0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW E46 320D - jak jezdí po 217 tis. km?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.01.2011 12:37, RE: 50:50
rojack napsal:
V případě, že je naloženo 5 lidí a náklad na dovolenou v kufru, máte pravdu.
Píšete blosti o něčem, co neznáte. Mrkněte se na fotku motoru v galerii. Motor je zasunutý hodně hluboko pod palubní desku a převodovka je až za ním, téměř uprostřed vozu. Diferenciál na zadní nápravě. Tipoval bych, že tenhle čtyřválec, který je lehčí než šestiválce bude mít rozložení opravdu 50:50 nebo velmi blízko. U BMW si na toto velmi hrají, takže není nic neobvyklého, když je třeba baterie v kufru.

A ještě něco - nejde jen o rozložení hmotnosti, ale i o umístění co nejblíže ke středu - zvyšuje to obratnost v zatáčkách.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.01.2011 13:23, RE: 50:50
Koloss napsal:
Píšete blosti o něčem, co neznáte. Mrkněte se na fotku motoru v galerii. Motor je zasunutý hodně hluboko pod palubní desku a převodovka je až za ním, téměř uprostřed vozu. Diferenciál na zadní nápravě. Tipoval bych, že tenhle čtyřválec, který je lehčí než šestiválce bude mít rozložení opravdu 50:50 nebo velmi blízko. U BMW si na toto velmi hrají, takže není nic neobvyklého, když je třeba baterie v kufru.

A ještě něco - nejde jen o rozložení hmotnosti, ale i o umístění co nejblíže ke středu - ...
Baterie je skutečně v kufru a tuším u všech 6ti válců. U 4-válců je v prostoru motoru. Bohužel takové tlachy šíří lidé kteří BMW neviděli ani na prospektu a poslední zadohrab ve kterém seděli je VAZ 2101
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.01.2011 13:37, dotaz na autora - výkonová mezera
mám u svého přibližovadla též problém s výkonovou mezerou při plném plynu. Kolem 4000ot/min přestane motor táhnout, pokud tvrdohlavě nesundám nohu z plynu tak se chytne a táhne dobře a další akcelerace jsou též bez problému, na volnoběh je potom motor trochu kultivovanější. Když auto odstavím, problém se opakuje. Podle článku jste měl podobnou závadu, nevíte v čem byl problém?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.01.2011 13:41, RE: Třeba
rohYpnol napsal:
do toho místo nafty lije slivovicu :D. Možná se mi to zdá, ale přijde mi to jako Uherské Hradiště. A ve zdejším kraji jsou možné i věci jinde nemožné ;)
Nene, trnkovicu!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.01.2011 18:18, Šeredná recenze
Popravdě šílená recenze a i šílená volba. Z textu jsem se nedozvěděl absolutně nic.. proč byla udělána generálka motoru. CO tam bylo hlavně za problém? Jak auto vůbec jede, jak drží na silnici? Co prostor?
Nevyplatí se vrtat vlastníma rukama do bavoráku... no když je někdo ichtyl, tak by se v tom vrtat neměl. Ale sám mám BMW 5 E60 a většinu.. ale opravdu většinu si na tom dělám sám. A to jen proto, že veškerou technickou dokumentaci je třeba si napřed nastudovat... v pohodě zvládnu i kódování a programování řídících jednotek.
Nicméně recenze totálně nudná, neinformativní a velmi hrozně napsaná.
