Osobne sa asi nepoznáme, ale bývam kúsok od teba, panalák-dva pred tebou (oproti tomu ihrisku). Autá si všímam, leštenie a retuš ma doteraz dá sa povedať profesionálne živili, teraz už skôr len tak niečo sem-tam. Z mojej skúsenosti môžem povedať, že Leganzu som ešte hnilú nestretol. Predsa svojho času to bolo niečo úplne iné ako Nexia alebo nebodaj Espero. Tam už je zase skôr problém nájsť niečo zachovalé. Rukami mi prešli už stovky áut a skôr sa pozastavujem nad kvalitou iných, omnoho dražších. Taký Passat B6, ten dokáže kvitnúť pomaly všade, naproti tomu B5 - neskutočne kvalitná antikorózna ochrana. 5-kový Golf, tie už som videl hnilé až moc, oproti tomu sa 4-kový drží tiež lepšie, maximálne tak predné blatníky a začiatky prahov, inak nič. O kvalite laku ani nehovorím, B5 po 400000km pár "ďubiek" na prednej kapote, B6 po 250000km predok na maderu. Nové autá proste podľa mňa kvalitatívne nie sú lepšie, ale sú bezpečnejšie, to je fakt. Jediný, kto sa polepšil v posledných rokoch v antikoróznej ochrane, je Ford. Ten čo dokázal za "hrdziaky" vyrábať, to sa asi nepodarilo nikomu, teraz sú na tom už naozaj dobre. Preto som musel odpísať na niektoré komentáre v diskusií, lebo to už sa naozaj nedá čítať. Keby si napísal recenziu na nejakého Medveďa povedzme rady E rok 1998-2000, tak si tu o teba nikto hubu neobtrie a nevadí, že ten medveď už bude dávno bez prahov a blatníkov, ale je to medveď- takže mu to odpustíme- ale Ty si si dovolil napísať o Daewoo a to ešte pozitívnu recenziu, no to snáď nie
, to sa na týchto stránkach nerobí !!!