0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW E46 320D - jak jezdí po 217 tis. km?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 10:18, Skvělý článek...
teda, co to píšu..sračka jaká už tu dlouho nebyla. Třiadvacetiletý nedouk rozstřikuje svoje moudra. Motor musel projít generálkou, ale jinak je v dobrém stavu...(IQ 78,2). A taky ještě ta plečka, která najela německému manažerovi přrd prodejem 230 000 Km, tak najede dalších 200 000 s dítětem za volantem...(IQ 69,7). Dítě má určitě velké zkušenosti, takže může odhadovat co kolik ujede. To už ale ditě nezjistí protože nemá ten správný potenciál, aby těch dalších 200 000Km ufinancovalo...200 000Km * 2Kč = 400 000 Kč plus x krát repas celého auta....pro dítě neufinancovatelné. Spíš to dítě pak bude někde v KKK Kauto měnit za nějakou "spolehlivou" nákupní tašku.
Jen víc takových recenzí...ať se člověk po ránu probere.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 11:46, Výbrus
Pochopil bych, že odešlo čerpadlo, to se stát může, ale proč majitel nechal dělat výbrus motoru a přebrušovat hlavu?
Zajímaly by mě i ceny za ty všechny opravy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 12:15, Co dodat
Vylítaný střep,který majitel neprohlédl (asi se prošel okolo a měl vyřešeno),nájezd tipuju tak přes 500tis. kilometrů.Recenze plná mouder sesbíraných z nějakého (asi BMW) fóra,zkušenosto majitele jedna velká 0.Pokud se mění těsnění pod hlavou,tak se samozřejmě srovnává i hlava,takže tam to přebrušování chápu,ale dělat výbrus válců,pokud to není nezbytně nutné může jedině idiot a pokud to nutné bylo,tak ten motor má svých 500tis. na které je dimenzovaný už dávno za sebou.Vlastně bych si tipnul,že majitel je další z těch diletantů co dolévají olej až potom co jim na přístrojovce doslova žhne kontrolka mazání a protože tohle auto mělo náhodou vadné čidlo,tak to prostě někde přidřel.A ještě jedna věc,zadní pružiny na tomhle modelu jsou dost masivní,pokud byly prasklé,zajímal bych se o to,jak se to stalo.Jenže vy jste o nich při koupi ani nevěděl,takže buď jste se vůbec nepodíval na spodek a nebo podíval a neviděl to,ale potom jste slepý jako patrona a patříte na oční kliniku a ne na silnici
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 14:49, 50:50
rozdělení váhy 50:50??? to snad ne?? Co ten motor vpředu vyvažuje,asi 4 pytle s cementem.Chápu,že kluk má z auta radost,ale proč se proboha donutil k tomu psát recenzi? Třeba věta,že majitel se o auto dobře staral...proto byla třeba udělat generálka..)).Já nevím,ale celá recenze na mě působí dojmem,že chlapec byl asi pod vlivem,když se rozhodl psát!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 14:53, RE: Skvělý článek...
gablenz napsal:
teda, co to píšu..sračka jaká už tu dlouho nebyla. Třiadvacetiletý nedouk rozstřikuje svoje moudra. Motor musel projít generálkou, ale jinak je v dobrém stavu...(IQ 78,2). A taky ještě ta plečka, která najela německému manažerovi přrd prodejem 230 000 Km, tak najede dalších 200 000 s dítětem za volantem...(IQ 69,7). Dítě má určitě velké zkušenosti, takže může odhadovat co kolik ujede. To už ale ditě nezjistí protože nemá ten správný potenciál, aby těch dalších 200 000Km ufinancovalo...200 000K...
