0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 330d - jak jezdí při 220 tis. km?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Úterý 25.03.2014 00:34, 330xd 150kW
Už skoro rok jezdím v podstatě se stejným vozem a můžu souhlasit! Auto je opravdu perfektní, ale je potřeba velmi dobře servisovat a chovat se k němu! Běžný servis není drahý, ale pokud auto koupíte a chcete uvést vozidlo do perfektního stavu, tak i servis na motoru klidně vyjde na 50.000,-(vířivé klapky, elektronické turbo, olejové silentbloky, atd.)! Jinak uvedení auta do řekněme "továrního stavu nového" klidně může stát víc, než za kolik auto aktuálně koupíte! Většina vozů u nás je velmi špatně servisovaných a zanedbaných
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Úterý 25.03.2014 08:02, Vtip
To si děláte srandu ne? Neberu vám údržbu, ta je normální, ale abych se staral u auta o kdejakou hovadinu, to zas ne. Hlavně normání uživatel nebude ani vědět, že v motoru vířivé klapky jsou, natož, že je nutná jejich údržba. A to s tím dojížděním do rezervy a následným vysypáním čerpadla... To je snad už jen třešnička na dortu. Takovéhle závady po tolika kilometrech, které uvádíte, jsou nesmyslné a stav rozhodně neodpovídal najetým kilometrům. Tahle auta zvládají bez technických potíží a se standardním servisem klidně 300000 km a pak teprve se začně něco sypat. Ale v případě solidní údržby a rozumného chování k autu ani pak ne. Musíte si uvědomit, že těch 300000 km mají většinou najeto hned po 4 letech od koupi (a často i dřív). Pak se stočí na obligátních 80–100000 km a jdou do světa...
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Úterý 25.03.2014 09:01, RE: Vtip
brin napsal:
To si děláte srandu ne? Neberu vám údržbu, ta je normální, ale abych se staral u auta o kdejakou hovadinu, to zas ne. Hlavně normání uživatel nebude ani vědět, že v motoru vířivé klapky jsou, natož, že je nutná jejich údržba. A to s tím dojížděním do rezervy a následným vysypáním čerpadla... To je snad už jen třešnička na dortu. Takovéhle závady po tolika kilometrech, které uvádíte, jsou nesmyslné a stav rozhodně neodpovídal najetým kilometrům. Tahle auta zvládají bez technických potíží a se standardním servisem klidně 300000 km a pak teprve se začně něco sypat. Ale v případě solidní údržby a rozumného chování k autu ani pak ne. Musíte si uvědomit, že těch 300000 km mají většinou najeto hned po 4 letech od koupi (a často i dřív). Pak se stočí na obligátních 80–100000 km a jdou do světa...


