0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 330i (E90)

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.07.2007 19:40, RE: recenze
watchtower napsal:
Recenze sterilní jako Auto Moto revue. V podstatě nicmoc ze zkušeností, skoro bych řekl že opsané tiskové materiály a testy z časopisů.
Auto nejspíš služební nebo od taťky, když ani neví jaká výbava je ve standardu.
Dovolím si reagovat na netaktní příspěvek typického malého českého človíčka. Recenze samozřejmě opsaná není, jsou to pouze vlastní zkušenosti s vozem. Dále to, že nevím, jaká je či není standartní výbava vozu, to mi přijde naprosto pochopitelné, neboť výbavu si většinu pamatují ti, co se spíše věnují prohlížení katalogů, než ti, kteří koupi skutečně realizují.
Z něklika příspěvků zde jsem nabyl pocitu, že kvalita vozů BMW jde dolů. Dle mého názoru s tím nemohu než souhlasit. Mám dojem že BMW a ostatně i MB nebo Audi se vydalo cestou redukce nákladů tak, aby byla auta dostupná většímu množství zákazníků. Cesta to je podle mě špatná. Zákazníci BMW a ostatních premiových značek si rádi za kvalitu zaplatí a stejně tak vyšší cena podpoří image vozů. Dnes mám pocit že image a exkluzivita vozů BMW je mnohem níže, než tomu bylo několik let zpět. Dnes si BMW může dovoloit celkem každý lehce nadprůměrný člověk a v takovém případě se o výlučnosdti mluvit nedá. je to pouze můj koment k tomu, zda je zvolená strategie správná. Osobně raději bych viděl více kvality na použitých materiálech za více peněz, než šetření na nesprávných místech, které pak kazí celkový dojem z vozu čímž auomobilka přijde o movité klienty a získá naopak ty, kterří horko těžko na vůz našetřili.
JInak technika vozu je na abslouitní špičce, to musím potvrdit.
S pozdravem Vojtech Vinař
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.07.2007 08:39, RE: recenze
watchtower napsal:
Žádná závist chudáku. Auto zdaleka není tak extra, aby bylo hodno závisti. Na to tu jezdí jiná auta a od závisti jsou tu jiní lidé než zrovna já. Na to to mám v hlavě příliš srovnané, než abych se snížil k něčemu tak ubohému.
Prostě v té recenzi nic nového není.
A jen tak mimochodem, X5-ka je auto pro baby aby vozily děcky do školky a na nákupy.
:o)) než budeš o někom psát, že je chudák, přečti si raději nejdřív svoje příspěvky ty jelito... a radši si vem léky, mohla by ti prasknout cévka, to se cholerickejm a závistivejm lidem stává :o)) jo a X5 pro baby, to je jasný:o))) zapomněl jsem, že pořádnej teréňák je hummer, který ty máš ale tři... :o)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.07.2007 09:02, RE: recenze
anonym napsal:
X5 strčí do kapsy ostatní možná na dálnici ale určitě ne na okresce se zatáčkama.Šlápnout na plyn na dálnici umí i cvičená opice.
by ses divil co dokaze X5 i na okreskach !!! rikam strci do kapsy naprostou vetsinu aut , pokud nepocitam premiove znacky a sportovni modely
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.07.2007 16:23, RE: Vojtěch
anonym napsal:
by ses divil co dokaze X5 i na okreskach !!! rikam strci do kapsy naprostou vetsinu aut , pokud nepocitam premiove znacky a sportovni modely
tak kucí nehádejte se :)))....Souhlasím částečně. MB, Audi i BMW se vydalo cestou redukovat náklady a snížení kvality tu je vidět. Mě to teda už připadlo u mé E46 kde po 150tis. začaly mírně vrzat plasty a na středovém tunelu se pomalu ale jistě loupal nastřik plastu a musím upozornit, že jsem se o vůz staral!!! No a, že by bylo teda to šetření na výrobě vidět naceně mi nepřipadne..Naopak jsem naštvaný, že si koupím drahý auto u kterého se spojuje cena=kvalita=značka ale ve výsledku to tak prostě není. Libor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.07.2007 09:28, RE: bezkonkurenční motor (Ne)
anonym napsal:
Tak s tou korejskou konkurencí bych ubral,ale k snížení kvality došlo.Ale pořád převažuje špičková konstrukce, motorizace a podvozek. Abych pravdu řekl,raději ať uberou na kvalitě plastů,ale když to přibude na kvalitě jízdních vlastností,což se děje,tak proč tolik křiku? Vem si toho "svého" korejce a pojď si to "rozdat". Jak myslíš,že to dopadne? Vylezeš celý upocený strachy,ale se šťastným výrazem,že máš kvalitnější plasty?!!!!