vždycky mě fascinuje, kolik chytráků se tady v diskuzi vždycky najde. Potenciál k vytvoření nějaké vlastní recenze- třeba i špatné -sice nemají žádný, ale urážet a dělat ze sebe machry umí dokonale. Motoristická obec to nejsou jenom všeznalí ostrovtipní všudybylové jako gablenz a spol., ale i ta "hloupá klaka" vůkol, která si čas od času dovolí napsat zkušenosti s vlasním autem. Ach jo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 14:56, recenze přišla o 10dní později než měla
Cena auta tak 80-90tis, cena opravy tak 50-60?Dobrá zkušenost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 15:28, RE: Skvělý článek...
gablenz napsal:
teda, co to píšu..sračka jaká už tu dlouho nebyla. Třiadvacetiletý nedouk rozstřikuje svoje moudra. Motor musel projít generálkou, ale jinak je v dobrém stavu...(IQ 78,2). A taky ještě ta plečka, která najela německému manažerovi přrd prodejem 230 000 Km, tak najede dalších 200 000 s dítětem za volantem...(IQ 69,7). Dítě má určitě velké zkušenosti, takže může odhadovat co kolik ujede. To už ale ditě nezjistí protože nemá ten správný potenciál, aby těch dalších 200 000Km ufinancovalo...200 000K...
pane gablenz, když budete takto kritizovat každého, tak se dočkáte akorát toho, že recenze majitelů ubydou. Leda byste napsal něco vzorového sám, co vy na to? Třeba se potom taky proberu ). A nebo choďte na diskuze idnesu, tam úplně zapadnete mezi tamní "odborníky"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 15:28, Trnky-brnky hadra :-)
Tak se mi zdá, že redakce nás chce zásobovat silvestrovskými příspěvky celý rok.
Myslím, že tím čím si "dítě" prošlo si musí každý začínající motorista prosjít sám. Také jsem 2 roky živil Bosch diesel servis, také jsem jel z hor na odtahovce se zamrzlou naftou, také jsem jezdil za 6,5 na sto. A pak jsem si řekl DOST ! Nyní jezdím s atmosferickým benzinem vyššího obsahu za 8-9 a za poslední dva roky jsem bez nervů a courání se po servisech. Když diesel tak nový a po záruce hodně rychle s ním do světa....plných "dětí"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 15:32, RE: Skvělý článek...
Matka Kr napsal:
vždycky mě fascinuje, kolik chytráků se tady v diskuzi vždycky najde. Potenciál k vytvoření nějaké vlastní recenze- třeba i špatné -sice nemají žádný, ale urážet a dělat ze sebe machry umí dokonale. Motoristická obec to nejsou jenom všeznalí ostrovtipní všudybylové jako gablenz a spol., ale i ta "hloupá klaka" vůkol, která si čas od času dovolí napsat zkušenosti s vlasním autem. Ach jo
nemusí to být znalec v oboru,aby mohl napsat recenzi, ale mělo by být poznat, že používá mozek. Píše, že čidlo oleje není levná záležitost, stojí celých 1500kč a tak to napíše do recenze. Ale generálky motoru nelituje??? Pokud koupí auto, je to vrak, který mohl klidně tak měsíc stát v servise než začal vůbec jezdit a pak napíše, že předchozí majitel se o auto dobře staral... :) už si rozumíme,že.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 16:01, 217 000 km
Těch uváděných najetých 217 000 km je asi skutečně jen zbožné přání. To by na tom bylo BMW hodně špatně, obvzlášť když se o něj původní majitel údajně dobře staral. S kolegou jsme za posledních cca 15 let ojezdily minimálně 4 Passaty, od 1,8 benzinu až po 130 PS naftu a na VŠECH bez vyjímky se najezdilo bez JAKÉKOLIV opravy motoru (samozřejmě kromě běžných výměn svíček, filtrů atd) minimálně 330000 km ! Auta byla vždy nová a šetrně, ale ne pomalu jezděná.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 16:38, RE: Skvělý článek...
