brin napsal:
To si děláte srandu ne? Neberu vám údržbu, ta je normální, ale abych se staral u auta o kdejakou hovadinu, to zas ne. Hlavně normání uživatel nebude ani vědět, že v motoru vířivé klapky jsou, natož, že je nutná jejich údržba. A to s tím dojížděním do rezervy a následným vysypáním čerpadla... To je snad už jen třešnička na dortu. Takovéhle závady po tolika kilometrech, které uvádíte, jsou nesmyslné a stav rozhodně neodpovídal najetým kilometrům. Tahle auta zvládají bez technických potíží a se standardním servisem klidně 300000 km a pak teprve se začně něco sypat. Ale v případě solidní údržby a rozumného chování k autu ani pak ne. Musíte si uvědomit, že těch 300000 km mají většinou najeto hned po 4 letech od koupi (a často i dřív). Pak se stočí na obligátních 80–100000 km a jdou do světa...
Plně souhlasím, docela jsem se pobavil. Mám několikáté BMW a nic takového neřeším.
Momentálně jezdím s E60 rv 2004 525dA najeto 280tkm (možná i poctivých, známý ho kupoval jako dvouleté se 130tkm a já ho bral od něj). Oněch 280tkm je malý nájezd na takové auto, ale on ho měl jako druhé, na zimu měl x5. reálný nájezd takovéhoto 10 letého auta je min 400tkm, ale spíše 500-600tkm!!!
při 230tkm měnil původní přední nápravu. zadní mě čeká ted ve 280 a to pouze silentbloky i s prací a geom zadní nápravy za 2500kč, zadní brzdy komplet 3500kč (není to originál, ale taky ne čína), turbo původní, vstřiky původní, čerpadlo původní, automat původní. Problémy z autem jsem měl 3 - FAP odstraněn, relé žhavení které stojí 3000kč i s výměnou a menší vůle uvnitř hřebenu řízení, tu zatím neřeším. každých 20tkm vyměním olej a vzduchový filtr a tankuju naftu na známých benzinkách a přidávám aditiva.
Každé ráno nastartuju a jedu 80km do práce a 80 z práce a to za 7,5l nafty ve 4 lidech a vyšším tempem.