0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 330xd - výkonný spořílek

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 08:24, až na ten detail....
Čtu li dobře, v jednom nadpisu je napsáno " Úsporné kombi", tak proč je nafoceno "něco jiného"?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 08:26, Úsporné kombi
a na obrázku sedan, pane redachtor, už nepijou
jinak tohle je až na málo prostoru vevnitř opravdu super kára...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 08:26, RE: Úsporné kombi
Reno napsal:
a na obrázku sedan, pane redachtor, už nepijou
jinak tohle je až na málo prostoru vevnitř opravdu super kára...
byl rychlejší pan kolega
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 08:28, Kam to spěje?
závěr: úsporné kombi???na fotkách je sedan.
Spíš přemýšlím na co tak velký výkon.180kw je na rodinný sedan fakt dost, 100kmh za 5,9s.
V reálu jsou řidiči těhle aut agresivní,vždycky to začíná stejně,xenony v zrcátkách,pak 100m jede zamnou 1-2metry a pak mě během 2vteřin předjede a jede dál 40kmh nad povoleným limitem.
Přístí generace bude mít dalších 20kw navíc.To abych začal jezdit v trezoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 08:40, RE: Kam to spěje?
Tomi napsal:
závěr: úsporné kombi???na fotkách je sedan.
Spíš přemýšlím na co tak velký výkon.180kw je na rodinný sedan fakt dost, 100kmh za 5,9s.
V reálu jsou řidiči těhle aut agresivní,vždycky to začíná stejně,xenony v zrcátkách,pak 100m jede zamnou 1-2metry a pak mě během 2vteřin předjede a jede dál 40kmh nad povoleným limitem.
Přístí generace bude mít dalších 20kw navíc.To abych začal jezdit v trezoru.
viz nový silniční zákon na Slovensku, pokuty začínající na 60 EUR. to by mohlo hodně pomoct.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 08:40, RE: Kam to spěje?
Tomi napsal:
závěr: úsporné kombi???na fotkách je sedan.
Spíš přemýšlím na co tak velký výkon.180kw je na rodinný sedan fakt dost, 100kmh za 5,9s.
V reálu jsou řidiči těhle aut agresivní,vždycky to začíná stejně,xenony v zrcátkách,pak 100m jede zamnou 1-2metry a pak mě během 2vteřin předjede a jede dál 40kmh nad povoleným limitem.
Přístí generace bude mít dalších 20kw navíc.To abych začal jezdit v trezoru.
viz nový silniční zákon na Slovensku, pokuty začínající na 60 EUR. to by mohlo hodně pomoct.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 08:47, RE: Kam to spěje?
Reno napsal:
viz nový silniční zákon na Slovensku, pokuty začínající na 60 EUR. to by mohlo hodně pomoct.
Spíš by mně zajímalo, kam spějou dal diesely - teď jsem měl možnost se svézt v 550i, tam je zrychlení z 0-100 za 5,5 - a tohle to umí o necelou půlsekundu pomaleji, za nějakých 7 litrů nafty, zatímco ta 550i bude jezdit tak za 13 benínu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 09:02, RE: Kam to spěje?
Tomi napsal:
závěr: úsporné kombi???na fotkách je sedan.
Spíš přemýšlím na co tak velký výkon.180kw je na rodinný sedan fakt dost, 100kmh za 5,9s.
V reálu jsou řidiči těhle aut agresivní,vždycky to začíná stejně,xenony v zrcátkách,pak 100m jede zamnou 1-2metry a pak mě během 2vteřin předjede a jede dál 40kmh nad povoleným limitem.
Přístí generace bude mít dalších 20kw navíc.To abych začal jezdit v trezoru.
Mě osobně se mnohem častěji vámi popisované situace stávají u lidí kteří jezdí s autama které tyto vlohy nemají. Spousta vytuněných radoby vytuněných octavií jedoucí na hraně svých možností 0,5m za autem před ním oslňujícím nehomologovanýma skoro xenonama mě trošku zvedá ze židle vždycky. Mám 170kw výkon ve svém autě ale nemám nejmenší potřebu se chovat na silnici takto.
Takový výkon podle mého názoru do prémiovky své třídy jednoznačně patří.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 09:08, RE: Kam to spěje?
Tomi napsal:
závěr: úsporné kombi???na fotkách je sedan.
Spíš přemýšlím na co tak velký výkon.180kw je na rodinný sedan fakt dost, 100kmh za 5,9s.
V reálu jsou řidiči těhle aut agresivní,vždycky to začíná stejně,xenony v zrcátkách,pak 100m jede zamnou 1-2metry a pak mě během 2vteřin předjede a jede dál 40kmh nad povoleným limitem.
Přístí generace bude mít dalších 20kw navíc.To abych začal jezdit v trezoru.