ivan2 napsal:
pane gablenz, když budete takto kritizovat každého, tak se dočkáte akorát toho, že recenze majitelů ubydou. Leda byste napsal něco vzorového sám, co vy na to? Třeba se potom taky proberu ). A nebo choďte na diskuze idnesu, tam úplně zapadnete mezi tamní "odborníky"
gablenz sice volí formu odlišnou od většiny i ode mě, ale jde o obsah a v tom má pravdu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 18:20, RE: 217 000 km
chrudoš napsal:
Těch uváděných najetých 217 000 km je asi skutečně jen zbožné přání. To by na tom bylo BMW hodně špatně, obvzlášť když se o něj původní majitel údajně dobře staral. S kolegou jsme za posledních cca 15 let ojezdily minimálně 4 Passaty, od 1,8 benzinu až po 130 PS naftu a na VŠECH bez vyjímky se najezdilo bez JAKÉKOLIV opravy motoru (samozřejmě kromě běžných výměn svíček, filtrů atd) minimálně 330000 km ! Auta byla vždy nová a šetrně, ale ne pomalu jezděná.
Nevím kde pán BMW koupil,zda v bazaru či od privátu,ale divím se že to nešel reklamovat!!Dnes se chodí do bazaru reklamovat každá kravina,tenhle seznam závad ustát a neraklamovat jako skrytou vadu???Každopádně auto musí mít odtočenou řádnou porci KM,jinak po 200.tis,ne po praseti jezdí skoro bez problémů,tak pak vznikají fámi bavorák po 200.tis se ten krám rozsype!!!A přitom chudák bávo měl ty Km najeté již za 3-4 roky provozu!!Nemusí to být pravda,auto jsem neviděl,ale většinou to tak je!!!Musí člověk počítat s naftou průměrně 40.tis za rok minálně,často i daleko víc!!!Přece není problém zajít k dealerovi dle VIN Km prověřit,většinou aspoň po dobu záruky tam auta jezdí a udělat si obrázek!!!Když má za 3.roky najeto 130.tis,tak za 10.let asi nemá 200.tis???Když chtějí být lidé klamáni,pak je každá rada drahá!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 18:45, RE: Skvělý článek...
ivan2 napsal:
pane gablenz, když budete takto kritizovat každého, tak se dočkáte akorát toho, že recenze majitelů ubydou. Leda byste napsal něco vzorového sám, co vy na to? Třeba se potom taky proberu ). A nebo choďte na diskuze idnesu, tam úplně zapadnete mezi tamní "odborníky"
Bylo to trochu ostřejší, ale víceméně to sedí. Než takovéhle "zkušenosti", to snad radši nic.
Kolikrát mi přijde, že je podobný článek jen takové popíchnutí od redakce, aby se to tu rozjelo. Což se asi stane.
Já nemám problém pochválit, a není toho zrovna málo. Ale v tomto případě jen závidím mladistvou naivitu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 19:06, RE: Skvělý článek...
ivan2 napsal:
pane gablenz, když budete takto kritizovat každého, tak se dočkáte akorát toho, že recenze majitelů ubydou. Leda byste napsal něco vzorového sám, co vy na to? Třeba se potom taky proberu ). A nebo choďte na diskuze idnesu, tam úplně zapadnete mezi tamní "odborníky"
taky koukám jako blázen, za 16 měsíců najeto nějakých 19 tis km a opraveno snad skoro všechno na co si člověk vzpomene já koupil jeté mondeo z roku 2001 za dva roky jsem ujel víc než 40k km a měnil jsem akorát spotřební materiál, joo a zámky ty byly špatný, ale repas motoru do toho bych u tak starýho auta fakt nešel, hroznej vrak a muselo to bejt drahý jak ďas, když tohle zvládnul ufinancovat, tak nějaký čidlo už je jen třešínka na dortu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.01.2011 20:24, motor
Když se podívám na fotky a vidím, že majitel za sebou tahá nějakou cisternu, tak je možné, že za pár tisíc km jde motor do kytek. Měl si koupit dodávku nebo náklaďák.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.01.2011 00:03, RE: 217 000 km
dagošek napsal:
Nevím kde pán BMW koupil,zda v bazaru či od privátu,ale divím se že to nešel reklamovat!!Dnes se chodí do bazaru reklamovat každá kravina,tenhle seznam závad ustát a neraklamovat jako skrytou vadu???Každopádně auto musí mít odtočenou řádnou porci KM,jinak po 200.tis,ne po praseti jezdí skoro bez problémů,tak pak vznikají fámi bavorák po 200.tis se ten krám rozsype!!!A přitom chudák bávo měl ty Km najeté již za 3-4 roky provozu!!Nemusí to být pravda,auto jsem neviděl,ale většinou to tak je!!!Musí...