Obávám se, že jsi nepochopil příspěvek, na který reaguješ.
Tedy polopatě: dříve jsi měl nejlepší jízdní vlastnosti, výkony, design a úroveň zpracování pohromadě v jednom voze. Pravda, za výrazně vyšší cenu, ale platil jsi za kvalitu. Dnes cena zůstala, ale některé z jmenovaných věcí už neplatí a u některých ostatních se odstup zmenšil.
(Ale na druhou stranu, ono o nic nejde. Stále platí, že co se týče jízdních vlastností tak špička je někde jinde /Impreza STi, Lancer Evo/ a co se týče "image", tak puberťák, špatný tuning, tmavá skla. Možná se jen jedná o přizpůsobení se této "image".)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.07.2007 12:40, RE: recenze
anonym napsal:
by ses divil co dokaze X5 i na okreskach !!! rikam strci do kapsy naprostou vetsinu aut , pokud nepocitam premiove znacky a sportovni modely
X5 s m paketem a motorem 4,6 a nemas sanci skoro s nicim i na okreskach ne nadarmo je X5 etalonem chovani luxusnich SUV na silnici
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.07.2007 15:04, příspěvek byl vymazán
příspěvek byl vymazán
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.07.2007 16:13, RE: samý odborník - Blbec
anonym napsal:
Líbí se mi, jak se v diskuzi ozývají kritici, kteří nikdy neměli auto mladší deseti let...
to je fakt, odbornikama se to tu hemzi, a jejich automobilovy vrchol byla ohyzdna stara almara P11, tam ucakavali z podvozku a z vysokobehoveho motoru, ktery pri presednuti z feldy nebo dvojkoveho golfa musel znamenat revoluci. Psal se rok 2007 :o) Me by zajimalo panove, co mate Vy za auta. Ma vubec nekdo z Vas tu E 90??? Ja mam E 46 320i a netroufam si nic hodnotit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.07.2007 17:17, RE: recenze
anonym napsal:
X5 s m paketem a motorem 4,6 a nemas sanci skoro s nicim i na okreskach ne nadarmo je X5 etalonem chovani luxusnich SUV na silnici
K tomu len tolko: je X5 s M paketom a 4,6 osemvalcom ešte "džíp"? Podľa mňa nie. Tým pádom je to trochu schyzofrenické auto: človek si kúpi džíp (či SUV), uvažujme že si ho kúpi z racionálnych dôvodov-potrebuje také auto, s ktorým bude navštevovať terén. BMW X5 s M paketom má zrejme značne zníženú prejazdnosť terénom, keď k tomu pridáme zvýšenú tvrdosť, sú jazdné vlastnosti "džípu" preč. Druhý dôvod je, že človek chce pôsobiť na okolie "cool", prípadne si všetci kamaráti kúpili tiež "džíp" a dotyčný nechce zostať "out", tak si kúpi tiež. Čiže v skutočnosti nepotrebuje "džíp", ale kľudne by mu stačila povedzme päťková rada, keďže aj tak na tom chodí len po diaľnici a po meste. Ale to by už bolo menej cool... tak zostaneme pri X5-ke s M-paketom a 4,6 osemvalcom. Viac zábavy by ste si užili asi s touto trojkou s 3-litrom, prípadne Imprezou (ale za cenu značnej askézy).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.07.2007 17:57, RE: cruise
anonym napsal:
příspěvek byl vymazán
tak to se ti v garazi vali nejaka rozbita prevodovka z nakladaku ne? dvojku nemas vubec, ctyrku taky ne (blbe se shanej synchrony co?) zato na petku a trojku mas nahradni...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.07.2007 09:40, RE: cruise
anonym napsal:
tak to se ti v garazi vali nejaka rozbita prevodovka z nakladaku ne? dvojku nemas vubec, ctyrku taky ne (blbe se shanej synchrony co?) zato na petku a trojku mas nahradni...
