Zvirak napsal:
Já jsem si všiml uplně jiný věci. Tak z 80 % v těchle autech jezdí už od pohledu dementní slepice. Nebudu se rozepisovat o stylu jízdy atd., to by bylo na celou stránku. Ona je to bezpečnost jen do určité míry, pak už je to nebezpečí (samozřejmě je to o uhlu pohledu) I u Q7 platí fyzikální zákony (což je v kontrastu s jejich majiteli, kteří si myslí, že pro zákony neplatí - osobní zkušenost - nevšřil jsem svým očím a uším), a když takovej nekolikatunovej kolos vjede v zatačce na blátíčko/sníh jsou mu k hov.nu všechny možný stabilizační systémy a dokonce i ty čtyři kroužky. Když jezdí po městě auta typu Peugeot106, Fiat Seicento, Škoda Citigo atd. mělo by být nějaké omezení jak velké/těžké os. auto by mělo maximálně být. Z případného střetu je to poprava posádky malého auta. Je to trochu filosofie jestli má život řidiče Q7 větší cenu než řidiče Citigo. Kdyby se totiž srazili 2 Citigo, nemusel by zařvat nikdo. To je jen hypotetický příklad. Na druhou stranu je mi jasný, že první argument je, že stejně jezdí náklaďáky a dodávky. Ale štve mě, že vysoká váha resp. hybnost v momentě případné srážky je likvidační pro posáku malých vozů. A to už dávno není o pasivní bezpečnosti.
To by jeden nevěřil, že se sockomouši infiltrují i sem
. Tvůj názor komentovat moc nebudu, ale neodpustím si doporučení - pokud toužíš po státní kontrole "co si mohu a nemohu za své vydělané a zdaněné peníze koupit" , doporučuji rychlé stěhování. Pár zemí nabízejících podobné "kratochvíle" ještě existuje - napadá mne např. severní korea, kuba, venezuela, ....
PS: bohatý člověk na tom bude stran materiálního zabezpečení, bezpečnosti, kvality potravin, atd. vždy lépe než lidové masy, s tím se prostě budeš muset naučit žít