Nezávid.....mám starší generaci (E46 3.0d..ta má jen 147kW :( ) a bez xenonů...ale tvou kia ceed bych predjel i s HTP :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 09:17, RE: Kam to spěje?
dpwagen napsal:
Nezávid.....mám starší generaci (E46 3.0d..ta má jen 147kW :( ) a bez xenonů...ale tvou kia ceed bych predjel i s HTP :o)
Co je to prosím tě za model 3,0d 147kw?
mám poct že ve 46 byly dvě verze 3,0d 135kw a od 6/03 150kw
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 09:36, To vypada vyborne, jen to zrychleni se mi nezda
Spotreba pekna, ale budu-li jezdit pri svych 20tis. rocne o 2 litry benzinu hur, je pro me financni benefit zanedbatelny. Cili spotrebu neresim. Sam mam 200kW(370Nm) dvoulitrove turbo, 4 valec v benzinu a moje auto vazi 1520 kilo. V pruznem zrychleni tenhle sestival vzdycky dam, opakovana zkusenost. Ovsem 0-100 za 5,9 se mi moc nezda u auta pres 1700 kilo se 180kW...ale kdyz to pisou. . Jinak pekny clanek i auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 09:41, RE: To vypada vyborne, jen to zrychleni se mi nezda
petrkolesa napsal:
Spotreba pekna, ale budu-li jezdit pri svych 20tis. rocne o 2 litry benzinu hur, je pro me financni benefit zanedbatelny. Cili spotrebu neresim. Sam mam 200kW(370Nm) dvoulitrove turbo, 4 valec v benzinu a moje auto vazi 1520 kilo. V pruznem zrychleni tenhle sestival vzdycky dam, opakovana zkusenost. Ovsem 0-100 za 5,9 se mi moc nezda u auta pres 1700 kilo se 180kW...ale kdyz to pisou. . Jinak pekny clanek i auto.
přemýšlím,který auto má 2,0T s 200kw?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 10:08, RE: Kam to spěje?
Valnoha napsal:
Co je to prosím tě za model 3,0d 147kw?
mám poct že ve 46 byly dvě verze 3,0d 135kw a od 6/03 150kw
tak,tak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 10:09, RE: To vypada vyborne, jen to zrychleni se mi nezda
Tomi napsal:
přemýšlím,který auto má 2,0T s 200kw?
audi s3, napriklad
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 10:31, RE: To vypada vyborne, jen to zrychleni se mi nezda
Tomi napsal:
přemýšlím,který auto má 2,0T s 200kw?
V mym pripade konkretne Saab 9000 CSE 2.0FPT upravce Maptun Performance SE Stage 3+, preplnovani +1,32Bar, vykon odbrzden, tedy realny. Pruzne zrychleni 80-120 (merene hodnoty) na 3 za 3,9s, na 4 za 4,6s. Hyckam si starou hranatou skaredou svedskou krabici.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 10:37, RE: až na ten detail....
hmhm napsal:
Čtu li dobře, v jednom nadpisu je napsáno " Úsporné kombi", tak proč je nafoceno "něco jiného"?
Vůz je nafocen správně. Testem prošla verze sedan, chyba je v nadpisu závěrečné kapitoli ... shodou okolností jsem měl možnost vyzkoušet trojku v kombíku ... proto ten renonc ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 10:38, RE: Úsporné kombi
Reno napsal:
a na obrázku sedan, pane redachtor, už nepijou
jinak tohle je až na málo prostoru vevnitř opravdu super kára...
Bych právě měl začít pít, někde jsem četl, že to pomáhá )) Toto přepracované BMW v půli svého životního cyklu je zkutečně povedený vůz až na ten prostor na zadních sedadlech ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 10:39, RE: Kam to spěje?
Valnoha napsal:
Mě osobně se mnohem častěji vámi popisované situace stávají u lidí kteří jezdí s autama které tyto vlohy nemají. Spousta vytuněných radoby vytuněných octavií jedoucí na hraně svých možností 0,5m za autem před ním oslňujícím nehomologovanýma skoro xenonama mě trošku zvedá ze židle vždycky. Mám 170kw výkon ve svém autě ale nemám nejmenší potřebu se chovat na silnici takto.
Takový výkon podle mého názoru do prémiovky své třídy jednoznačně patří.
Urcite souhlas. Bohuzel nejvic zavodi ti, kteri na to vykonove nemaji. Typicky staci naznacit, ze mas trochu vykon pri vyjeti z obce a ani neporusit predpisy...proste jen ostreji akcelerovat...a je temer s jistotou, ze vyhecovany zavodnik s 1,9TDI me preleti 120 kdyz v pohode dojizdim bez plynu do dalsi vesnice. Kilo v obci zadnej problem. Stalo se mi naposled v sobotu. 180kW je dustojny vykon pro auto s uvedenou vahou a zaruci aktivni bezpecnost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 10:41, RE: To vypada vyborne, jen to zrychleni se mi nezda
petrkolesa napsal:
Spotreba pekna, ale budu-li jezdit pri svych 20tis. rocne o 2 litry benzinu hur, je pro me financni benefit zanedbatelny. Cili spotrebu neresim. Sam mam 200kW(370Nm) dvoulitrove turbo, 4 valec v benzinu a moje auto vazi 1520 kilo. V pruznem zrychleni tenhle sestival vzdycky dam, opakovana zkusenost. Ovsem 0-100 za 5,9 se mi moc nezda u auta pres 1700 kilo se 180kW...ale kdyz to pisou. . Jinak pekny clanek i auto.
Udávané zrychlení automobilkou doopravdy odpovídá. Námi naměřená hodnota byla dokonce o desetinku sekundy lepší
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.02.2009 11:16, Stručně:
Skvělé auto, fantastický motor - mé uznání, můj respekt nach München.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.