A pro ostatní... já tady svoji recenzi na Tipcars mám...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 11.01.2011 21:00, opět další zoufalec
Neustále mě deptá, když tady čtu recenze lidí, kteří si myslí, že po 10 letech jejich vůz najel 200 tis. km. To je přece blbost!! Nikdo si nekoupí bmw v naftě aby najel cca 20 tis. km ročně. To mělo 200 tis. kiláků po prvním majiteli po 3-4 letech. Ano, od té doby ostatní majitelé nenajeli více, než dalších 200 tis. A teď je konec. Dobře vypadající šrot stočený pod 200 tis. km si našel svého kupce. Jak se říká, v každém vlaku jede jeden blbec. Jen je potřeba na peróně chvíli počkat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.01.2011 08:14, RE: Co dodat
Rover623 napsal:
Vylítaný střep,který majitel neprohlédl (asi se prošel okolo a měl vyřešeno),nájezd tipuju tak přes 500tis. kilometrů.Recenze plná mouder sesbíraných z nějakého (asi BMW) fóra,zkušenosto majitele jedna velká 0.Pokud se mění těsnění pod hlavou,tak se samozřejmě srovnává i hlava,takže tam to přebrušování chápu,ale dělat výbrus válců,pokud to není nezbytně nutné může jedině idiot a pokud to nutné bylo,tak ten motor má svých 500tis. na které je dimenzovaný už dávno za sebou.Vlastně bych si tipnul,že...
Z recenzie mi nebolo jasne, preco robil vybrus, ale ked spominal snimac, tak to bolo asi tym, ako pisete, ze nekontroloval hladinu oleja a snimac bol vadny.
Tiez mate asi pravdu, ze to neskontroloval zospodu a tie pruziny uz boli zlomene.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.01.2011 08:59, RE: Skvělý článek...
Matka Kr napsal:
vždycky mě fascinuje, kolik chytráků se tady v diskuzi vždycky najde. Potenciál k vytvoření nějaké vlastní recenze- třeba i špatné -sice nemají žádný, ale urážet a dělat ze sebe machry umí dokonale. Motoristická obec to nejsou jenom všeznalí ostrovtipní všudybylové jako gablenz a spol., ale i ta "hloupá klaka" vůkol, která si čas od času dovolí napsat zkušenosti s vlasním autem. Ach jo
Gaglenz myslím recenzi napsal. Alfa 156 1.8 T.Spark a i když nejsem fanda italských aut, tak byla rozhodně jedna z nej, co jsem tady na tipcarsu četl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.01.2011 08:59, RE: Skvělý článek...
ivan2 napsal:
pane gablenz, když budete takto kritizovat každého, tak se dočkáte akorát toho, že recenze majitelů ubydou. Leda byste napsal něco vzorového sám, co vy na to? Třeba se potom taky proberu ). A nebo choďte na diskuze idnesu, tam úplně zapadnete mezi tamní "odborníky"
Gaglenz myslím recenzi napsal. Alfa 156 1.8 T.Spark a i když nejsem fanda italských aut, tak byla rozhodně jedna z nej, co jsem tady na tipcarsu četl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.01.2011 09:05, RE: 50:50
Jan Čachotský napsal:
Baterie je skutečně v kufru a tuším u všech 6ti válců. U 4-válců je v prostoru motoru. Bohužel takové tlachy šíří lidé kteří BMW neviděli ani na prospektu a poslední zadohrab ve kterém seděli je VAZ 2101
Není baterie u 6ti hrnků v kufru proto, že se nevešla do prostoru motoru? Podobně to je vyřešeno aji v superbu 3,6. Výhoda v podobě rozložení hmotnosti to ale nepochybně je.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.01.2011 09:13, RE: dotaz na autora - výkonová mezera
mykovec napsal:
mám u svého přibližovadla též problém s výkonovou mezerou při plném plynu. Kolem 4000ot/min přestane motor táhnout, pokud tvrdohlavě nesundám nohu z plynu tak se chytne a táhne dobře a další akcelerace jsou též bez problému, na volnoběh je potom motor trochu kultivovanější. Když auto odstavím, problém se opakuje. Podle článku jste měl podobnou závadu, nevíte v čem byl problém?
