xdA 2005, cena auta 150tkč, bohužel automat, turbo, klapky, nápravy a rozvodovka + běžný servis a první servis mě stál 80tkč. Takže není to jen o tom, jít do banky, vzít si 1/2 mega a koupit si AUDI.
Pokud ovšem tazatel s tímto počítá, udělá preventivně co se má, tak bude spokojen