V zásadě souhlasím. Jen asi nelze u aut paušálně předpokládat, že mají konstantní nájezdy po celou dobu. <br>
Někdo si třeba koupí nové auto střední třídy za 700 tisíc, jezdí s ním 40-50 tisíc za rok. Po 3 letech ho dá do bazaru se 120-150 tisícema. Pak si ho ale nejspíš koupí někdo kdo takový nájezd už nemá, protože pokud by měl, tak si asi nekoupí 3 roky starou ojetinu. <br>
Typický příklad je známej. Koupil auto od tchána, který najel za 5 let 200 tkm. Známej jezdí jen cca 15 tisíc ročně. Je zaměstnanec, auto má jen na dopravu do práce, zpět a o víkendech občas na chalupu. V pracovní době s ním nejezdí.<br>
V rodině máme skoro třetím rokem Mazdu 6 a nájezd má do 10 tkm rok. Pokud bych jezdil 50 tisíc ročně, tak si jistě nebudu kupovat 6 let staré auto, tím spíš ne benzín atmosféru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.01.2011 06:35, RE: 50:50
dattlik napsal:
rozdělení váhy 50:50??? to snad ne?? Co ten motor vpředu vyvažuje,asi 4 pytle s cementem.Chápu,že kluk má z auta radost,ale proč se proboha donutil k tomu psát recenzi? Třeba věta,že majitel se o auto dobře staral...proto byla třeba udělat generálka..)).Já nevím,ale celá recenze na mě působí dojmem,že chlapec byl asi pod vlivem,když se rozhodl psát!
Nebudu polemizovat o tom v jakém rozpoložení psal chlapec článek. Nicméně v případě informace o rozložení hmotnosti daleko od pravdy nebyl. Ta je totiž v případě e46 cca 47:53 (dle motorizace a výbavy) ve prospěch přední nápravy. Jak je to možné? Ne nemohou za to pytle s cementem, ale umístění motoru ZA přední nápravou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.01.2011 10:37, RE: motor
PV napsal:
Když se podívám na fotky a vidím, že majitel za sebou tahá nějakou cisternu, tak je možné, že za pár tisíc km jde motor do kytek. Měl si koupit dodávku nebo náklaďák.
To není cisterna, ale nějaká plastová jímka, či vodoměrná šachta. Ta váží do 100kg, takže větší namáhání způsobí odpor vzduchu, než její váha. Tím to nebude...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.01.2011 12:04, RE: 50:50
Jan Čachotský napsal:
Nebudu polemizovat o tom v jakém rozpoložení psal chlapec článek. Nicméně v případě informace o rozložení hmotnosti daleko od pravdy nebyl. Ta je totiž v případě e46 cca 47:53 (dle motorizace a výbavy) ve prospěch přední nápravy. Jak je to možné? Ne nemohou za to pytle s cementem, ale umístění motoru ZA přední nápravou.
V případě, že je naloženo 5 lidí a náklad na dovolenou v kufru, máte pravdu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.01.2011 12:08, Třeba
do toho místo nafty lije slivovicu :D. Možná se mi to zdá, ale přijde mi to jako Uherské Hradiště. A ve zdejším kraji jsou možné i věci jinde nemožné ;)
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.