Plně souhlasím, docela jsem se pobavil. Mám několikáté BMW a nic takového neřeším.
Momentálně jezdím s E60 rv 2004 525dA najeto 280tkm (možná i poctivých, známý ho kupoval jako dvouleté se 130tkm a já ho bral od něj). Oněch 280tkm je malý nájezd na takové auto, ale on ho měl jako druhé, na zimu měl x5. reálný nájezd takovéhoto 10 letého auta je min 400tkm, ale spíše 500-600tkm!!!
při 230tkm měnil původní přední nápravu. zadní mě čeká ted ve 280 a to pouze silentbloky i s prací a geom zadní nápravy za 2500kč, zadní brzdy komplet 3500kč (není to originál, ale taky ne čína), turbo původní, vstřiky původní, čerpadlo původní, automat původní. Problémy z autem jsem měl 3 - FAP odstraněn, relé žhavení které stojí 3000kč i s výměnou a menší vůle uvnitř hřebenu řízení, tu zatím neřeším. každých 20tkm vyměním olej a vzduchový filtr a tankuju naftu na známých benzinkách a přidávám aditiva.
Každé ráno nastartuju a jedu 80km do práce a 80 z práce a to za 7,5l nafty ve 4 lidech a vyšším tempem.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 25.03.2014 09:16, RE: Vtip
BMW528i napsal:
brin napsal:
To si děláte srandu ne? Neberu vám údržbu, ta je normální, ale abych se staral u auta o kdejakou hovadinu, to zas ne. Hlavně normání uživatel nebude ani vědět, že v motoru vířivé klapky jsou, natož, že je nutná jejich údržba. A to s tím dojížděním do rezervy a následným vysypáním čerpadla... To je snad už jen třešnička na dortu. Takovéhle závady po tolika kilometrech, které uvádíte, jsou nesmyslné a stav rozhodně neodpovídal najetým kilometrům. Tahle auta zvládají bez technických potíží a se standardním servisem klidně 300000 km a pak teprve se začně něco sypat. Ale v případě solidní údržby a rozumného chování k autu ani pak ne. Musíte si uvědomit, že těch 300000 km mají většinou najeto hned po 4 letech od koupi (a často i dřív). Pak se stočí na obligátních 80–100000 km a jdou do světa...
Plně souhlasím, docela jsem se pobavil. Mám několikáté BMW a nic takového neřeším. Momentálně jezdím s E60 rv 2004 525dA najeto 280tkm (možná i poctivých, známý ho kupoval jako dvouleté se 130tkm a já ho bral od něj). Oněch 280tkm je malý nájezd na takové auto, ale on ho měl jako druhé, na zimu měl x5. reálný nájezd takovéhoto 10 letého auta je min 400tkm, ale spíše 500-600tkm!!! při 230tkm měnil původní přední nápravu. zadní mě čeká ted ve 280 a to pouze silentbloky i s prací a geom zadní nápravy za 2500kč, zadní brzdy komplet 3500kč (není to originál, ale taky ne čína), turbo původní, vstřiky původní, čerpadlo původní, automat původní. Problémy z autem jsem měl 3 - FAP odstraněn, relé žhavení které stojí 3000kč i s výměnou a menší vůle uvnitř hřebenu řízení, tu zatím neřeším. každých 20tkm vyměním olej a vzduchový filtr a tankuju naftu na známých benzinkách a přidávám aditiva. Každé ráno nastartuju a jedu 80km do práce a 80 z práce a to za 7,5l nafty ve 4 lidech a vyšším tempem.


jak může někdo očekávat že osmiletá trojka v třílitrové naftě bude mít najeto 110.000km? to je recenzent skutečně tak naivní? na vlastní oči jsem viděl jak se padělají servisky právě z Itálie, jak se auto omladí klidně o tři roky a jak se z pátého majitele stane první. některé bazary mají i italské nálepky na výměnu oleje, aby vše vypadalo co nejvěrohodněji. nechápu lidi co si koupí auto a neprověří si skutečný původ a kilometry, kruci-když dám x-set tisíc za káru tak snad mě nezabije dvojka za prověření? to je stejné jako tady u nás s kolama-klidně dají dvacet táců za kolo ale za zámek dvě stovky, a pak se diví...já bych za blbost mlátil a zavíral...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 25.03.2014 09:22, Časté tankování do rezervy?
Co to má znamenat, nechápu to?
reagovat
figo
počet příspěvků37
datum registrace28.05.2007
Úterý 25.03.2014 09:33, RE: Časté tankování do rezervy?
je to napsané blbě, ale většina pochopila - vyjíždění nádrže takřka do sucha
Jinak souhlas s tím stočeným tacho, teď kolega vybírá auto a posílá mi odklazy a to je opravdu nehorázné co drtivá většina prodejců deklaruje za stav tachometrů a ještě se nestydí dát "záruka na stav kilometrů" 5 let stará naftová BMW a nejvyšší stav tachometru jsem viděl 130 tis. 70% stav tacho do 100 tis., jak tomuhle může někdo věřit mi hloava fakt nebere...

reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Úterý 25.03.2014 09:54, ČOI
Jedině na ně posílat ČOIku. Jako mě to nevadí, já kupuji střepy kolem roku 2001–2 za pár korun a orientuji se podle stavu a ne podle nájezdu, ale když vidím ty hodnoty, které se občas uvádějí... Chce se mi plakat.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Úterý 25.03.2014 11:48, RE: Vtip
tomaskrtek napsal:
BMW528i napsal:
brin napsal:
To si děláte srandu ne? Neberu vám údržbu, ta je normální, ale abych se staral u auta o kdejakou hovadinu, to zas ne. Hlavně normání uživatel nebude ani vědět, že v motoru vířivé klapky jsou, natož, že je nutná jejich údržba. A to s tím dojížděním do rezervy a následným vysypáním čerpadla... To je snad už jen třešnička na dortu. Takovéhle závady po tolika kilometrech, které uvádíte, jsou nesmyslné a stav rozhodně neodpovídal najetým kilometrům. Tahle auta zvládají bez technických potíží a se standardním servisem klidně 300000 km a pak teprve se začně něco sypat. Ale v případě solidní údržby a rozumného chování k autu ani pak ne. Musíte si uvědomit, že těch 300000 km mají většinou najeto hned po 4 letech od koupi (a často i dřív). Pak se stočí na obligátních 80–100000 km a jdou do světa...
Plně souhlasím, docela jsem se pobavil. Mám několikáté BMW a nic takového neřeším. Momentálně jezdím s E60 rv 2004 525dA najeto 280tkm (možná i poctivých, známý ho kupoval jako dvouleté se 130tkm a já ho bral od něj). Oněch 280tkm je malý nájezd na takové auto, ale on ho měl jako druhé, na zimu měl x5. reálný nájezd takovéhoto 10 letého auta je min 400tkm, ale spíše 500-600tkm!!! při 230tkm měnil původní přední nápravu. zadní mě čeká ted ve 280 a to pouze silentbloky i s prací a geom zadní nápravy za 2500kč, zadní brzdy komplet 3500kč (není to originál, ale taky ne čína), turbo původní, vstřiky původní, čerpadlo původní, automat původní. Problémy z autem jsem měl 3 - FAP odstraněn, relé žhavení které stojí 3000kč i s výměnou a menší vůle uvnitř hřebenu řízení, tu zatím neřeším. každých 20tkm vyměním olej a vzduchový filtr a tankuju naftu na známých benzinkách a přidávám aditiva. Každé ráno nastartuju a jedu 80km do práce a 80 z práce a to za 7,5l nafty ve 4 lidech a vyšším tempem.
jak může někdo očekávat že osmiletá trojka v třílitrové naftě bude mít najeto 110.000km? to je recenzent skutečně tak naivní? na vlastní oči jsem viděl jak se padělají servisky právě z Itálie, jak se auto omladí klidně o tři roky a jak se z pátého majitele stane první. některé bazary mají i italské nálepky na výměnu oleje, aby vše vypadalo co nejvěrohodněji. nechápu lidi co si koupí auto a neprověří si skutečný původ a kilometry, kruci-když dám x-set tisíc za káru tak snad mě nezabije dvojka za prověření? to je stejné jako tady u nás s kolama-klidně dají dvacet táců za kolo ale za zámek dvě stovky, a pak se diví...já bych za blbost mlátil a zavíral...


Celý je to takový divný... Nadpis "jak jezdí při 220tkm", v tabulce najeto 250tkm. Ale jestli to má o 200 stočeno, tak bych 30 taky neřešil
reagovat
Michal 22
počet příspěvků51
datum registrace09.10.2008
Úterý 25.03.2014 13:10, BMW
No jo no, BMW modla se začne srát úplně stejně, jako kterýkoliv jiný střep, tak je to automaticky "vo dvěstětisíc stočený woe".
V Itálii jsou ceny benzínu - nafty úplně jinde. Teď ukrutné zdanění "luxusního" vozu. Potom šílená diesel - propagace v tomto tisíciletí. A rázem je možné nalézt spoustu diesel vozů i s relativně malými nájezdy (prodávaná před obvyklým dieslovým pětibojem vstřiky - egr - spojka - turbo - FAP).