Pokud se dotaz týká naftového přibližovadla, tak kolem 4000 není mezera, tam je konec. Je třeba přeřadit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.01.2011 17:38, RE: 50:50
pargi napsal:
Není baterie u 6ti hrnků v kufru proto, že se nevešla do prostoru motoru? Podobně to je vyřešeno aji v superbu 3,6. Výhoda v podobě rozložení hmotnosti to ale nepochybně je.
Tak to rozhodně není, protože šestiválce BMW jsou řadové podélně uložené a zasunuté pod palubku, takže místa je tam okolo dost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.01.2011 19:52, RE: Skvělý článek...
roth21cz napsal:
taky koukám jako blázen, za 16 měsíců najeto nějakých 19 tis km a opraveno snad skoro všechno na co si člověk vzpomene já koupil jeté mondeo z roku 2001 za dva roky jsem ujel víc než 40k km a měnil jsem akorát spotřební materiál, joo a zámky ty byly špatný, ale repas motoru do toho bych u tak starýho auta fakt nešel, hroznej vrak a muselo to bejt drahý jak ďas, když tohle zvládnul ufinancovat, tak nějaký čidlo už je jen třešínka na dortu
taky jsem si koupil to auto, kterym jedete tam a zpatky vlakem. Mondeo 2004 v benzinu, ze svycarska 185tkm na tachometru a vypada jak ojetina v cesku prodavana s najetyma 75tkm. Osobni dovoz, servis a MFK udelana po splaceni zalohy na vuz. Po 2 dnech predavka vozu a doplatek ceny. A cena nizsi jak v cz bazarech a od podloudnych prekupniku delajici ksefty na benzinkach. Takze kdyz BMW (i jine auto) tak jedine od znameho nebo ze svycarska (nejlepe oboji). Nekdy vyjde draz, ale bez servisu citajici nakupni cenu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.01.2011 23:18, nafta
V dnešní době přidávat do nafty olej se mi zdá ujetý. Pokud budu tankovat kvalitní naftu třeba u OMV nebo Benziny, tak nepotřebuju do paliva něco dolévat. V zimě dávat do paliva další aditiva, kdy už zimní nafta jich má dost, je zbytečné.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 19.01.2011 21:26, RE: 50:50
Koloss napsal:
Tak to rozhodně není, protože šestiválce BMW jsou řadové podélně uložené a zasunuté pod palubku, takže místa je tam okolo dost.
Ahoj, jsem fanda a v 120d jsem měl baterii vzadu vpravo pod podlahou kufru. U 320d jsem jí měl taktéž vzadu po podlažkou v kufru. U 535d nyní taktéž vzadu v kufru pod podlážkou. Jako důvod umístění mimo prostor motoru bylo udáváno rozložení hmotnosti vozu.
reagovat
vojtaM
počet příspěvků1
datum registrace31.01.2018
Úterý 06.03.2018 10:34, bmw
věřte nebo ne, auto má nyní 371000km a stále bez potíží jezdí a že nemám na servis? Nevím kde jste na tom byl, v průběhu provozu tohoto "střepu" jsem v Brně koupil dva byty Náklady na provoz vozu jsou aktuálně 3,36 Kč na 1km před odečtením zůstatkové hodnoty a včetně pořizovací ceny. Jak je na tom Vaše....Fábie?
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků562
datum registrace16.11.2012
Úterý 06.03.2018 13:53, RE: bmw
vojtaM napsal:
věřte nebo ne, auto má nyní 371000km a stále bez potíží jezdí a že nemám na servis? Nevím kde jste na tom byl, v průběhu provozu tohoto "střepu" jsem v Brně koupil dva byty Náklady na provoz vozu jsou aktuálně 3,36 Kč na 1km před odečtením zůstatkové hodnoty a včetně pořizovací ceny. Jak je na tom Vaše....Fábie?


Dobrý den, budeme rádi, když napíšete pokračování své recenze a bude určitě zajímat i čtenáře, kteří o voze uvažují. Vložit recenzi můžete zde: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.