:o) E46 nejlepsi BMW
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.07.2007 09:49, RE: cruise
anonym napsal:
:o) E46 nejlepsi BMW
no dobrý no...asi budu brzo dost namyšlenej, když pro někoho znamenám tolik, že mým nickem pojmenovává články... :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.07.2007 10:45, RE: samý odborník - Blbec
anonym napsal:
to je fakt, odbornikama se to tu hemzi, a jejich automobilovy vrchol byla ohyzdna stara almara P11, tam ucakavali z podvozku a z vysokobehoveho motoru, ktery pri presednuti z feldy nebo dvojkoveho golfa musel znamenat revoluci. Psal se rok 2007 :o) Me by zajimalo panove, co mate Vy za auta. Ma vubec nekdo z Vas tu E 90??? Ja mam E 46 320i a netroufam si nic hodnotit.
Když už nevíte, jak se auto označuje, tak se radši své názory vůbec nepište. Almera není žádná P11, ale možná N15, nebo N16, podle stáří a roku výroby. Spolehlivostí je na tom lépe, než všechny BMW dohromady. P11 je Primera 2. generace. Tomáš Dusil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.07.2007 14:33, RE: samý odborník - Blbec
anonym napsal:
Když už nevíte, jak se auto označuje, tak se radši své názory vůbec nepište. Almera není žádná P11, ale možná N15, nebo N16, podle stáří a roku výroby. Spolehlivostí je na tom lépe, než všechny BMW dohromady. P11 je Primera 2. generace. Tomáš Dusil
pro pana Dusila: neznám Vaši profesi, ale doufám, že psaním (a čtením) se neživíte. To byste si totiž všimnul, že dotyčný napsal u P11, že je to nikoli Almera, ale almara (3x písmeno a), což znamená velkou a těžkou (a já bych ještě dodal dost škaredou, starou a opotřebovanou) skříň. Napsat, že spolehlivostí je na tom lépe než všechny BMW dohromady je nejenom neskutečný blábol, ale taky bych to nečekal od někoho, kdo píše na motoristický web. Chce to trochu víc profesionality a nadhled, jinak sem radši nepište Vy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.07.2007 17:33, RE: samý odborník - Blbec
anonym napsal:
pro pana Dusila: neznám Vaši profesi, ale doufám, že psaním (a čtením) se neživíte. To byste si totiž všimnul, že dotyčný napsal u P11, že je to nikoli Almera, ale almara (3x písmeno a), což znamená velkou a těžkou (a já bych ještě dodal dost škaredou, starou a opotřebovanou) skříň. Napsat, že spolehlivostí je na tom lépe než všechny BMW dohromady je nejenom neskutečný blábol, ale taky bych to nečekal od někoho, kdo píše na motoristický web. Chce to trochu víc profesionality a nadhled, jinak sem radši nepište Vy.
vychladni ty profesional... Co ta tak nasralo ze mas taketo podrazdene reakcie? Klidek, nervozita je spatna aaaaano?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.07.2007 23:57, RE: samý odborník - Blbec
anonym napsal:
pro pana Dusila: neznám Vaši profesi, ale doufám, že psaním (a čtením) se neživíte. To byste si totiž všimnul, že dotyčný napsal u P11, že je to nikoli Almera, ale almara (3x písmeno a), což znamená velkou a těžkou (a já bych ještě dodal dost škaredou, starou a opotřebovanou) skříň. Napsat, že spolehlivostí je na tom lépe než všechny BMW dohromady je nejenom neskutečný blábol, ale taky bych to nečekal od někoho, kdo píše na motoristický web. Chce to trochu víc profesionality a nadhled, jinak sem radši nepište Vy.