Tahle novější BMW už jsou taky výrobně vykatovaný. Jeden známý, co má servis s diagnostikou, si BMW docela chválí - prý jej slušně živí
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 25.03.2014 13:43, RE: BMW
Michal 22 napsal:
No jo no, BMW modla se začne srát úplně stejně, jako kterýkoliv jiný střep, tak je to automaticky "vo dvěstětisíc stočený woe". V Itálii jsou ceny benzínu - nafty úplně jinde. Teď ukrutné zdanění "luxusního" vozu. Potom šílená diesel - propagace v tomto tisíciletí. A rázem je možné nalézt spoustu diesel vozů i s relativně malými nájezdy (prodávaná před obvyklým dieslovým pětibojem vstřiky - egr - spojka - turbo - FAP). Tahle novější BMW už jsou taky výrobně vykatovaný. Jeden známý, co má servis s diagnostikou, si BMW docela chválí - prý jej slušně živí


bavíme se o e46 troubo DD
reagovat
Michal 22
počet příspěvků51
datum registrace09.10.2008
Úterý 25.03.2014 14:03, RE: BMW
tomaskrtek napsal:
Michal 22 napsal:
No jo no, BMW modla se začne srát úplně stejně, jako kterýkoliv jiný střep, tak je to automaticky "vo dvěstětisíc stočený woe". V Itálii jsou ceny benzínu - nafty úplně jinde. Teď ukrutné zdanění "luxusního" vozu. Potom šílená diesel - propagace v tomto tisíciletí. A rázem je možné nalézt spoustu diesel vozů i s relativně malými nájezdy (prodávaná před obvyklým dieslovým pětibojem vstřiky - egr - spojka - turbo - FAP). Tahle novější BMW už jsou taky výrobně vykatovaný. Jeden známý, co má servis s diagnostikou, si BMW docela chválí - prý jej slušně živí
bavíme se o e46 troubo DD


A E46 se snad nekazí???
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Úterý 25.03.2014 15:17, RE: BMW
Michal 22 napsal:
No jo no, BMW modla se začne srát úplně stejně, jako kterýkoliv jiný střep, tak je to automaticky "vo dvěstětisíc stočený woe". V Itálii jsou ceny benzínu - nafty úplně jinde. Teď ukrutné zdanění "luxusního" vozu. Potom šílená diesel - propagace v tomto tisíciletí. A rázem je možné nalézt spoustu diesel vozů i s relativně malými nájezdy (prodávaná před obvyklým dieslovým pětibojem vstřiky - egr - spojka - turbo - FAP). Tahle novější BMW už jsou taky výrobně vykatovaný. Jeden známý, co má servis s diagnostikou, si BMW docela chválí - prý jej slušně živí


Jasně, opečovávaná naftová premiovka z Itálie s minimálním nájezdem se běžně dostane každýmu českýmu Lojzovi do ruky, páč má takovou ukrutnou kliku! Na večerníček je ještě trochu brzo, ne?
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 25.03.2014 16:43, RE: BMW
Michal 22 napsal:
tomaskrtek napsal:
Michal 22 napsal:
No jo no, BMW modla se začne srát úplně stejně, jako kterýkoliv jiný střep, tak je to automaticky "vo dvěstětisíc stočený woe". V Itálii jsou ceny benzínu - nafty úplně jinde. Teď ukrutné zdanění "luxusního" vozu. Potom šílená diesel - propagace v tomto tisíciletí. A rázem je možné nalézt spoustu diesel vozů i s relativně malými nájezdy (prodávaná před obvyklým dieslovým pětibojem vstřiky - egr - spojka - turbo - FAP). Tahle novější BMW už jsou taky výrobně vykatovaný. Jeden známý, co má servis s diagnostikou, si BMW docela chválí - prý jej slušně živí
bavíme se o e46 troubo DD
A E46 se snad nekazí???


