Renda28 napsal:
Kája nemohl sehnat "nevyběhlé" TT (mimochodem ve VB jednoho roku zvolené ja nejteplejší auto roku) tak sehnal vyběhlou 46ku. Soudě podle nepřesného řazení, KOROZE, vůlí v diferáku a podobných neduhů popisovaných v článku. Celkem škoda, jelikož jsem vlastnil e46 jak 330i (4roky) tak 330d (2roky) obě prodávané s dost najetými kilometry a obě bez těchto problémů mohu říct že tvoje 328i má buď najeto 3/4 milionu, nebo prošla rukama mladších závodníků.
souhlasím, měl jsem 328Ci e46, taktéž z roku 99, exteriérově předělanou na eMko, najeto 200k, a to auto jelo jako po másle, podvozek v perfektním stavu, a navíc tam byly KW tlumiče a pružiny s regulovatelnou výškou, hodně snížené a tvrdé. Pochybuji že předchozí majitel nějak zvlášť dbal na servis. Ani ta spotřeba se mi nějak nezdá, na spotřebu sice nejezdím a nijak jí nehlídám, ale když jsem jel ve všední den z Olomouce do Prahy a zpět po hradecké tak i s častým předjížděním kamionů nešla nad devět (na eMkových osmnáctkách). O korozi jsem si mohl nechat jen zdát, a nějaké rázy od kardanu či diferáku při řazení??? Takhle potom vznikají hospodské žvásty o spolehlivosti-Kája si koupí bávo s nedohledatelnou historií, údajně najeto 200, ale 3x stočené, sere se mu tam co může neboť předchozí majitel pouze voskoval kastli a vysával interiér (a to dost možná jen těsně před prodejem, ať je to leštěnka/voňavka) a do servisu jezdil jen k Lojzovi z Horní Dolní kterej je machr, protože umí vymazat hlášení o servisu a ten olej tam tři roky určitě vydrží, né voe?