Vážený impulzívny pán, skludnime sa, hej? Pokial motoristický novinár napíše, že stará (inak, to je relatívny pojem) Primera P11 je spolahlivá, asi na tom nieco bude, kedze pochybujem, ze ide o marketingový tah, vzhladom k tomu, ze to auto sa uz par rokov nepredava. Asi to nehovorí zo srandy...Co sa tyka BMW, tato znacka sa mi "zamlouvá", a to hlavne E46, to je u mna vrchol estetiky. Zial, ako v poslednej dobe sledujem, vo vozidlách BMW (hlavne starsích) jazdí tá najväcsia zberba- holohlavé hovädá, ktoré sa správajú "jak najvačší"...Na takého človeka ani neradno zatrúbiť, lebo by ešte nebodaj vystúpil zo svojho klenotu (rok výroby striktne pod 93!) a rozbil by vám hubu, že čo si to kurva dovolujete!!! Značke to potom pridáva akýsi negatívny punc selláckeho vozidla, čo je škoda...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.08.2007 10:03, RE: samý odborník - Blbec
anonym napsal:
Když už nevíte, jak se auto označuje, tak se radši své názory vůbec nepište. Almera není žádná P11, ale možná N15, nebo N16, podle stáří a roku výroby. Spolehlivostí je na tom lépe, než všechny BMW dohromady. P11 je Primera 2. generace. Tomáš Dusil
Osobně mám vozy BMW velice rád, ale ta spolehlivost je u nich pouze průměrná a kdo tvrdí že jsou vrcholem, neví co říká. Samozřejmě je to relativní, třeba současná řada 7 opravdu moc problémů nemá a to i vzhledem ke složitosti její techniky, jíž patří na samý vrchol v konstrukci automobilů. Řeč je zde samozřejmě o starších BMW a ty často po mnoha majitelích a bez servisu již nenabízejí to, co v dobách kdy byly takzvaně ve formě. První generace Almery (N15) je geniálně jednoduchý vůz, který sice nemá mnoho z moderních prvků výbavy, ale velice hezky jezdí a navíc se mu neděje téměř nic. Znám několik majitelů Almer, z nichž někteří si ji koupily na moje doporučení a dnes mi děkují, jelikož do ní lijí pouze benzin a tudíž jen jezdí. Také znám několik majitelů starších BMW, kteří v nich již utopily desítky tisíc korun a to jsou vozy většinou po prvních majitelích a rozhodně ne žádné vylítané střepy. BMW umí být spolehlivé, ale žádá opravdu pravidelný servis a více než šetrné zacházení. Jinak Vás mohu uklidnit, psaním se živým a to zejména o ojetých autech. Samozřejmě vím, že i ta Almera má svoje chyby a ještě více jich mají obě první generace Primery, ale většinou to není nic tak drastického, co by nebylo možné za rozmný peníz opravit. Ne nadarmo se někdy říká, že když nemáte na BMW, kupote si Primeru, jelikož ta se mu jízdě opravdu velice přibližuje, i když stejné to pochopitelně není, už i z důvodu rozdílné koncepce. Je pravda, že jako BMW neumí jezdit žádná jiná značka, dokonce ani Mercedes-Benz ne. Cenově jsou však Nissany a to zejména Almera oproti BMW někde úplně jinde. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.08.2007 03:23, RE: samý odborník - Blbec
anonym napsal:
Osobně mám vozy BMW velice rád, ale ta spolehlivost je u nich pouze průměrná a kdo tvrdí že jsou vrcholem, neví co říká. Samozřejmě je to relativní, třeba současná řada 7 opravdu moc problémů nemá a to i vzhledem ke složitosti její techniky, jíž patří na samý vrchol v konstrukci automobilů. Řeč je zde samozřejmě o starších BMW a ty často po mnoha majitelích a bez servisu již nenabízejí to, co v dobách kdy byly takzvaně ve formě. První generace Almery (N15) je geniálně jednoduchý vůz, který sice ...
Pane Dusile, to asi máte dost hlad, když se psaním o autech "živýte". V pohodě, chybka se vlloudí, ale je to blbé v příspěvku, kde dusáte do někoho, kdo něco někde blbě napsal
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.08.2007 09:57, RE: samý odborník - Blbec
anonym napsal:
Pane Dusile, to asi máte dost hlad, když se psaním o autech "živýte". V pohodě, chybka se vlloudí, ale je to blbé v příspěvku, kde dusáte do někoho, kdo něco někde blbě napsal
To je pravda, chybka se "vlloudí" a jak vidíte, tak nejen mně. )))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 18.08.2007 19:17, klimes brno
desing nové generace bmw bude inspirace pro ostatní! na E90 si člověk zvyká..posléze zamiluje.dělat auta která sou chytlavá na první pohled a pro všechny...umí třeba AlfaRomeo.
mají nevýhodu v tom že se za dva roky okoukají.
jezdim v E36 která se dělá od 91 roku,dodnes je to auto za kterým se i člověk v novém luxusním...otočí.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.