psal jsi cituji ´´Tahle novější BMW´´ což e46 rozhodně není. a FAP u ní nehrozí. takže se prober, šmudlo. e46 je poslední slušná a spolehlivá 3er, která-pokud má normální zacházení a potřebný servis-vydrží věčnost. notabene s R6, a je jedno jestli nafta nebo benzín.
reagovat
Michal 22
počet příspěvků51
datum registrace09.10.2008
Úterý 25.03.2014 17:11, Znovu BMW
Tak jsem si pánové znovu přečetl článek a v podstatě potvrdil to, co sami píšete. Auto je třeba servisovat. Kolem stáří 10 let a nájezdu 200.000 km se prostě i BMW e46 začne sypat. Jestli je tohle konkrétní auto stočené nebo ne je pouze spekulace. Ono totiž auto stárne i věkem a jestli za těch 10 - 12 let najedete 250.000 km nebo 500.000 km neznamená, že budete potřebovat dvakrát více dílů.

Takže zchlaďte hlavy, i BMW potřebuje servis a článek v podstatě nic jiného neříká.
reagovat
rojack
počet příspěvků145
datum registrace06.01.2009
Středa 26.03.2014 11:02, Nejdřív jsem se hooodně podivil,
protože, aniž bych si chtěl přihřívat polívčičku, u mé služební O2, která má přes 200k, neznám žádné takové závady, jako tlumič, upadené kolo, palivový filtr, spojka, atd....., dokonce ani turbo. Jděte do háje se všemi BMW, chtělo se mi napsat.... Přece do 250k musí dnešní normální auto vydržet bez větších problémů, ne? Po přečtení reakcí jsem zřejmě pochopil. Ano, při 400k bude asi ta moje O2 už ve šrotu.
reagovat
Klauss
počet příspěvků1
datum registrace25.07.2013
Středa 26.03.2014 15:06, moje zkusenost
aktualne mam najeto 320tkm na E46 330D, auto dostava jen pravidelnou urdzbu, to je vymena oleje s filtrem co 10tkm (na 10tkm dolevam 0,5l oleje, aby se neblizil minimu), co 30tkm ostatni fitlry a nemuzu si na nic stezovat. diagnostika neukazala za rok jedinou chybu v motoru, vse funguje jak ma. Netankuju u divnych stanic, chovam se k motoru korektne, motor ma original vstrikovace, turbo, spojku, km najety hlavne na cestach pres evropu. Ono to neni uplne o tom, kolik maji ty auta najeto, ale jak se k tomu, kdo chova.

Jak tu nekdo vychvaluje Octavie, jezdil jsem s tim 3 roky, rozhodne bych za to auto nedal svoje penize. Kdyz si to za to da firma, budyz, ale moje penize za neco takoveho davat nehodlam.

Spravoval jsem vozovy park 18ks Octavii 2 facelift a rozhodne to nebyla auta, ktera by nechtela servis. Nektere kusy travily i mesic v servisu nez to zase jelo. Nektera auta drzela vic, nekde odeslo turbo i kompresor klimy v 80tkm jine najeli 250tkm. Neni to jenom o tom, kdo to jak vyrobi, ale jak se k tomu dany uzivatel chova. Pokud s tim jezdi jak cunik, dava tomu kotel, kdyz je to studeny, muzete mit co chcete a stejne se to rozbije.

reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Středa 26.03.2014 19:59, Spolehlivost?
Ještě jednou budu reagovat. Ano je mi jasné že naftový 3.0d navíc bmw z Německa za 10let bude mít při běžném nájezdu 350-500tkm! Já jsem si e46 koupil, protože jsem ji chtěl a počítal jsem s tím, že abych auto uvedl do "nového stavu" tak to bude stát víc, než nová Fabie a moc dobře vím, že tyto peníze nikdy neuvidím, ale prostě jsem to chtěl Někdo sportuje, někdo jezdí na dovolené,, já to cpu do auta A druhá věc je, že opravdu tyto auta s nájezdem 700tkm se prodávají za 70.000,- a koupí si je kdejaký "Lojza" a pak se nestačí divit. Ještě jedna věc k těm Octavkám, měl jsem ji, jezdil jsem několik let od nova (cca 200tkm) a radši budu jezdit v 10let starém BMW než v nové Škodovce. Je to ale jen můj názor
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.