PavelKeprt napsal:
... bud koupit uplne starou hujdu, treba 15-20 let starou za max 100K a uplne si ji vymazlit, nasypat do ni ranec za poradny servis a upravu na kemping a nechat si ji az do smrti - v takovem pripade by to asi byl Transporter T4 - a nebo vzit na operativni lizing funglovku (asi Fiat Talento l2h1) a kazde 2 nebo 3 roky vzit zase novy kus a proste platit jen ten pronajem nejakych tech 11K mesicne... Druha varianta je financne sice naorcnejsi, ale ne zas o tolik a clovek ma proste porad funglovku a zadne starosti... Co myslite vy, co je lepsi?
Taky jsem chtěl koupit dodávku jako druhé auto na výlety, s kolama apod (mám teď větší kombík). Zatím jsem nic nekoupil, protože:
- do 100 tisíc jen hnůj
- staré auto po někom znamená pořád nějaký problém
- na kompletní opravu nemám čas ani náladu a pořád to bude stará pixla, která tě po čase omrzí = vyhozené peníze
- (stará) dodávka jezdí pomaleji, je hlučná a žere
Přestože mě nějaká L2 stále láká, pořád mi vychází nejlépe kombinace kombi + nosič na tažné + ev. box na střechu. V kufru se ve dvou v pohodě natáhnem (180cm). A pokud chci luxus dodávky, můžu zapřáhnout karavan, v cíli se dá odpojit...
Když už starou hujdu, zvážil bych rovnou obytné auto, oproti běžným minibusům nebudou tak olítané (Peugeot J5, Citroen C25, Ducato ...)
Známý měl chvíli šrot T4, rychle ho nahradil za starší Hyundai H1 2.5 CRDI (velikostně mezi L1 a L2), který jsem si půjčoval, oproti T4 super auto prakticky bez vad.
Výsledek - stará hujda NE, nové ANO, ale vlastní, pokud si ho chceš nechat dlouho - do operáku bych nešel, panč na to stejně musíš dávat pozor a ve výsledku vyjde dráž ...
Ale za +- udaný rozpočet bych šel do zánovní H1 ...